כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
היום עלה לאוויר האתר החדש ‘אקטואליק’ שמחליף את ‘קוקר’ הפתעת האתר: שיתוף פעולה עם רכש קול חי מנחם טוקר
IMG-20170607-WA0040
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קול ברמה מציג: קולות נשים ברדיו - לא, תמונות נשים באתר - למה לא 1

נכנסתם כבר לאתר החדש “אקטואליק“? אז מה יכול אתר חרדי חדש להוסיף על מה שקיים היום? לפני שנלך לניחושים נטיל את ההימור שלנו – לא כלום.

כעת אפשר לגשת לעניין. מעשה בשני יהודים שהקימו אתר חדשות חרדי שהפך לצהוב מיום ליום אבל אפעס לא תפס תאוצה. גם חיבור עם כלי תקשורת חילוני גדול ושיתוף פעולה מלא לא בדיוק סייע לטראפיק. באותו זמן עמד לו אתר אחר ששיך לרדיו מסוים וגם הוא לא היה סמל של הצלחה.

ישב הבעלים עם כמה חברים והחליטו על הצעד הבא. את אתר הרדיו נשאיר כתומך רדיו בלבד, ארכיון דיגיטלי בגישה חופשית עם כמה כתבות ליציאת ידי חובה, במקביל נקים אתר שלם חדש ומוצלח שיתן לנו במה לאג’נדות שלנו. השאלה הגדולה איך נביא טראפיק, כי להביא טראפיק מ-0 זה קשה. חשבו וחשבו והחליטו לגבות את עצמם בכניסות מאתר אחר שיירכש.

עד כאן התכנית. נכון להרגע – וחבל שכך – לחיצה על קוקר מכניסה אותנו לאתר הישן. אבל זה חלק מחבלי קליטה מוכרים.

מה שנותר לשאול זו השאלה מתחילת הטור: למי זה מיועד. מה חסר היום לגולשים החרדים באתרים הבאים: כיכר השבת, בחדרי חרדים, JDN, חרדים10, לדעת, קול חי, קול ברמה ועוד ועוד. במילים אחרות: איזו אג’נדה עדיין לא קיבלה מספיק במה (לא רדיפת דרעי, זה לא מכסה את המשכורות) שבשבילה שווה לפתוח אתר.

מה מעניין באתר? ראשית תמונות הנשים שקיימות באיזור המשפחה ונראות גם בדף הבית. ברגע שנזכרים שתחנת הרדיו הקפידה (עד שאולצה על ידי הרשות השניה) לא להשמיע קול של אישה – החליטה להראות תמונות של נשים, אם לא היה עצוב זה היה מצחיק. שבשבת של אידיאולוגיה.

עוד דבר מעניין הוא הקישור לטוקרFM לגבי מוזיקה קולחת. טוקר הוא רכש של התחנה המתחרה וזה בהחלט מראה על שיתוף פעולה בין התחנות וימים טובים שבאים לאיזור (פחחחחח… מי שמכיר את הנפשות הפועלות צוחק בקול…).

קול ברמה מציג: קולות נשים ברדיו - לא, תמונות נשים באתר - למה לא 2שלישי הוא היחס לדרעי. אחד מהאנשים שמסתובבים בתחנה ומעורה היטב גם באתר סיפר פעם לפאשקעוויל על השנאה ליו”ר ש”ס שממש ניתנת למישוש במסדרונות. אבל באתר החדש בהחלטה של הפוך על הפוך הם בחרו לכתוב טור על אשת השבוע – יפה דרעי. (טור מפרגן חוץ מהקטע הראשון: ”יפה דרעי  רעייתו של שר הפנים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל ויו”ר ש”ס, נחקרה השבוע יחד עם בעלה השר אריה דרעי בין היתר גם בהקשר של עמותת “מפעלות שמחה” שייסדה, החשדות נגדם הם בנוגע לעבירות מס’ המיוחסות להם לכאורה.”)

נסיים את הפוסט מציטוט מטור העורך ישראל קליין: ”אתגר לא פשוט לקחנו על עצמנו. לחרוש במקום שכבר חרשו אחרים. להיות חדשני, בתחום שחדשנות היא לחם חוקו. להיות שונים, במקום שאין לך מקום אם אתה לא שונה. ובכל זאת דווקא חבלי הלידה הארוכים של האתר שלפניכם, עם העבודה הקשה והמאתגרת כשלצידה ההתרגשות והחוויה, הצליחו איכשהו לחלחל ללבבות שלי ושל אלו שטרחו ועמלו עליו ולתת תחושה שמשהו אחר עולה ומתגבש. זה מתחיל באיפוק שגזרנו על עצמנו. בהבנה שלא צריך ולא נכון לבלוע את הכל. לא לנסות לפסוח על שתי הסעיפים גם יחד. לא לנסות לתפוס את כל העולמות ובוודאי שלא בכל מחיר. לשמור על הגבולות הנכונים מעצם טיבם וטבעם. לא להתכופף בפני חוקי הרשת האכזריים, המכתיבים מתכון בלתי אפשרי של  שטחיות מהולה בפרובוקטיביות’ עם קורטוב של צביעות מעושה ומאוסה כדי להצליח”.

לו יהי.

קול ברמה מציג: קולות נשים ברדיו - לא, תמונות נשים באתר - למה לא 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן