מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
עיתוני סוף השבוע החזירו את הצבע ללחיי המו”לים והעיתונות שכאילו פצחה בדיאטה חריפה במוצאי המימונה וכעת החלה לחזור למימדיה הנאים
מוצרי חלב
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתוני סוף השבוע החזירו את הצבע ללחיי המו”לים והעיתונות שכאילו פצחה בדיאטה חריפה במוצאי המימונה וכעת החלה לחזור למימדיה הנאים.

חג קבלת החלב ברקע וזה הזמן להתחיל להמציא מתכונים לעוגות שמנת שעדיין לא נכתבו בעשור וחצי האחרון.

מעניין יהיה לבדוק פעם איך השתלט המנהג של טעימת מוצר חלבי זכר לכמה סיבות וטעמים על הפרונט של יום מתן תורה. מי שיתעקש למצוא אזכור לחג מתן תורה בעמודי הפרסום יגלה זאת בפרסומת של קפה טורקי.

אבל לא באנו להעכיר את השמחה. אחרי תקופת יובש מנצחת תנובה דרך ב”כ גל אורן עם עמוד פרסום וחוברת מוצמדת של מתכונים. חוברת שנעשתה למגזר הכללי אבל עברה “התאמה” (איזו בדיוק?) על ידי המשרד.

גם אסם לא טמנה ידה. חוץ מעמוד פרסומתכון היא מצרפת חוברת של פתי בר עם מגוון מתכונים לחג. מעניין שהם הסתדרו בלי להתאים את החוברת למגזר. דפדפנו בה ולא מצאנו פרצה בכרם בית ה’.

מי שהלכה בצניעות יותר היא מחלבת טרה שהסתפקה בדאבל משובב עין. חוברת לא הייתה אבל המסר עבר בנחמדות. מי שהפתיעה בהיעדרה היא מחלבת שטראוס שבעיתונים שהגיעו לשדה הראיה שלנו לא נמצא זכר ואזכור למוצריה. גם מלחבת יבנה שבעבר הקפידה יותר על נראות בשלהי אייר בואכה סיון נעדרה.

מעניין יהיה לראות איך יראו העיתונים מיד לאחר חג הקציר, האם הם מצליחים להתרומם הלאה, עונת המזגנים בעיצומה וגם הנדל”ן שב אט אט. אבל זה כבר נושא לפוסט נפרד.

חג קבלת החלב בפתח והצבע חוזר לעיתונים; נעדרת: מחלבת שטראוס 1

חג קבלת החלב בפתח והצבע חוזר לעיתונים; נעדרת: מחלבת שטראוס 2

חג קבלת החלב בפתח והצבע חוזר לעיתונים; נעדרת: מחלבת שטראוס 3

חג קבלת החלב בפתח והצבע חוזר לעיתונים; נעדרת: מחלבת שטראוס 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן