מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
האם יש קפיטציות מסודרות בתחום? האם יש חודשים בהן הילודה מתגברת?
מטרנה סימילאק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אף פעם לא נדע מה גורם למשרדי הפרסום לעלות תמיד וביחד פרסומות לתחליפי מזון לתינוקות. האם יש קפיטציות מסודרות בתחום? האם יש חודשים בהן הילודה מתגברת? ואולי סוכני חרש בעיתונים מדווחים לחברות התמ”ל על המתחרה שמתכננת קמפיין (מה שעשוי למנהל שיווק מוצלח להצית אש אחת לחודש ולספר לכל חברה שהמתחרה מתכננת קמפיין…)

בין כך ובין כך שוב ראינו בשבועות האחרונים את קרב האיתנים בין מטרנה הוותיקה (עם החוזקה – כשרות העדה החרדית) וסימילאק שגם חרשה את המגזר (עם החוזקה – מותג בינלאומי חזק). ברגע ששתי החברות נאלצות לכתוב במודעה כי חלב האם הוא הטוב ביותר והן רק תחליף, זו הזדמנות לבדוק מה כל חברה מנסה למכור לנו.

‘בולטון’ הלכו על חריזה פואטית שלא הייתה מזכה אותם בפרס רוני סומק, אבל ניחא. המסר הוא שמטרנה חוסכת לתינוק גם בכי וגם גזים ואת, האימא, תהיי שמחה. הסיבה ברורה: מטרנה הוא הרכב שקל לעיכול.

‘מימד’ גם מדברים על העיכול. לא שוכחים לחבוט במתחרה ומציינים שאצלם השמן דקל נעדר מהתרכובת (מטרנה כבר ענו פעם והוכיחו כמה חשוב שמן דקל). אי אפשר להתעלם מהפרוביוטיקה, אומגה 3 ושאר מטעמים שסימילאק מתהדרת בהם וכמובן איך אפשר בלי קריצה למותג הבינלאומי ו-50 שנות ניסיון.

ומי מנצח? לכו למרכול הקרוב לביתכם ותבדקו.

בגלל המדע או בגלל העיכול? מטרנה וסימילאק שוב מתחרים 1

בגלל המדע או בגלל העיכול? מטרנה וסימילאק שוב מתחרים 2


הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן