גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עדיף מאוחר מאשר אף פעם, לא? פותחים שבוע עם מהדורה משובחת
Resized_20170622_125815
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שבוע טוב ומבורך. לאחר שיצאו שלושה כוכבים התיישב צוות פאשקעוויל לעריכת המהדורה שעולה השבוע באיחור אופנתי. עורך האתר שהה מעבר לים והחומרים התנקזו לשולחן המערכת והמתינו בדומיה.

שבוע לא קל עבר עלינו השבוע. זה התחיל עם מותה הטראגי של גב’ חנה הורוביץ ע”ה, עורכת השיווק של עיתון משפחה. היינו איתה בקשר לא פעם ולא פעמיים ותמיד הרגשנו שמדובר באחת שעובדת בתחום לא כדי להתבלט או לקבל אבק כוכבים או להפוך לאישה מצליחה. יהי זכרה ברוך. אחריה תאונת דרכים קשה לעו”ד בישיץ ז”ל מה שגרם לכל צוות דסק התחקירים המורחב של אתר בחדרי חרדים – אותו בישיץ ייצג – לצאת לשטח ולבדוק מה גרם לתאונה והאם היה ניתן למנוע אותה ועוד 1,000 קושיות שכולם מתורצות בתפילה הנוראית שחיבר רבי אמנון ממגנצא: “בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה יִכָּתֵבוּן, וּבְיּוֹם צוֹם כִּפּוּר יֵחָתֵמוּן כַּמָּה יַעֲבְרוּן, וְכַמָּה יִבָּרֵאוּן מִי יִחְיֶּה וּמִי יָמוּת, מִי בְּקִצּוֹ וּמִי לֹא בְּקִצּוֹ מִי בַּמַיִם וּמִי בָּאֵשׁ” וכו’.

אפרופו, בכל מגזיני ועיתוני משפחה נפרדו השבוע הכותבים והכותבות מגב’ הורוביץ. מי שהיה מסתורי מכולם היה אריה ארליך שציטט בדרמטיות קטע מסתורי משהו שקיבל מהנפטרת. כמה טוב שכמה עמודים אחר כך התייחס דוד דמן לאותו מייל וגם סיפר על מה מדובר. לעורך המגזין שהיה עסוק באבל הפתרונים. בתקוה שלא ישמע עוד שוד ושבר בארצנו.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 1
ארליך מתפייט
מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 2
דמן מסיר הלוט

המלצת קריאה: מי יכול להכניס פירור אחרי שבת?

פאשקעוויל מציג: הבטחנו וקיימנו

לפני שבועיים זכה מיכה שולם בהגרלה השבועית על ארוחה זוגית יוקרתית ומפנקת במסעדה שווה. השבוע הוא מימש את הזכות בה זכה (מסעדת אלומה הירושלמית) ויש גם תיעוד. למתעניינים לגבי המסעדה, הגיב מיכה: “אוכל מדהים. שירות בליגה. אווירה מעולה. חדר vip ל-20 איש עם מקרן מסך ופרטיות מלאה. תרשמו לפניכם: בכניסה לירושלים ליגה של ממש, ויש גם אולם עד 200 איש לאירועים”.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 3

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 4

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 5

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 6

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 7

שואלים מי זכה השבוע? יוסי. הודעה נשלחה לזוכה.

ריאיון עם הפרסומאי הבכיר יאיר ויס

השבוע פרסמנו ריאיון עם הפרסומאי הבכיר יאיר ויס, לקראת פתיחת קורס פרסום לגברים במכללה המקצועית “פרוג”. ויס הסביר מה התחדש במתכונת הקורס, למי זה מתאים ואיך נראה ענף הפרסום בעולם החרדי. אם עדיין לא קראתם, אל תקראו עכשיו. חכו לסוף המהדורה, יהיה שם קישור לכתבה.

אלישע כהן לא מוותר

חברנו אלישע כהן הופיע השבוע בסרטון של קמא-טק – מאיץ הסטארטאפים החרדי – וסיפר שהוא ניסה להתקבל כבר במחזור הראשון, ללא הצלחה. הוא השתפר, ניסה שוב, והצליח! יש לו מסר חשוב לכולנו וחשוב לצפות בסרטון הזה. אלישע, בהצלחה!

אגב קמא-טק, בליל שישי האחרון נצפה מוישי פרידמן כשהוא סועד עם חמי פרס (בנם של שמעון וסוניה, מבכירי תעשיית ההון סיכון בישראל) וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט. הם נפגשו ואכלו בשטיסל.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 8

פגעי הטכנולוגיה מעבר לים

איש פאשקעוויל שביקר השבוע בבירת אוסטריה ראה, קרא, צילם וגם שלח לנו את תקנות הקהילה שחיברו הרבנים דשם וכוללים סינון לסלולרי, איש בל יעדר.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 9

כמה מוזר היה לקבל את שירות הכנסת האורחים הבאה צמוד למודעה. שימו לב למדבקות הקטנות שעל הארוניות.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 10

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 11

גם בנחל שורק תמיד אתי

צוות עובדי רדיו קול חי ניצלו את יום ההתרמה ששודר ביום חמישי האחרון, ערב ראש חודש, ויצאו ליום הווי וכיף באזור נחל שורק. בתמונה: המנכ”ל אבי רוזן, אסף קליין, בנצי ליזרוביץ, אפרים דוד, יוסלה אייזנבך, עפר גדנקן, יהודה שוקרון, ישראל שלמה, ישי פופובסקי ועוד.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 12

אחד מאנשי קול חי (שמו שמור במערכת) שבילה בשירות מילואים, תרם את חלקו מרחוק.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 13

אקטואליק משיק מגזין

בשעות בהן אנשי קול חי בילו, המשיכו אנשי קול ברמה לעבוד קשה והציגו מגזין סופשבוע עם כתבות וטורים שונים באתר החדש ‘אקטואליק’. ההמלצה שלנו: תתחילו עם אוחיון, תמשיכו עם קולודצקי. נראה מעולה!

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 14

בביתר מפשילים שרוולים

האם מצב הניקיון בביתר בירידה? אם כן, אולי המהלך הבא ישנה את התמונה. העירייה במהלך מיתוג וחידוש ניקיון העיר עם דמותג שעונה לשם ה-כה מפתיע: ביתרצ’יק. מוטי הלר על האיור ויש לנו כמה תמונות.

ובהודעה לעיתונות נכתב: מבצע שדרוג הרחובות של ביתר – ‘יופי של עיר’ יצא בס”ד לדרך: מדי כמה זמן “יתלבשו” עובדי העירייה על רחוב אחד בעיר, ויבצעו בו ‘אוברול’ כללי לשדרוג מקיף, במסגרתו יטופלו ביסודיות מדרכות, בורות, גדרות, מתקני משחקים, עצים וגינות, החלפת ארונות סעף לחדשים, התקנת שלטים חדשים עם שם הרחוב ומספר לכל הבניינים, ועוד. את המבצע מלווה ה’דמותג’ “ביתרצי’ק”, דמות ציורית מיוחדת, המתעדת את שלל הפעולות שעושים עובדי העירייה, והיא נועדה להביא לידי ביטוי את ערכי ההשקעה בחזות העיר והחשיבות בשמירה עליה.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 15

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 16

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 17

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 18

 

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 19

אטימות באתרים החרדיים?

האם אנשי החדשות שמאיישים את אתרי האינטרנט החרדיים ליבם אטום לצרת יהודי הרבה יותר מאשר עמיתיהם בתפקיד? תקראו את הפוסט הבא ותחליטו לבד.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 20

חני וייזר התחברה ליוזר של שר האנרגיה

השבוע התבשרנו כי חני וייזר קיבלה תפקיד דיגיטלי חדש ומעתה תהיה יועצת הדיגיטל של שר האנרגיה יובל שטייניץ. בהודעה ששלחנו לה איחלנו מזל טוב וביקשנו שלא תשכח אותנו ביום שתחליט לחלק אסדות גז בין המרטווטים נכונה.

תקציב חדש לקוביס: ג’רוזלם אסטייטס

הקוביסיה התחדשה לאחרונה בתקציב היח”צ של פרויקט הנדל”ן המרהיב ביופיו ג’רוזלם אסטייטס. בהודעה שפרסם בפייסבוק יצא המתנחל שבו ובין השאר כתב: “אנחנו אוהבים מאוד את הארץ כי טובה היא מאוד מאוד. היום מצטרף למשרד לקוח שזה כל מהותו, בנייה בסטנדרטים לא מוכרים בישראל, בלב ירושלים עיר הקודש: אחוזת שנלר בירושלים, יופי כזה לא ראיתם מעולם. מיזם Jerusalem Estates, אנחנו נרגשים כל כך להיות שותפים לבניית ארץ ישראל עם עשרה קבין של יופי בפרויקט אחד!”. לרגל המאורע, קוביס יצא לשטח עם הקוביסית החדשה טובי שפיגל הירשלר ויחד הצטלמו על אדמת הקודש.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 21

תשעה שוקולדים של יופי ירדו על ראשל

חדש בפייסבוק: במקום תמונת קאבר אפשר לשים וידיאו לקאבר של דף עסקי! קבלו את הקאבר המושקע בדף של ראשל אירועים – Rashel Events

אגב ראשל, היא הוציאה תחת ידיה שוקולדים ופטיפורים מדהימים  לחברת הנופש תור עולם. השבוע קובי סלע נצפה מראיין את ברוך פדר, הבעלים של תור עולם, באולם היוצאים של טרמינל 3 עבור תוכניתו הנהדרת “חברים לצלחת”. שאלנו כמה שאלות כי חשבנו שזה יעניין לאייטם במהדורת ליל שישי בשטיבל, אבל מרוב עניין החלטנו להקדיש לכך פרק מיוחד ועל כך תוכלו לקרוא אי”ה בשבוע הבא.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 22

אין לו רכב למכירה

מכירים את הסיפור על הפרסי שהתקשר לעיתון והזמין מודעת אבל על אמו המנוחה ע”ה עם שלל תארים ושבחים וכשהסבירו לו בעיתון שהתשלום הוא לפי מילים הוא הודיע שיכניסו את המודעה הבאה: אמא מתה. או אז אמרו לו שעד 5 מילים זה אותו מחיר. הפרסי לא התבלבל והכתיב את מודעת האבל הבאה: אמא מתה. סובארו סטיישן למכירה.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 23

יונת קפלן בהשקה דובדבנית 

צ’רי ספא ברמת אשכול הירושלמית הוקם לפני שנתיים על מנת להעניק חוויה שלמה לאישה הדתית חרדית, אבל לא רק. השבוע נערך אירוע חשיפה לעיתונאיות, בלוגריות ושגרירות. באו להציץ ונפגשו: יערית אלבז וחיה כהן מכיכר השבת, רחלי מלק בודה ממקור ראשון, אריאלה שטרנבך ידיעות אחרונות ו-YNET, עדי מאמו אתר כיפה, חגית רז בן ישי ד”ר מטפחת, מיכל הררי, צמד היזמיות חני מלול וליאור סתוויצקי ועוד שגרירות ברשת. על יחסי הציבור – יונת קפלן PR.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 24

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 25

מצאו את המטמון: מזגן או בנק?

קיבלנו בעבר הודעות מגולשים שזיהו קו דמיון מובהק במודעות של אלקטרה ובנק מזרחי טפחות. הפעם קיבלנו תמונה, קצת מטושטשת אבל יפה, של שתי המודעות אחת ליד השניה. מצאו את ההבדלים 🙂

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 26

סגולה נפלאה לשלום בית

שימו את התמונה הבאה כשומר מסך ובכל פעם שיש ויכוח והשלטון המקומי מעלה באוב את אותם סיפורים פשוט תראו לו.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 27

הדשא שלכם ירוק בוהק

משה ליבוביץ שמרשה לחברים לקרוא לו לייבו, מבקר בימים אלו בבלארוס ויש לו כמה דקות פנויות להצטלם. פרסומאי שפגש אותו בניכר צילם ומסר ד”ש.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 28

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 29

לאחר שהנחה פאנל שוויוני בנושא תקשורת חרדית, מנדי גרוזמן סיפר בערוץ 11 על תופעת החרדים החדשים המחפשים דרכים לשלב בין חיי ההלכה לישראליות. היה שם גילוי נאות.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 30

חבר קבוצת פאשקעוויל, המעצב בועז שרון, התחדש באופנוע מבית איחוד הצלה. רגע… מתקנים אותי בקשר להקפיד לומר אופנולנס. כאילו זה הקרווילה של המתנדבים.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 31

ועוד באיחוד הצלה: קופת צדקה מקורית מצאה את עצמה השבוע בבימה שבבית הכנסת במשכן הכנסת. הקרדיט לשבתאי רפפורט.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 32

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 33

יהודה אדלר שכתב לנו על ביקורו בקקטוס הזהב ובמהלך השבוע נפרסם טור נוסף שלו, נצפה השבוע בשמי הארץ. הוא לא הצטרף למסוק של ברדוגו אלא להצעת נישואין של חבר שניסה להביא אבנים מהירח.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 34

המוח החרדי כבר עושה קומבינה

יהודי רכש בכמה מאות שקלים מכשיר של הדרן לוויז (וגם פנגו או סלופארק). נו, וביום שהוא נוסע בסובארו אברייכים והוא לא צריך את המכשיר, לא חבל? בטח שחבל. אז מה יהיה? הנה:

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 35

ובמקום אחר בארץ, אחד המעוררים כתב על המכשיר “זהירות, אינטרנט”. חבל שלא טרח לקרוא את המודעה ולהבין שלמכשיר הזה אין אינטרנט.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 36

כשחילונים מתעצבנים

קיבינימט, חשב לעצמו אראל מרגלית והורה לקלוגהופט לשחרר את התמונה השניה. התמונה הראשונה היא סתם להנאתכם. שתדעו כמה אתם מפחידים.

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 37

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 38

קופת העיר מסתדרת בלי ה’תיקון’ של סודרי?

40 יום בעמוקה, כל יום גדול בישראל אחר. אבל איך תדע מי התפלל באותו יום? שישלחו לך את השם? אבל אולי אתה לא יודע עברית. טוב, נשלח לך תמונה של הצדיק. רק תתרום לי פה…

מוצ"ש בשטיבל #114 • סיכום שבוע מורכב, תמונות ועדכונים 39

לחם מקלדת ועבודה

משרדי פרסום? עמותות? מדיות? במערכת אתר פאשקעוויל מצויים שמות של קופירייטרים מדופלמים ומצוידים בהמון אמביציה והם יכולים לשפר לכם את ביצועי הכתיבה במשרד. אם אתם מחפשים מישהו רהוט וברור – פנו אלינו.

והנה הקישור שהבטחנו לריאיון שערכנו עם הפרסומאי יאיר ויס. זה הזמן לקרוא: ‘פרוג’ מציג קורס פרסום במודל חדש: ריאיון עם הפרסומאי הבכיר יאיר ויס

שבוע טוב!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. מה אתם אומרים, לא הגזימו משפחה עם מגזין. אבל השבוע?

  2. את הדמותג שהשיקו בביתר היה מתאים יותר לאלעד לעשות, שהרי הפרושים אוהבים העתקות מהגרערעס. וברחל בתך הקטנה: לא יפה לגנוב רעיון מעיריית בני ברק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן