מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
חמש שנים אחרי המכרז הקודם, קופת חולים “לאומית” יוצאת למכרז חדש על עתיד הפרסום בציבור החרדי
LEUMIT לאומית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חמש שנים אחרי המכרז הקודם, קופת חולים “לאומית” יוצאת למכרז חדש לבחירת משרד פרסום לפעילות במגזר החרדי.

נזכיר נשכחות: המכרז הקודם התנהל בעצלתיים. במשך שנה לא התקיים מכרז ורחלי גרינוולד טיפלה בתיק. אחרי שנה יצאו לדרך וכמה משרדים התמודדו: בראשית, מותג, קרימילובסקי-כהן ואולי גם תוצאות. מי שניצח על הנייר היה פרסום חן.

ולמה ניצח על הנייר? כי את כל העבודה במשך השנים עשה קלמן בורשטיין – ובשנתיים האחרונות מאז שפרש, פרסום VIP. פרסום חן היה אחראי לרכישת המדיה ובזכות הוותק והספרים שהציג, קלמן יכול היה להביא את האסטרטגיה והקריאייטיב וניצח.

פרק ההתקשרות הסתיים. בתקופה הקרובה עד לתוצאות המכרז, מי שמרכז את הפעילות הוא משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל בתקציב “לאומית” במגזר הכללי.

אז מי רוצה להתמודד במכרז? בולטון פוטנציאל, גל אורן ואפיקים מנועים מלהשתתף משום שהם מטפלים בתקציב של מכבי, מאוחדת וכללית בהתאמה. המשרדים שיכולים להתמודד ולעבור את משוכת המכרז הינם: מימד – שבפעם הקודמת בחר שלא להתחרות והפעם עדיין לא החליט. אגס-בראשית שצפויים להתמודד במכרז, ‘פידבק’ של בינה פלדשטיין, תוצאות אפקטיביות שככל הנראה יתמודד במכרז ופרסום חן שאמור לגשת שוב. באיזה כובע? על פי המידע שהגיע לפשקוויל, נתי כהן יהיה אבא מלווה והפעם לפרסומאית דינאמית שבעבר מנכ”לה את אחד המשרדים הגדולים במגזר ושמה הפרטי דנה.

נכון לשעת כתיבת שורות אלו, מכרז הפרסום החרדי עדיין לא הוצג באתר “לאומית”. כאשר יתפרסם, יהיה ניתן ללמוד ממנו עוד על זהות המשרדים שיוכלו להשתתף. אנחנו עם יד על הדופק כמו תמיד.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. כתבה מטעה. בכותרת אתה מבטיח לכתוב על מי אתה מהמר ובגוף הכתבה אין זכר להימור המובטח! אבל לא צריך אותך בשביל זה, מר צוקר, כולם יודעים שהמכרז ייתפר למידותיה של דנה בריל לשעבר מנכ”לית בולטון פוטנציאל… ואכמ”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן