WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
המותגים השתנו: הם לא מבינים למה לשלם למשרד פרסום כשאפשר לשלם לילדה בת 14 שתעשה פרסומת יותר טובה
YEHUDA ADLER יהודה אדרי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: יהודה אדלר

אני כל הזמן שומע שעולם הפרסום משתנה, אבל איך בדיוק? אז כן, הדיגיטל נוגס בפרסום המסורתי, אבל עולם הפרסום תמיד התבסס על חדשנות, כדי שנוכל לתפוס, להפנט ולהפתיע את הקהל מחדש עם משהו שעדיין לא ראה ועדיין לא הספיק להתרגל אליו.

הטלוויזיה עשתה את זה לרדיו, שעשה את זה לשלטי חוצות, שעשו את זה לעיתונים (אני אולי לא מדייק מבחינה כרונולוגית, אבל הבנתם את העניין), אז כן יש שינויים, אבל איפה השינוי הגדול.

כשישבתי בעוד שיעור בבצפר ואסי רוזנברג סמנכ”ל הקריאטייב מחברת IPUSH הרצה לנו, הבנתי שזה לא רק היחס שלנו המפרסמים השתנה. אלו המותגים שהשתנו, שלא מבינים למה הם צריכים לשלם לחברת פרסום שמחזיקה, מזכירה, מנקה, משרד, אם אפשר לשלם לילדה בת 14 שתעשה פרסומת יותר טובה ושמופצת בדיוק מרבי לקהל היעד של הפרסומת…

וזה בדיוק מה שהאפליקציה של IPUSH עושה במקום לייצר את אותם פרסומת רגילות, הקבועות, המשעממות, עם אותם פרזנטורים ואותן סיסמאות, הם מעלים בריף מסודר לאפליקציה, קהל היוצרים נכנס אליו ובוחר את הבריפים עליו הוא רוצה לעבוד ולייצר, ברגע שהו סיים לייצר סרטון פרסומת הוא מעלה אותה לאפליקציה, היא עוברת בדיקה כדי לראות שהיא עומדת בדרישות הבריף ומשם היוצר יכול להפיץ אותה ברשתות החברתיות ולקבל תשלום לפי צפייה. מתוך כל הסרטונים שהוצעו למותג נבחר אחד או כמה (תלוי בבריף) שעליהם המותג משלם כסף ליוצר.

בקיצור, עולם הפרסום משתנה וסוף סוף הוא נוטה לכיון היוצרים הכישרוניים והעצמיים שיכולים להתחרות במשרדי הפרסום הגדולים ביותר.

להורדת IPUSH באנדרואיד // להורדת IPUSH באפסטור

הכותב הוא קופירייטר בהתהוות

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן