מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
קמפיין ישן “כמו חדש”, המון-המון מילים ומסר אחד שעובר בעוצמה רבה
ARIEL (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במודעה הזו של מותג הכביסה “אריאל” ספרנו למעלה מ-130 מילה. במקרה הזה, לא הרגשנו צורך להתלונן. המותג מספר לנו סיפור הצלחה ומודיע: נמשיך לסייע לקהילה באמצעות הפרויקט המוצלח הזה. הפעילות השיווקית אכן תפורה למידותיו של המגזר החרדי והמסר עובר היטיב. אני מקווה שהפעילות הזו תהפוך למסורת ומנהלי המכבסות ימשיכו לכבס עשרות אלפי חולצות “כמו חדשות” שיעברו הלאה לתלמידות נצרכות.

מותג הכביסה "אריאל" ימשיך להפעיל את המיזם השיווקי "חולצה עוברת" 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן