גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
האם כל מוצר המיועד גם לחרדים מחייב הפקה נפרדת? כמה קטלוגים יש להפיץ בכל בבית כנסת?
GIL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האם כל מוצר המיועד גם לחרדים מחייב הפקה נפרדת? כמה קטלוגים יש להפיץ בכל בבית כנסת? ב’גיל פרינט’ עשו חושבים ומצאו פתרונות שגרמו ללקוח לחייך בדרך אל הבנק.

הנה דוגמה מעניינת מתחום המדיה והפרינט לתושייה ויצירתיות שחוסכות ללקוח לא מעט עלויות. הדוגמה הנוכחית שייכת לחטיבת ‘גיל פרינט’ בשיתוף חטיבת ‘גיל סטריט’ של קבוצת ‘גיל גרופ’. למי שלא מכיר, חטיבת ‘גיל פרינט’ היא חטיבת הדפוס של גיל, לצד חטיבת ‘גיל סטריט’, המתמקדת בשירות של פרסום רחוב, מודעות רחוב, שילוט חוצות וכדו’. שתי חטיבות אלה קיימות לצד חטיבת הפרסום של המשרד.

לחשוב איך לחסוך: ב'גיל פרינט' הגדילו ראש וחסכו ללקוח הרבה כסף 1הרבה עמלו ב’גיל פרינט’ כדי להפיק את קטלוג המכירות של עתיקות ויודאיקה מבית ‘ירושלים של זהב’. אלא שמתברר שלמגזר החרדי צריך להתאים גרסה נפרדת ו”מותאמת” לצביון החרדי. ברגיל, פיצול ההדפסה מייקר את עליות הדפסה ללקוח, אבל הניסיון והתושייה של חטיבת הדפוס, הביאו לפתרון של חיתוך מיוחד בלא צורך בהדפסה נפרדת של הקטלוג.

בהמשך לכך, מחלקת ההפצה בחטיבת ‘גיל סטריט’ נדרשה לפתרון שיביא לחיסכון ללקוח בעלויות הפצת הקטלוג בבתי כנסת חרדיים. הרעיון שעלה בין אנשי הצוות הוא פשוט להצמיד קטלוג בודד לאחת מפינות ביהכנ”ס באמצעות חוט. זה במקום לפזר בבית הכנסת עוד ועוד יחידות של הקטלוג. בקיצור, קטלוג אחד מספיק לכולם!

האם יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה הן חלק בלתי נפרד מהשירות שמשרדי פרסום ומדיה אמורים להעניק ללקוחות שלהם? תלוי את מי שואלים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן