מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מכירים את זה שיש לכם הערות על כותרות באתרי החדשות אבל אין לכם מה לעשות עם זה?
BIKORET (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מכירים את זה שיש לכם הערות על כותרות באתרי החדשות אבל אין לכם מה לעשות עם זה? חשבתי לעשות עם זה משהו. בפעם הבאה שתתקלו בכותרת מוזרה או משעשעת, צלמו מסך ושלחו לנו בצירוף ההערה שלכם. אולי התמונה תתפרסם במדור הזה.

אחרי חצות עכשיו. אני שוקל לעלות על יצועי, אבל קודם – אני מהרהר ביני ובין עצמי – אכנס דקה לאתר החדשות החדש הזה. מעניין איך הוא נראה עכשיו.

גילוי נאות: אני לא נכנס לתוכן הכתבות, רק בוחן את רמת העריכה, בחירת התמונות, בחירת הנושאים המסוקרים ועוד כמה דיוקים ליודעי חן. אני שייך לחלק הזה באוכלוסיה שקורא רק כותרות. תוכן לא ממש מדבר אליי, אלא אם הוא סרטון קצר + מעניין מאוד + כתוביות (כי אני צופה כשהמחשב במצב השתק).

ובכן, אני נכנס לאתר החדש הזה ורואה כותרת ממש טובה: תיעוד בלעדי: מתפללים תוקפים חייל ב’שטיבלך’. אני נכנס לעוד אתר ולעוד אחד (ועוד אחד ועוד אחד) וכולם מסקרים את התקיפה. לפי סימוני הוידאו שבדף הבית, נראה שכל האתרים מפרסמים תוכן לצפייה, כך שה”תיעוד בלעדי” נשמע קצת יומרני פתאום, אבל לא צפיתי בתוכן הכתבות אז לא אוכל לשפוט. התמונה המוצגת באייטם באתר אקטואליק, לדעתי, היא הטובה מכולם.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 1

באותה אכסניה מצאנו תמונה אחרת, פחות טובה ולא ממש קשורה. כאשר הכותרת שלך מבשרת “אין הסכמות”, כדאי שתציג כל תמונה אחרת, רק לא תמונת “לחיים!”.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 2

אוקיי, הטיקט “מפלגות” לא כל כך ברור לי אבל זה עניין בירוקרטי של בחדרי ובואו לא נדבר על זה. אנחנו כאן בגלל הכותרת. עד עתה, החרדים נפגשו בלי ראש. אני מקווה שהשינוי המבורך יעזור להם.

עדכון: העורך התעורר ושינה את הכותרת: “בצל האיומים: החרדים נפגשו עם נתניהו”. אין אזכור על אודות תוצאות הפגישה, כפי המתבקש וכפי שתוכלו למצוא בשאר האתרים. הם רוצים קליקים לתוך הכתבה, אני רוצה ללכת לישון.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 3

יש כתבות שלא צריך להיכנס אליהן כדי לענות על השאלה המוצגת בכותרת. כזאת היא הכתבה הנושאת את השאלה המוזרה הזאת: ניתן היה למנוע את התאונה? התשובה היא לא. שוב, לא נכנסתי לתוכן הכתבה ואם ‘בחדרי’ חושפים איך ניתן היה למנוע את התאונה (להתפלל לא נחשב, להישאר באזור המרכז לא נחשב, למכור את האופנוע לא נחשב) – עדכנו אותי כאן בתגובות.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 4

הנה תמונה שמתפרסמת ב’פאשקעוויל’ ומשעשעת את הגולשים: לא ברור מדוע כותבים על עצמם בגוף שלישי והאם זה אותו סרטון שממשיך לרגש או שפרסמו כתבה נוספת עם הסרטון שפורסם בשעות האחרונות. גם כאן לא נכנסתי לתוכן הכתבה, אבל אני מתאר לעצמי שהסרטון לא נושא את הלוגו של ‘כיכר השבת’ מהסרטון שרץ בבוקר “בכל הווסטאפים”.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 5

והנה כותרת ראשית ב’כיכר השבת’.

תגובת אנשי הפלג: “איננו מבינים מה הבעיה; הבשר בהכשר בד”ץ העדה החרדית”.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 6

תאמינו או לא, אלו הכותרות המרכזיות באתר “כל הזמן” מבית “קו עיתונות”. סימנתי מספר הערות “על הדף”.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 7

מכירים את הכיתוב בתמונות האירועים הלא מוצלחים “חלק מהקהל”? כזה, אבל יותר טוב: הכותרת מדווחת “תיעוד האלפים” ובתמונה הראשית מוצג בקושי מניין. אם מישהו טרח להיכנס לגלריה ומצא את האלפים, שיקום.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 8

ועוד משהו באותה אכסניה: אנחנו לא חושבים עכשיו על תואר שני בפסיכולוגיה, וכשאני כותב אנחנו אני מייצג את כלל הגולשים באתר, לכן לא נכנסנו לכתבה המרתקת (מן הסתם), אבל אולי התשובה לשאלה היא: לדעת לבחור תמונה.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 9

ואלו הכתבות המרכזיות באתר החרדי הנקי מלשון הרע ורכילות: כל מה שמרתק את הציבור החרדי.

ביקורת כותרות: 10 הערות לא חשובות בשולי אירועי היום 10

יש לכם הערות נוספות? כתבו לי. רוצים לכתוב לי כאן מה אתם חושבים על המדור הזה? אשמח לקרוא כותרות.

יאללה, זזתי לישון.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. תיעוד בלעדי זה ביטוי שתלוי בעובדות.
    אם המצלם נתן לך את התיעוד בבלעדיות, הרי שזה תיעוד בלעדי. הבעיה מתחילה בכך שבמגזר היקר שלנו אין מודעות לשמירה על זכויות יוצרים…..

  2. מה זה האתר האחרון?
    והמדור ממש מעניין…
    אני גם זזה לישון…

  3. שמעתי לאחרונה על קבוצה של מאות אלפי איש (קוראים לה משהו כמו “דאבל קליק”) שבעצם כותבת את כל מה שמעניין בגוף הכתבה ולא מוזכר בכותרת. לדוגמא: אם מופיע בכותרת: “לא תאמינו עם מי סעד נתניהו את ארוחת הערב”, הם מוסיפים ליד: “עם אמו”. וכדומה. רעיון חזק שיש ליישמו גם באתרים חרדיים.
    ולאביטל: האתר האחרון הוא JDN.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן