WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מהדורה נוספת של כל מה שיכל להתחדש בשבוע עבודה מהקצרים שידענו, ועדיין יש חידושים
אדמקר אוסף סקופים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במקום הקדמה

פעם שלישית שאנו נפגשים בליל שישי פה, בחממה המפנקת שלנו. פעם שלישית וגם לשיטת רשב”ג היא חזקה. יום אחרי חג מתן תורה ובזמן שגולשינו בתפוצות (ויש כאלו מסתבר אליבא דאנליטיקס) עסוקים בנעילת חג שני, עסוקים אנחנו בליקוט ועיבוד מהדורה טריה מהתנור ולא כמו השבועונים שחיכו היום בחנות – טריים מיום שני.

השבוע קיבלו הטורים שאתם כותבים לנו מקום של כבוד בדף הבית. זו ההזדמנות להודות על העבר ולהציע למי שיש באמתחתו טור מעניין בנושאים לשמם התכנסנו – יואיל לשלוח לנו.

טוקבקיסטים, מחכים לארוחה שלכם?

בשבוע שעבר הכרזנו על מבצע תגובות באתר, במסגרתו נחלק מדי שבוע ארוחה זוגית מפנקת בין המגיבים באתר (ומשאירים כתובת מייל כדי שנוכל לאמת ולבשר להם על זכייתם). ובכן, אנו שמחים לספר לכם כי מאז ההודעה הדרמטית על הארוחה הזוגית, נרשמו בשבוע האחרון 49 תגובות (דווקא השבוע, המספר הזה סימבולי מאוד).

נודה על האמת, התגובה הראשונה שזכתה הגיעה נטולת מייל ועל פי IP אין לנו חשק לנסות לנחש. המוזר הוא שגם התגובה שעלתה אחריה כזוכה  הייתה אף היא נטולת דוא”ל. הפסד שלכם. הזוכה המאושר השבוע, הוא, היא: רפי. הודעה רשמית תישלח במייל עד הדלקת נרות שב”ק. הזוכה יהנה מארוחה זוגית מפנקת במיוחד ב מסעדת FIORI (מתחם התחנה, ירושלים). כשרות: רבנות ירושלים מהדרין. מתוך האתר: “הצרה באוכל איטלקי היא… שחמישה או שישה ימים אחר כך אתה שוב רעב (ג’ורג’ מילר)”.

בשבוע הבא אי”ה, באותו מקום ובאותה שעה, נחלק שובר נוסף מפנק לאחד המגיבים. בהתחשב בעובדה שאנו מצפים לשבוע עבודה ללא חגים, תפוקת הפוסטים יעלו והתגובות בהתאם.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 1

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 2

ברכות ואיחולים

השבוע דיווחנו כי אהרן רבינוביץ יחליף את יאיר אטינגר בעיתון הארץ.

צרור ברכות למירי סבו, מעצבת לשעבר בקלמןV ובפרסום VIP שפתחה משרד חדש.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 3

“אחרי החג” מאחורינו

פרויקט חג השבועות באתר כיכר השבת כפי שטרם היה כדוגמתו. חדשני, מקצועי, קצר וקולע. לצפייה לחצו כאן.

עוד בענייני החג: הקופירייטר המוכשר נח טוניק (פנוי להובלות) כתב טור קולח במיוחד על תחושתו בליל השימורים בחג השבועות. בשורה התחתונה, הוא מדגיש את המסר החשוב כי על אף שאין כל אדם מסוגל לרוץ מרתון שלם, כל אחד יכול לעודד. אם אתם עדיין באווירת החג, מומלץ לקרוא >> “היו נכונים ליום השלישי”.

העיתונאי איתי בלומנטל תיעד את הפעילות החב”דית במרכז תל אביב לקראת החג.

הרנסנס של הדיגיטל החרדי

תחת הכותרת “הרנסנס של הדיגיטל החרדי” מפרסם פרופ’ רפי מן באתר ‘העין השביעית’ את הפרק על התקשורת החרדית מתוך “דו”ח שנתי: התקשורת בישראל 2016 – סדרי יום, שימושים ומגמות”. עורכים: פרופ’ רפי מן וד”ר אזי לב-און. בהוצאת המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה בבית-הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל, בשיתוף קבוצת יפעת וקנטאר מדיה מחקרי TGI.

שמחנו לגלות במקורות שני אזכורים לאתר פאשקעוויל במסגרת הכתבה שפרסמנו: “אז כמה חרדים גולשים באינטרנט? סקר של ‘מחקר כהלכה’ חושף את הנתונים“.

בתחילת השבוע פרסמנו נתונים נוספים, שנויים במחלוקת, בעקבות סקר שנערך במגזר החרדי במטרה לבדוק את השפעת הרשת החברתית על המגזר החרדי. אם עדיין לא קראתם, כדאי שתשימו לב לזה: מכון המחקר “סקר כהלכה” מציג: כמה חרדים נחשפים לרשתות החברתיות?

כך כותבים פאשקעוויל

בעקבות הפייק-פשקוויל שנתלה בבני ברק וקרא לאנשים לצעוק דברים לא יפים על חיילים, מלך זילברשלג הפיץ פאשקעוויל מקורי לזיכוי הרבים.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 4

האלמוני המפורסם

ועוד משהו מעניין מהטוויטר: יחצן מקצועי מספר על האלמוני המפורסם:

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 5

איש יחסי הציבור ששיגר את ההודעה, יצחק רביחיא, טען בשיחה עם אתר ‘כל הזמן’, כי בוודאות צעיר חרדי הוכנס לניידת משטרה שהייתה במקום, ומה שקרה אחר כך הם לא יודעים. הוא הוסיף ואמר כי הם יגישו תלונה מסודרת במשטרה בעניין. המשטרה מכחישה.

יארצייט ראשון לפדיחה החיננית

היום אנחנו מציינים שנה לפדיחה הבאה שתועדה על ידי העורך הראשי שמגיע לו מזל טוב לרגל הוורט – אבי גרינצייג.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 6

רחוק מהעין, קרוב ללב

אולי החמצתם את הפוסט שפרסמנו השבוע: הרהורים של פרסומאית ואמא רחימאית וחבל. בשפה מטופחת וברגשות מעורבים, הכותבת מתארת את התחושה של אמא החפצה להעניק את כל עולמה לבנה, אך בד בבד להצליח בעבודתה כפרסומאית ולהשקיע במשרד 150% מיכולותיה. אולי הכותרת לא מספיק טובה, וזו לגמרי אשמתנו. אל תפספסו.

כמה עולה תוכנית של טוקר?

מנחם טוקר ‘מכר’ בשידור את הזכות לשדר את התכנית שלו מכל מקום בארץ. המאזין הראשון התחיל בח”י שקלים ומאזין שהזדהה כעובד מרצדס הסכים לשלם 15,000 ש”ח. הזוכה המאושר הוא בעל מאפיית ‘לוגסי’ בבני ברק שהתחייב ל-18,000 ש”ח. מאזין מחו”ל הציע לשלם 30,000 דולר בתנאי שטוקר ישדר מניו ג’רזי שבארה”ב וסורב.

קו עיתונות: הפרינט מצנזר, האתר מפרסם

קומוניקט שנשלח על ידי ‘תוצאות אפקטיביות’ לרשת ‘קו עיתונות’ סורס מהשורש. שם הלקוח, שלא מפרסם בעיתון, לא הוזכר. כך יצא שהקוראים זכו לקרוא את הידיעה המעניינת על עודפי המזון שמגיעים לנזקקים אך לא נחשפו לעמותת ‘בית לחם יהודה’. באתר של הרשת, ‘כל הזמן’, האייטם נכנס במלואו.

זה המקום לפתוח, אחת ולתמיד, את הנושא המורכב של יחסי מפרסם – מפורסם בתקשורת החרדית. למה, בתקשורת הכללית, מי שמביא ידיעה מעניינת מקבל במה ומי שמביא קומוניקט עלוב לא יקבל במה גם אם הוא מפרסם כבד (למעט מדור אינפורמטיבי ברור, מתוחם ומסודר), רק אצלינו בשטיבל הברדק חוגג.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 7

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 8

קח עסקן וקנה לך דג

אברום לייב בורשטיין ונח קורנבליט בסרטון משעשע ל’עסקן’.

ביקור על רמה

אולי מרן הגר”ש בעדני ורדיו קול ברמה כבר לא, אבל לכבוד חג השבועות הגיע הגאון רבי מאיר מאזוז לביקור ראשון בתחנה. כל צוות השדרנים הגיע לאירוע המיוחד הזה. הנה הצצה.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 9
צבי עמאר בחיוך מליון דולר
ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 10
אריאל דרעי נוצר את הרגעים
ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 11
זיגמן מחויך
ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 12
גלסנר משתנן
ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 13
אדמקר אוסף סקופים

שחרית מוזיקלית

עיתון שחרית המדוא”ל מתחדש עם מדור מוזיקה בו יוכלו הקוראים להוריד את המוזיקה ישירות מהעיתון. שאפו על המהלך.

מתחתן בסבבה שלו

“עכשיו זה רשמי. החלטתי להתחתן בקרוב. כמה שנים אני דוחה זאת למרות שאני יודע מה אומרת ההלכה גם למי שקיים פריה ורבייה. זה היה פשוט “גדול עלי” להיכנס לזה שוב. אבל עכשיו כשאני מגדל ארבעה ילדים לבד (ולא, אני לא צריך אשה בשביל להפיל עליה ת’תיק הזה אני מסתדר טוב מאד) התמוססה לה עוד חומת דמיונות של פחד. אז עכשיו אני מחפש אשה שתבלה איתי את החצי השני של החיים הקצובים פחות או יותר אם נהיה ריאליים. מישהי שחוץ מעוד כמה מעלות מסתדרת טוב מאד גם בלעדי. אף אחד פה לא בא להתעלק על השני, לא כלכלית ולא רגשית והאושר הוא לא דבר תלוי נסיבות. מצדי שנגור בבתים נפרדים עדיף בסמיכות (לא חייבים לדחוס לבלנדר את החבילות של שנינו) ולא נצטרך לגלם הורה חורג לאף ילד. זו כמובן רק אפשרות. אבל העניין ברור. מחפש חברה לגלית שיהיה בעקר כיף. מתכוון ליהנות גם מהחיפוש ולא להתבאס בשום פנים ואופן. מבטיח לה נאמנות (בעזרת השם) בזכות תורתנו הקדושה. אני לא מפרסם פה מכרז, רק משתף אתכם בסבבה שלי”. (עדי רן בפייסבוק)

יואל סילבר מחייך

יואל סילבר, פעיל מוכר במועצת גוש עציון שעבד לצד ראש המועצה בבחירות האחרונות, מונה כסגן ראש המועצה. סילבר מכהן כחבר מליאה ודירקטור בחברה לפיתוח גוש עציון, והוא פעיל ציבורית בהתפתחות הגדולה בה נמצאת גוש עציון מבחינה חרדית. בבחירות האחרונות פעל סילבר לטובת שלמה נאמן, והשבוע מונה כסגנו. במקביל, סילבר משמש כמנכ”ל אתר החדשות החרדי JDN.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 14

זהירות, רכבת (ונשים)

מאות אלפי נוסעי הרכבת הקלה בירושלים נהנו בחג מתערוכה מרהיבה ומיוחדת שהוצגה בתחנות המרכזיות והופקה בשיתוף פעולה של סיטיפס עם בית הספר ‘סיעור מוחות’. צפו בסרטון המסכם.

דרושים בענף

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 15

משרד הפרסום מילר פוינט מחפש מנהל/ת לקוחות למשרה מלאה ומיידית. לפרטים נוספים לחצו כאן.

ליל שישי בשטיבל #111 • מלא עדכונים! 16

משרד הפרסום פידבק מחפש מעצב/ת תותח/ית בהקדם האפשרי. לפרטים נוספים לחצו כאן.


מבצע מגיבים וזוכים בארוחה זוגית מפנקת נמשך! הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. יש מצב שהסרטונים יעלו פה כקבצים ולא כקישורים?

  2. מהדורה מענינת. חבל שאתם מעלים אותה ככ מאוחר בחמישי.

  3. עסקן, קליפ יפה אך מגעיל בלנסות ללכלך על נתיב, לא אהבתי.
    סילבר, בחור שמצליח להתברג יופי, שהשם יעזור לו הלאה.
    מירי, בחורה מוכשרת, בטוח שהלקוחות שלה יהנו ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן