מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
השבוע אנחנו ממהרים לפרסם את המהדורה לפני חצות. חודש טוב!
WEBETTER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני הקדמה

תחושה לא נוחה עוברת בין האצבעות בשעת כתיבת שורות אלו. לפני כמה שעות התפללנו כולנו באנחה כבושה את תפילת השל”ה (”לְהַזְמִין לִי בָּנִים וּבָנוֹת… לְתַכְלִית שֶּׁהֵם וַאֲנִי כֻּלָּנוּ יַעַסְקוּ בְּתוֹרָתְךָ הַקְּדוֹשָׁה לִלְמֹד וּלְלַמֵּד לִשְׁמֹר וְלַעֲשׂוֹת וּלְקַיֵּם”). לא לפני זמן רב התפללנו תפילת מנחה ולאחריה אמרו כל הקהל בבית הכנסת ספר רביעי שבתהילים לפי קריאת עיני העדה – מועצות גדולי וחכמי התורה שליט”א (“להעתיר מעוז מעומק לב על נפשותינו ונפש בנינו ובני ביתנו, שינצלו מרדת שחת בעטיים של פגעי הטכנולוגיה וגרורותיה ההרסניות, רח”ל, ויסיר מעלינו הנגע הזה”). כעת לחזור למחשב ולערוך את ‘ליל שישי’?

נכון שהבלוג שלנו משתדל להיות ענייני ועסקי, ונכון שפה זה לא הכתובת לליצנות ושאר צהובים ועדיין התחושות נוקפות: אולי היינו צריכים לוותר השבוע על המהדורה. מוטי רובינשטיין חיווה דעתו ואמר כי “ליל שישי בלי מהדורת ליל שישי הוא ליל שישי הרבה פחות מעניין. איך אפשר לקבל את פני שבת המלכה בלי להתעדכן במה שקרה במהלך השבוע בתחום הפרסום”. לבסוף השתדלנו להוציא מתחת ידינו ‘ליל שישי’ ערוך ומקצועי נטול תוספים זרים ומיותרים. והשם יהא בעזרנו.

• • •

ראש חודש טוב לכולנו. בימים הקרובים נחוג את חג מתן תורה ואין כמו ליל שימורים טוב ומרענן כדי לחזור על מה החומר שלמדנו בחודשים האחרונים. גם תיקון ליל שבועות חשוב לומר. אז אל תתביישו, קחו קפה שחור ופנקו את עצמכם במוצרי ראשל ממותגים. זו המלצתנו להשבוע.

עוד המלצה: תקראו עד הסוף. יש מתנות. באמת.

תפילת השל”ה כבר אמרתם היום? זוכרים מי מיתג את הטקסט שקראתם? הייתם קוראים אם לא הייתם מקבלים בווטסאפ? אנחנו שוקלים להתחיל לשלוח תפילת ערבית ממותגת מדי ערב.

דירוג המשרדים האלטרנטיבי בדרך

בבדיקה שנערכה על ידינו באמצעות כלים הנחשבים מקצועיים בקרב משרדי הפרסום, גילינו כי סדר המשרדים הבולטים במדיה הוא לא כפי שהיה בשנים האחרונות. אפיקים, שהתחרה בעבר עם גל אורן על המקום השני והשלישי, אינו ברשימת חמשת המשרדים הגדולים ופתח פער עצום מול גל אורן ששמר על מקומו השני בטבלה וצמצם את הפער שהיה לו מול בולטון פוטנציאל – הראשון והגדול ביותר.

בקרוב נפרסם כתבה יותר מקיפה על השינויים המתחוללים בענף הפרסום ונביא תמונת מצב עדכנית יותר, כולל תגובות של גורמים בכירים בענף הפרסום.

רייסנר ותוצאות כבר לא

השבוע אנו מתבשרים כי איש העסקים יקי רייסנר שהחזיק בחלק ממשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’ יחד עם הזוג איצקוביץ עזב את השותפות. יש לכם פרטים? תשלחו לנו.

ירושלים של פרסום

לא רק אנחנו בפאשקעוויל קיטרנו על אופי חלוקת התקציבים לכבוד יום ירושלים. עיריית ירושלים עוצרת את תוכנית הפרסום הגרנדיוזית של ברקת לחגיגות ה-50 בעקבות הביקורת על החלוקה בין כלי התקשורת השונים. “יבחן מחדש”.

כמה אנשים ישמעו על הסקר הזה ברחוב החרדי?

מכון המחקר “סקר כהלכה” ביצע סקר מקיף במגזר החרדי ושאל את השאלה המעניינת הבאה: “האם אתה מכיר את השיר ‘גשם גשם מיטפטף’ ואם כן, איפה שמעת אותו?”. המטרה: לבדוק עד כמה המגזר החרדי נחשף לתכנים ויראליים המתפרסמים ברשת. רוצים לנחש את התוצאה? טקבקו לנו. בתחילת השבוע הבא נפרסם אי”ה את תוצאות הסקר + פרשנות מקצועית.

סיפור השבוע: הפרסומאית שנפרדה מהפייסבוק

השבוע פרסמנו כאן טור של פרסומאית שנפרדה מהפייסבוק. תחת הכותרת “קראתי את תנאי השימוש ואני לא מאשרת“, הסבירה בצורה קולחת מדוע החליטה לסגור את הפייסבוק. למחרת, איש דיגיטל שלח טור תגובה וכתב “האם לא נכון יותר לנסות לנהוג בתבונה?“. הפרסומאית לא נשארה חייבת והגיבה לאיש הדיגיטל במערכת התגובות. אם יש לכם פייסבוק, תקראו. זה על חשבון הפיד שלכם ולא נורא. אם אין לכם פייסבוק, נא לא לקרוא בשעת התפילה וקריאת התורה.

איפה בבצ’יק 2 יוצא לדרך

אדפטציה של נופש

שתי מודעות חינניות מצאנו השבוע בעיתונים והן נראות כאילו הופרדו בלידתן. אז מאיפה ההשראה, מי העתיק ממי והאם התחיל קונספט של מחומש בעיתונות?

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 1

מתאפרים לשלום

משרד הפרסום אגס בראשית עשו היום השקה לקרליין במגזר החרדי באירוע עם עיתונאיות ו”מובילות דעת קהל”. הושקו דגמי איפור חדשים בצבעים שמבטאים קיץ ושחרור.

אין להם מצב רוח?

שהחיינו וקיימנו והגיענו ליום בו ענק העיתונות ידיעות אחרונות פוזל למגזר הדתי ומפרסם דאבל מרשים בעלון הדתי “מצב הרוח” (תודה לאריאל כהן על ההפניה)

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 2

נופש עם שחרית

העיתון שחרית שמופץ מדי יום (כולל ערב שבת וחג) בדואר האלקטרוני העלה מדור מיוחד בימי שני וחמישי ובו מודעות קיט ונופש. האם בקרוב נראה את עוגת הפרסום מתחלקת עמו? נעקוב ונדווח.

כיכר השוק ריקה

אבי בנטוב, איש המזוזות והשיווק הבלתי נלאה, פתח את העיתון היומי (ידיעות) והשווה עם העיתון לשעבר (קול העיר) מודעה של מחסני חשמל. קרא, כעס ויצא לבדוק מדוע יש הפליית מחירים במודעות של מחסני חשמל ואיך זה שחרדי צריך לשלם 100 שקלים יותר על גריל (ספוילר: הוא לא).

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 3

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 4

מאמינים, מאזינים ומשווקים

רדיו קול ברמה מגייסת “פול עובדים” ומתחדשת במשרדים חדשים “לעיצוב ומיצוב קונספט שיווקי ייחודי”. העבודה תתבצע “תוך שימוש בכלי שיווק ומכירות חדשניים שלא נראו במגזר עד כה”. הרב חיים פוקס קבע מזוזה.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 5

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 6

לא זו אף זו, אחרי פעילות שנערכה ברדיו נסעה כיתה שלימה מתלמוד תורה תל אביבי לקברי הצדיקים יחד עם השדרן אשר ברדה.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 7

תזכו למצוות

500 מטר צפונה, ברדיו קול חי, העבירו את היום עם יום התרמה של קופת העיר. אבי מימרן הצטלם באולפן כשהוא מעורר רחמי בשר ודם.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 8

נחשוני VS גואטה

אם ברדיו עסקינן הרי שהקרב הכי חמוד בשבוע האחרון היה על רקע הבחירות להסתדרות בין עורך ‘מרכז הענייניםיצחק נחשוני שעקץ את ש”ס על חבירתה ליחימוביץ ובין מזכ”ל התנועה הקדושה ח”כ יגאל גואטה. היו פה טריקות טלפונים, גידופים וגם קצת צעקות. ומה יש לעיתונאי לומר להגנתו? “תודה אחים. אל תדאגו, איש ובוודאי לא בריון לא יצליח לנפץ לי את המקלדת או לסתום את הפה. אני אמשיך בדרך האמת שלי כאשר הקללות וההכפשות נפרשות כשטיח אדום לרגלי ולרגליכם הפוסעים, מקצועית ואישית, לצדי. יום טוב”.

נס שאצלנו אין את זה…

רדיו אחרון למהדורה. תחנת הרדיו הפופולרית בשפה הערבית הודתה במסגרת הסדר טיעון כולל כי ניכתה סכומים משכרם של עובדיה ולא העבירה אותם ליעדם. הסדרי הטיעון התקבלו בעקבות שני כתבי אישום שהגישה הלשכה המשפטית במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת. כתבי האישום הוגשו בגין הפרת זכויות עובדים, כנגד התחנה וכנגד מנכ”ל התחנה. רדיו א-שמס הנה תחנת רדיו אזורית בשפה הערבית, בעלת זיכיון מהרשות השנייה להפעיל רדיו אזורי יחיד במגזר הערבי.

עקבים וכוכבים

חיה מורגנשטרן פתחה בלוג בפייסבוק תחת השם “עקבים וכוכבים”. היא מספרת שבשנה האחרונה התחילה לעקוב אחרי מעצבים מובילים ובמקביל פיתחה מיומנות רבה בקניה ומציאת פריטים שווים ברחבי האינטרנט. לאחר שמצאה את עצמה מייעצת מדי יום למספר נשים על מה להתאים למה, איפה קונים וכו’, החליטה לצאת לדרך ולפתוח בלוג קניה ואופנה. הבלוג פונה לנשים ויעסוק באופנה לנשים וילדים וגם בטיפים, לינקים לקניות ועוד. הפוסט הראשון שלה זכה לתפוצה אורגנית של כ-13,000 איש ו-500 כבר הצטרפו לרשימת העוקבים. מוזמנים לעקוב.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 9

פרויקט #בשבילך

מרכז בשבילך, הפועל לקידום המודעות לבריאות האישה הדתית-חרדית, תוך עידוד נשים לביצוע בדיקות רפואיות לגילוי מוקדם, החליטו להרים את הכפפה ולנסות לייצר מודעות לנושא דרך פייסבוק. הפעילות החלה בפרסום פוסט כאוב שהעלתה חני וינרוט, הקורא לנשים לצאת להיבדק ומפנה לדף נחיתה שהוקם על ידי מרכז בשבילך. בדף זה ניתן להשאיר כתובת מייל ולקבל במייל חוזר רשימה מקיפה של כל הבדיקות שמומלץ לעשות – כאשר כל אשה שמקבלת את הרשימה יכולה לבצע את הבדיקות דרך קופת החולים בה היא נמצאת.

יורד לעם

מייסד ונשיא פאשקעוויל מוטי רובינשטיין ערך השבוע סבב פגישות במשרדי פרסום כדי לרענן קשרים, לשמוע הדלפות ולצאת עם מתנות. את הסבב במשרדים הירושלמיים, הוא קינח בארוחה קלה עם עורך האתר שבוחר עדיין להישאר בצל.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 10
אצל מוטי פרוש. פרונט
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 11
החברים ב Webetter
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 12
במרומי הקומה ה-19, בקישורים360
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 13
מוישי מילר הרשה להסתכל
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 14
”מי  נגע  במוס  הוורוד ?”
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 15
רובינשטיין ואלמוני

מוצ”ש עושה שטייגען

המוסף הליברלי מוצ”ש מבית מקור ראשון בשער לא שגרתי ומצוין על נושא הגמרא והישיבות התיכוניות.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 16

פרחי העסקונה נושמים לרווחה

בשורה לבעלי מכשירי “עסקן” – אתר פאשקעוויל נפתח להנאת המשתמשים. חבר קבוצת פאשקעוויל, נח טוניק (קופירייטר משכמו ומעלה ופנוי להצעות עבודה הולמות) טיפל בנושא בהצלחה רבה.

פסוקו של מאבק

לאחר ביקור נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ועל רקע נאום הנשיא והצעת מדינות המפרץ לצעדי נורמליזציה עם ישראל, שחררה המועצה לשלום וביטחון קליפ פרובוקטיבי נוסף אשר קורא להיפרדות מהפלסטינים בכדי לשמור על מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. הקליפ מחקה את “פסוקו של יום” המפורסם ובפועל מקריא פסוק המתאר כיצד הפלסטינים הופכים לרוב במדינת ישראל לאחר סיפוח או השארות במצב הקיים. הקליפ אשר זכה כבר לאלפי צפיות, שוחרר בפייסבוק ובטוויטר עורר גל תגובות אוהדות לצד נאצות.

אמא, זה בשבילך

סטארטאפ שמגייס 40 עובדים למשרדים בתל אביב וניו יורק מציע 30 אלף שקל לכל אמא שתשלח את ילדיה לעבוד בחברה והם ייקלטו בה כעובדים. הביקוש הגדול לגיוס כח אדם בחברה שיצר את תמריץ הגיוס “מענק האימהות” נגרם עקב גדילה של מאות אחוזים בשנה האחרונה והביקוש למוצרי החברה צפוי לגדול מעבר לכמות ה”ידיים העובדות”.

מוצרי Spot.im מאפשרים לכל בעל אתר תוכן להגדיל את תנועת הגולשים בתוך האתר על ידי עידוד גולשים לנהל שיח בתוך האתר וכך להפחית את התלות בתנועת גולשים המגיעים מרשתות חברתיות חיצוניות. נכון להיום ישנם מיליוני משתמשים במוצרי החברה ולכן דרושים לה בעיקר מפתחים, אנשי מחקר, אנשי פיתוח עסקי ועובדים למשרות חדשות שנפתחות בתחומי השיווק וניהול מוצרים.

שינוי השם

חברת הוט תחליף את שמה לאלטיס – האם זה יגרום לחברה המנוונת להתחיל לשלוח לאנשים חשבוניות, לענות לשיחות ולתת שירות? הלוואי.

משרד הפנים נגד דרעי

משרד הפנים הורה לבעל מקומון באילת להפסיק לאלתר את הפצתו משום שעבר על פקודת העיתונות ולא ביקש רישיון מהמשרד לפעילותו. זאת על אף ששר הפנים, אריה דרעי, פועל להשלים את ביטול פקודת העיתונות בתוך כמה שבועות, הגדיר אותה ארכאית והבהיר שאינה הולמת את שוק התקשורת המודרני. כך מדווח דה מרקר. נס שאתרים ברשת לא צריכים אישור מנדטורי.

וואלה! לא גזעניים

וגם זה מדה מרקר: בעקבות תלונה נגד אתר “וואלה” של ח”כ עיסאווי פריג’ (מרצ), קבע בית הדין של מועצת העיתונות כי כותרת של ממצאי סקר הנוגעים ליהודים בלבד אינה גזענית, ולא מפלה לרעה את המגזר הערבי. עם זאת, בית הדין קבע כי הכותרת היתה שגויה והורה לאתר לתקנה. התלונה של פריג’ הוגשה בעקבות כותרת באתר “וואלה” במארס, ביום האישה הבינלאומי, שלפיה שרת המשפטים, איילת שקד (הבית היהודי), היא המועמדת המובילה לראשות הממשלה, על אף ששקד הובילה רק בקרב קולות יהודיים בלבד. הכותרת התעלמה מכך שבקרב כלל האוכלוסייה, כולל המגזר הערבי, ציפי לבני היתה המובילה בסקר.

זהירות: גיליון ‘מטעמים’ מחדיר דעות זרות…

נכון שהבטחנו מהדורה רצינית, אבל לפני סיום קבלו משהו שווה: “רבנים ומחנכים שהחלו לעקוב אחרי גיליון ‘מטעמים‘ מתריעים בחומרה. יש מגמה ברורה בגיליון של החדרת דעות כוזבות ופסולות. זה לא תקלה ולא חד פעמי, משבוע לשבוע זה ניכר בבירור גמור. סיפורים ותמונות על חיילים ושוטרים וכמה צריך להוקיר אותם. נורא.

הנה רק דוגמא אחת מני רבות על עוד מסר הרסני מבית מטעמים לילדים. הדברים נכתבים בדרך כלל או כבדרך אגב או בצורה תמימה, אבל כל מי שיעקוב יראה שזה חוזר על עצמו משבוע לשבוע. דוגמא אחת מהשבוע האחרון. בעלון של השבת האחרונה פרשת בהר-בחוקותי הופיע בעלון “מטעמים” מסר מוזר ביותר בעטיפה של “מילתא דבדיחותא”. וכך נכתב: “שוטר מצא עגלה עם תינוק, עזובה ברחוב ההומה אדם. לקח את העגלה והוביל אותה אל תחנת המשטרה. ילד קטן שעבר ברחוב ראה זאת ושאל אותו: תגיד, אדון שוטר, איזה מעשה רע עשה התינוק שעליך להוביל אותו לתחנת המשטרה?”.

לכאורה עוד מילתא דבדיחותא תמים לחלוטין, שום מסר שלילי, בסדר גמור, למהדרין מן המהדרין. אבל בואו נחשוב קמעא. ראשית, ממתי ילדים משוחחים עם שוטרים? ומכנים אותם בתואר הכבוד: “אדון שוטר”? האם זה לא נשמע מוזר? ובנוסף מתי ראיתם לאחרונה ששוטר דואג כאמא רחימאית לתינוק שנשכח ברחוב הומה אדם? אנחנו מכירים אותם רק ככאלה שיודעים להעמיד למשפטי עלילות רשע חדשים לבקרים הורים חרדים שכביכול הזניחו את הילדים שלהם או התעללו בהם. הרי זוהי כל המטרה שלהם להראות כמה החרדים אכזרים כלפי צאצאיהם. לנו בכל אופן מעולם לא יצא לראות שוטר שלוקח בדאגה מרובה עגלת תינוק לתחנת המשטרה.

המסרים שמוחדרים בבדיחה זו בעיצומה של תקופת ההסתגלות והקירור ארסיים ביותר וכוללים מספר משמעויות: א. השוטר הוא איש טוב ונחמד, שרק דואג ורוצה לעשות לנו טוב, הוא מאד דואג לתינוקות שנשכחו ברחוב, אפילו אולי עוד יותר מהאמא של התינוק האומלל. ב. תחנת המשטרה זה לא מקום מפחיד, זה מקום בו רק שומרים ודואגים לתינוקות המסכנים. ג. את מי השוטר צריך להוביל לתחנת המשטרה? את מי שעושה משהו לא טוב, הוא סמל הצדק והיושר. אז אם ראיתם שהשוטר לוקח מישהו למשטרה, זה בגלל שהשוטר הוא הצדיק והעצור הוא הרשע כמובן. ד. לילדים קטנים מתאים להתרועע בחברתיות מרובה עם שוטר ברחוב, בודאי, כי הוא צדיק, הוא טוב, וכשמדברים אליו צריך לדבר בכבוד רב ולומר: אדון שוטר. הבנתם? כך מחדירים את הרעל של ההסתגלות האהדה וההתחברות לזרועות הצבא והמשטרה עמוק לתוך הלב התמים של הילדים, ועוד עם עטיפה של מילתא דבדיחותא.

זוכרים את השיר הנלעג של חיים ולדר על מפקד המשטרה האהוב שפרש לגמלאות? הנה לנו תכנית “משטרה וקהילה” בניצוחו של עלון “מטעמים לילדים”, מטעמי ארס קלוקל, מתחת ידי עורכים שהקדיחו תבשילם”. (מתוך כתובת המייל ‘במערכה’)

טקבק וזכה בארוחה

אתר פאשקעוויל מפנק אתכם החל מהלילה ראש חודש סיוון ועד להודעה חדשה, בכל שבוע עם עליית מהדורת ליל שישי לאוויר, נערוך הגרלה בין כל המגיבים באתר (השאירו כתובת מייל, היא חסויה) על ארוחה זוגית שבועית במסעדה שווה. קדימה, טקבקו והגדילו את סיכוייכם לזכות. בתיאבון.

מזל טוב

ארי גלהר בשבוע של חגיגות. עורך בקהילה, שלמה קוק, ערך לו שבע ברכות בפתח תקווה יחד עם חלק מהמי ומי. השף שלום קצנגולד פיקד על הצד הקולינרי. שלומי כהן תיעד.

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 17

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 18

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 19

מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 20

אוהבים אותך, נוחעם, ומחכים לטורים שלך.
מהדורת ליל שישי בשטיבל #110 עם הרבה דיווחים, עדכונים ותמונות 21

דרושים בענף

מספר משרדי פרסום מחפשים עובדים למגוון תפקידים. אם אתם מחפשים עבודה בתחום, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר הפרסומים בפאשקעוויל.

רק לאחרונה משרד הפרסום גל אורן חיפש פלנר או פלנרית ולאחר פרסום בפאשקעוויל וסינון קורות חיים שהתקבלו, גייסו את הפלנרית של תוצאות אפקטיביות.

גם משרד ההפצה נתיב מדיה פרסם מודעת דרושים לתפקיד מנהל או מנהלת שיווק ולאחר סינון קורות חיים התקבלה עובדת חדשה לתפקיד. “אתה יכול להוריד את המודעה, מוטי”, אמר אתמול נתי קרויזר. “היום קיבלתי עובדת חדשה שהגיעה בעקבות הפרסום בפאשקעוויל”.

היום פרסמנו מודעה חדשה למדור הדרושים: משרד הפרסום מילר פוינט מחפש מנהל/ת לקוחות למשרה מלאה בזמינות מיידית. אם אתם מכירים מישהו או מישהי – עשו חסד ושתפו אותם. #למענה #למענו #דרושים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. לא נטקבק עד שלא יחשפו את שם העורך…..
    הקוראים נקראים לערוך הגרלה על פרס שווה למי שיחשוף את זהות העורך!!!!

  2. לגבי גשם מיטףטף – ברור כשמש שהתוצאה היא שרובם נחשפו לכך בוואטסאפ

  3. מהדורה מעניינת בהחלט. עכשיו צ’ולנט…
    ניחוש שלי-צוקר הכותב. מה אומרים?

  4. באמת טוב שחזרתם. התבלין שהיה חסר לצ’ולנט של ליל שישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן