מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עונת הגלידות נפתחה בקול תרועה עם השקות, פעילויות ומבצעים • פאשקעוויל במעקב קמפיין צמוד
גלידה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השמש כבר קופחת בעוז ומקררי הגלידות ברשתות עובדים שעות נוספות.

חלפו להם הימים בהם ריאו הושקה בקול רעש גדול בכשרות בד”צ העדה החרדית והמקפיאים הצהובים מיתגו את רחובות ירושלים ובני ברק. שמנות רבות עברו מאז במחלבות והיום על קו הריצה מתמודדות כל החברות עם כשרות אחידה – העדה החרדית.

בנוסף, ‘ריאו’ ו’פלדמן’ מוותרות על הקמפיינים החרדים (‘ריאו’ מתחרה בזירת המחיר, ‘פלדמן’ מיתגה את עצמה בציבור הכללי) כך שהשוק נותר פנוי לשטראוס (מבית יונילוור) ששוכן אחר כבוד ב’מימד’ ולגלידות נסטלה המיוצגות בכבוד ב’בולטון פוטנציאל’.

השנה, כך עושה רושם, החליטו ב’בולטון’ להוריד את הכפפות ולתקוף את הזירה מכל הכיוונים. זה התחיל בקמפיין השקה של ‘לה פרוטה’ – שייק פירות על מקל שהינו מוצר פרווה – בצירוף חוברת לילדים שהוקדשה לנושא, בנוסף למודעות התדמית שפיארו את השלגונים והן את הסורבה שמסתתר בקופסאות גלידה.

החוברת לילדים הייתה מרשימה וניכרה ההשקעה. רק על שאלה אחת ששאלה בתי לא ידעתי לענות. היא ניסתה לפתור את המבוך בו הילד מחפש את דרכו לשלגונים ולא הצליחה. פשוט שום שלגון לא נמצא בתוך המבוך, כולם עומדים מבחוץ ומסביב. מילא.

משום מה, ואין לנו שמץ של מושג למה, הקופונים שצורפו לרכישה – קרי הנחה של חמישה שקלים – ניתן לממש רק בשופרסל על שלל בנותיה (דיל, אקסטרא, יש ועוד) ולא באף רשת אחרת. האם ב’בולטון’ מוכנים לצמצם את אפקטיביות הקופון רק בשל העובדה של יצירת שת”פ בין שני לקוחות המשרד? לא יכול להיות.

הקמפיין של נסטלה הינו קמפיין גלידות שגרתי. מודעה מעוצבת כדבעי ומרשימה עם המוצר באופן בולט וטעים. תחת הכותרת ‘קרמיסימו הגלידה המשפחתית האהובה בישראל’ (בלי קישור למחקר או סקר שמאשש את הקביעה הלא ברורה הזו) ניצבת לה הגלידה, פרווה או חלבית עם טעמים חדשים שנוספו השנה.

אם יורשה לי לתמוה מדוע מעל לוגו הכשרות הברור של העדה החרדית צריך לכתוב שוב את המילים ‘בכשרות בד”צ העדה החרדית’. יש מישהו שלא מכיר את הלוגו?

מה שנותר לנו לצפות לשאר חברות הגלידה שאולי יצטרפו לתחרות הפרסום. נמתין ונעקוב.

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 1

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 2

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 3

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 4

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 5

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 6

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 7

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 8

מקרר הגלידות מתמלא: נסטלה מול שטראוס לסיבוב נוסף 9

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן