WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
יבואנית האלקטרוניקה הסינית BDK בחרה למתג את האריזות של מוצריה דווקא בסטודיו של משרד פרסום חרדי
BDK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

'גיל גרופ' מציג: גם לסינים מגיע מיתוג 1

נכון לעכשיו שום מגמה של ממשל טראמפ אינה עוצרת את הענק הסיני, והייבוא של מוצרים מהמזרח הרחוק, ומסין בפרט, אל שטחי ישראל, לא פוסק לרגע ורק הולך ומתגבר.

הסטיגמה ממנה סובלים כלל המוצרים מסין כתוצרים באיכות ירודה, הולכת ונחלשת לטובת מוצרים בקטגוריה של איכות ואפילו איכות גבוהה. אחד הענפים שעליהם עוברת מהפכת האיכות הוא ענף האלקטרוניקה. ואולי יעידו על כך יותר מכל מכשירי הסלולר הסיניים, שחלקם לא נופלים באיכותם ממתחריהם מהמערב.

לכמה מהיבואנים מסין נפל האסימון שאם יש להם מוצרי איכות ביד, שווה להשקיע, לעשות מתיחת פנים למארזים ולמתג אותם כמוצרי איכות. אחת מחברות היבואנים הנמנים על אותם פקחים, או אם תרצו מתפקחים, היא חברת BDK, אחת היבואניות המובילות של מוצרי אלקטרוניקה וגאדג’טים תוצרת סין, ששכרה את שירותיו של משרד גיל פרסום לצורך מיתוג מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.

יתכן מאוד שאתם משתמשים באוזניות שלהם, או בטאבלט שלהם ובעוד גאדג’טים מופלאים, ועד היום לא ידעתם שאתם מחזיקים במוצר של BDK. אפילו רכינוע, הטרנד החדש בעל שני גלגלים שילדינו דוהרים עליהם, הם מייבאים לארץ.

בחודש האחרון עבדו בסטודיו של גיל פרסום על מיתוג המוצרים וטיפול בחזות החיצונית כדי שאתם תזכרו את המותג וגם תאהבו אותו. ולא, זה לא מה שחשבתם על מוצרים מייד אין צ’יינה, כי ב-BDK כל מוצר עובר בקרת איכות קפדנית.

צוות הסטודיו בחטיבת גיל פרסום יצר עבור המוצרים שפה עיצובית שבאה לידי ביטוי קודם כל בעיצוב לוגו, המבוסס על ערכי המותג, עיצוב אריזות מרהיבות ומרשימות לעשרות מוצרים של המותג.

המוצרים נמצאים כעת על קו הייצור, לאחר שנציגי החברה אישרו את הסקיצות של דגמי אריזות שנבנו בהדמיות לצורך התרשמות. בזמן הקרוב תוכלו גם אתם להתרשם, הן מהמוצרים והן מהאריזות הממותגות של חברת BDK, החברה שמבטיחה לגרום לכם לחשוב אחרת על המוצרים שמגיעים לסין, או לפחות על חלק מהם.


הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן