מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
חזרנו אחרי שהות ארוכה בחוף הים, בבית המדרש, במטוס ובמשרד • קבלו מהדורת ליל שישי שלא תפסיק לחדש לכם
IMG-20170518-WA0026
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

היי לכם, אנו שמחים שחזרתם. חיכינו לכם המון. אנחנו היינו כאן כל הזמן בלב, במחשבה, בכוונות הטובות, ברצון, בשאיפה. איכשהו זה קורה וגם מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לתפקוד. אולי נצטרך כמה שבועות כדי שתתרגלו לעובדה שאנחנו כאן, אבל יש לנו סבלנות. נשתדל להגיש לכם את המהדורה המרכזית של עולם הפרסום והשיווק, התקשורת והברנז’ה, הדיגיטל והמסתעף. אתם תשלחו לנו סיפורים, אנחנו נסנן ונשדרג וכולנו נהנה ממהדורה טובה ומעניינת.

זה מדהים. אחרי שכתבנו פתיח ארוך ומשתפך, מצאנו פתיח אחר שכתב מוטי רובינשטיין לפני 4 שנים בדיוק, כשחזר לערוך את מהדורת ליל שישי בשטיבל, אחרי שלקח פסק זמן מעריכת האתר לאחר נישואיו. זה מרגיש לנו רלוונטי מאוד גם היום, אז במטותא וברשות כבוד מעלתכם, הרינו להעתיק מילה במילה:

אתם לא טועים. זאת מהדורת ליל שישי בשטיבל מספר תשעים ושבע.

אחרי תקופת צינון ארוכה, אנו שבים במתכונת מהודרת בשמחה, ומציגים את החומר הטוב ביותר שלנו: המהדורה המרכזית של עולם הפרסום והמדיה. פתחנו את הבוקר בתפילה שה’ יהיה בעזרנו ולא תצא תקלה תחת ידינו, משום שיודעים אנחנו כי האחריות מחייבת, וכפי שנכתב לא פעם בעיתונים: להיות ראשון זה מחייב.

בשנים האחרונות היינו אתכם ברגעים טובים וברגעים עצובים. דיווחנו על הניצחונות שלכם, לפעמים קצת לפני המועד ולא תמיד ראיתם בעין טובה את הפרסומים שלנו, אבל לקחתם את זה ברוח הימים ההם. היום אתם אנשים אחרים, יותר מבוגרים (זה בטוח), יותר שקולים, יותר אחראיים. גם אנחנו. אחרי תקופה ארוכה של נתק, אנו חוזרים לזירה כדי לסקר את העשייה הברוכה שלכם, ואנו תפילה, אמיתית וכנה, שלא תצא תקלה תחת ידיכם.

במהלך היום, כמה מחברנו הטובים קיבלו הודעות אישיות עם בקשה לשיתוף פעולה לקראת המהדורה הנוכחית. הוצפנו במידע ובהבטחות והרצון שלכם לסייע, להיות שותפים למלאכה, הפתיע אותנו לטובה. המון נשמות טובות הביעו נכונות לסייע בהאדרת המהדורה הזאת שהייתה לשם-דבר ותהילתה הלכה לה וחלפה ודעכה ונעלמה.

בזמן שאחרים מנסים להעתיק את הרעיון הזה – שלא הומצא על ידי פאשקעוויל אבל בהחלט שודרג על ידו – החלטנו לחזור לעבודה הסיזיפית ולקבץ עבורכם את מיטב החדשות והסיפורים מהנעשה בעולם הפרסום והמדיה.

זה הזמן לבקש מכם, חברים משכבר הימים, להצטרף אלינו מדי שבוע בשעות הלילה של יום חמישי. תקראו, תזרמו, עד שנצליח להפיק שוב את המהדורה הישנה והטובה, עם שדרוגים מתבקשים וחידושים שעוד יבואו בשבועות הקרובים.

הזלנו דמעה. הוא ידע לרגש אותנו פעם. איפה הימים הטובים ההם, הא? ובכן, אנחנו מקווים שאתם אוהבים את מה שאנחנו עושים כי אנחנו נהנים מאוד ומתכננים להמשיך ליהנות ככל שנוכל. המלאכה לא תמיד קלה, אך כאשר אנו רואים את הפירות – הלידים שמגיעים אליכם ושיתופי הפעולה הגדולים הנרקמים בין חברי פאשקעוויל – אנחנו מרוצים.

לאחרונה אתר פאשקעוויל התחדש בעורך חדש שהוא ישן. מדובר על אחד מטובי בחורנו שכבר ערך באתר הזה לפני שנים טובות, היגג, ביקר ועשה כמה מהומות. כעת הוא חזר ובגדול. אנו מקווים שכבר במהדורת ליל שישי הבאה נחשוף את שמו לפניכם ואתם – אין לכם הרבה ברירות – תריעו.

העורך החדש לא נח וכבר כינס כמה כותבי תוכן והוא בתוכם. בטח לא פספסתם את הפסבדון מוישה צוקר. עורך האתר – שהוא לא כל כך זקן ולא כל כך טירון – יחד עם צוות כותביו – מתלמדיו, מנסים להעלות סוגיות הרות גורל ובכוונתו להציף נושאים שכבר שנים לא טיפלו בהם. למשל: השינויים בענף הפרסום החרדי שאף אחד לא מדבר עליהם. השבוע ראינו את הסנונית הראשונה – “האינטשים לא משקרים” – וסופו מי ישורנו.

אם אתם מנחשים מי הבחור שמחזיר את הצבע ללחיי הבלוג הזה, אתם יותר ממוזמנים לכתוב לנו בתגובות. אם קלעתם, לא נכחיש. הערת אזהרה: מקורות יודעי דבר מדווחים כי בקרוב ממש תוחל צנזורה מסוימת על תמונות שיעלו בבלוג הזה. מישהו שמע את העורך מסנן משהו על “שמירת כבודה של האישה ואי החפצתה”.

מה יש להאריך. בהובלתם של מייסד האתר מוטי רובינשטיין והעורך המנוסה שייחשף כמדובר בקרוב (ואם גם אתם רוצים להצטרף לצוות התוכן – בכבוד), נזכיר לכם בקרוב את הימים היפים של פאשקעוויל, כשידענו לספר לכם איפה הייתם ומה עשיתם. חכו לזה.

בסוף המהדורה הזאת, נזכיר לכם מדי שבוע מה היה לנו כאן במשך השבוע – על מי דיברנו ומי דיבר עלינו. אנחנו מקווים שאתם לא אוהבים את מה שאנחנו כותבים עליכם – כי אם אתם אוהבים ולא שילמתם לנו על זה, יצא הפסדנו בהפסדנו.

המלצת קריאה

לכבוד חזרת המדור לאוויר נשמח שתפנקו את עצמכם בחציל מוזהב ברוח, מתבוסס בענן עגבניות שחורות מוכתם בטחינה ובפלפלים, יחד עם עלי תרד נמסים לתוך עצמם מבושמים בחמאת וענני פרמז’ן וכרוב סגול תינוק בן חצי שנה צלוי בשלמותו במיציו. בשבוע הבא נשתדל להביא משהו פחות יצירתי.

ארי גלהר התחתן

אי אפשר להתחיל את המהדורה בלי לאחל מזל טוב מעומקא דליבא לידידנו החשוב והנכבד יועץ התקשורת הרהוט ארי גלהר לרגל היכנסו תחת החופה עם בחירת לבו. באתרים המרכזיים תוכלו למצוא גלריה נרחבת של האירוע. לדאבוננו, לא התאפשר לנו לשלוח נציגות של פאשקעוויל לחתונה המדוברת, אבל האיחולים נכתבים כאן ויישמרו לעולם: ארי, שתזכה להקים בית נאמן בישראל על אדני התורה והיראה מתוך פרנסה גדולה ואהבה יתרה, שתרווה נחת מכל מעשיך, חבריך, קרוביך ומשפחתך. שתמשיך להיות אהוב ומוצא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם. אוהבים אותך, החברים מפאשקעוויל.

מי שהנחה את טקס החופה היה חברנו שלמה קוק, עורך עיתון ‘בקהילה’, שלקח את התפקיד חרף ניגוד העניינים (גם מנחה וגם עד? הגזמת). וכך כותב קוק: “התרגשתי להנחות הערב את מעמד החופה המרומם של החתן ארי גלהר והכלה גולדי רוט. זו לא היתה עוד חתונה, זו היתה חתונה של חבר קרוב ואהוב. ובכלל, הדאבל-ג’וב כמנחה מצד אחד וכעד קידושין מצד שני (לצד הרב עובדיה יוסף, הנכד והבן של) יצרה שילוב מרתק ומתמרן שעוד יילמד בבתי ספר לסטארט-אפים. האורחים שנהרו מכל הארץ לימדו שיעור על חברות-אמת גם בעולם ציני של תקשורת ויחסי ציבור. העיקר מזל טוב, רעים האהובים, ושניפגש רק בשמחות”.

צילומים מתוך הפייסבוק + צילום: שלומי כהן התותח.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 1

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 2

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 3

מוישה פרידמן רץ, מאיר אורבך התפלל

“מאיר אורבך – עורך ההייטק הראשי של כלכליסט – ואני עשינו הסכם. הוא לוקח אותי לריצת בוקר של 5 קילומטר על גדות נהר ההדסון (מה שלא עשיתי מעולם), ואני לוקח אותו לאחר מכן יחד איתי להניח תפילין (מה שהוא לא עשה מעולם). בתור יזמים אנחנו נמצאים פה כדי לשבור מחיצות, להפיל קירות, לעשות כל יום משהו חדש, ולהגיע אל הבלתי אפשרי. תודה מאיר שאתגרת אותי, ושנענית לאתגר שלי, ותודה לגיא הורביץ, פיונה דרמון ועמי גל שסייעו לי במהלך הריצה שלא אשבר בדרך”. (מתוך הפייסבוק של משה פרידמן – קמאטק)

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 4

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 5

מה תרצו לשתות?

יש לנו חבר שהצטייד מתישהו במפעל שיודע להדפיס דברים יפים על כוסות. הוא חשב שיהיה מגניב להדפיס שרוול של 49 כוסות עם תזכורת יומית לספירת העומר. ומה עושים כשרוצים לשתות כוס נוספת או לכבד אורח? הוא חשב גם על זה, ושלח כוסות נוספות עם המיתוג של פאשקעוויל. אהבתם?

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 6

תזוזות בענף: גלגולו של טורנדו

אחרי שנים של פעילות מצומצמת במגזר החרדי, טורנדו חוזרת לפרסם לקראת עונת הקיץ באמצעות משרד הפרסום קישורים360 של רחלי גרינוולד. אנחנו לא בטוחים אם שליש מזגן מסוגל לקרר משהו, אבל אם היו מציגים לנו קצת יותר מזגן, מישהו שם היה נופל מהשולחן. תראו איך הם צפופים שם, לא פלא שחם להם והם צריכים להתרענן?

לפני מספר שנים תקציב הפרסום של טורנדו טופל במשרדי טריו ז”ל של מוטי קוטיינר. כששאלנו מדוע הוא לא ממשיך לנהל את תקציב הפרסום של המותג גם היום, נזכרנו שגם רחלי עבדה שם באותה תקופה. נוסטלגיה.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 7

זהירות, קיץ לפניך

הקיץ רק התחיל וכבר התבשרנו, לצערנו, על תינוקת שמצאה מותה ברכב סגור ועל שתי פעוטות שנצלו רק השבוע. “בכוחן של מודעות עם מסר חד, קריאייטיבי וברור להיחרט בזיכרון”, כותב לנו בכאב בנימין אלטשול, שותף ומנהל ב- Rbes. “אולי בזכות המודעות האלו עוד תינוק ינצל רגע לפני שיהיה מאוחר מידי?”.
מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 8
מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 9

הדרן עלך מיומנו של…

חודש וחצי של מחשבות פומביות, רצוא ושוב, מלחמות היצר, אראלים מול מצוקים וכמו תמיד האראלים נצחו. מוטי רובינשטיין עבר השבוע באופן רשמי לסמארטפון שמור מזן הדרן ולדבריו הוא מרגיש מצוין, לא מתגעגע לכלום ורק מחפש מה לדחוף ב-11 שעות ביממה שהתפנו לו פתאום.

הוא היה הראשון שהצהיר על כך מעל הרשת אבל רבים בעקבותיו בודקים ומשווים, תרים ושוקלים שכר מצווה כנגד הפסדו (של ערוץ הספורט). מכאן נשלחת הקריאה לעזרת ה’ בגיבורים – אל ייאוש.

פרחים, משקה ו-30 זרים למדינה

פיוזטי בעיצומו של קד”מ פשוט. הלקוח מקבל זר פרחים נחמד מ’זר פור יו’ + 2 בקבוקונים של פיוזטי בתמורה לקבלת דטה בייס בשווי נאה. שם, כתובת, מייל, סלולרי ומה לא.

איפה הבעיה? כשמנדבים 30 זרים לכל חלוקה – פעמיים ביום – ומפיצים את הפעילות בכל פינה, פה מתחילה קצת בעיה. תוסיפו לזה כמה באגים באתר המיועד והגעתם לסכימה של משתתפים מרוצים מול מאוכזבים. אנחנו בצד המרוצה!

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 10

נפתח קורס PPC לנשים בירושלים

אחרי שפרסמנו ריאיון עם יוזמי קורס PPC לנשים בירושלים, הגיע הזמן לדווח על פתיחתו של הקורס בשעה טובה ומוצלחת. שמחה מרגליות מספר כי בקורס משתתפות 23 נשים, לאחר סינון של יותר מ-100 נרשמות. נקודה מעניינת, לדברי מרגליות: “כבר כמה מעסיקים פוטנציאליים פנו אלינו כדי לעקוב מקרוב אחר התפתחות התלמידות בקורס במטרה לגייס אותן לעבודה”. עוד מספר שמחה כי כל המשתתפות מגיעות עם רקע בפרסום, עיצוב או תוכן, וכבר “שוחות בתעשייה”. שמחה תמיד אופטימי, אבל עכשיו יותר. “כמה שהיינו אופטימיים, כשאתה רואה בפועל מי המשתתפות ומה רמת הקורס, אתה מבין שזה הרבה יותר ממה שציפית וזה פשוט משמח”.

בתמונה: דניאל זיו (מנהל מטי דיגיטל) פיני גולדמן (מרכז כיוון), יחיאל אמויאל (מנכ”ל מרכז כיוון) ושמחה מרגליות (מנכ”ל מקס דיגיטל).

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 11

אגב שמחה, קבלו את כריזמה

מקס דיגיטל השיקו את “כריזמה” ולקחו צעד אחד קדימה את נושא מובילי דעת הקהל ברשתות החברתיות. הפעילות הראשונה נעשתה בשיתוף פעולה עם ראשל אירועים, שקיבלה פידבקים טובים והמון הזמנות. הפעילות הראשונה מבית “כריזמה” יצרה שיח נרחב בפייסבוק + אינסטוש ואיך לא – גם גולשים וגולשות ממורמרים שהתעצבנו על זה.

“ברור שכאשר חלק לא מקבלים זה יוצר גם כעס ומרמור”, אומר שמחה מרגליות, “אבל גם אלה שכותבים נגד, שולחים לפעמים הודעות פרטיות ומבקשים לקבל”. הפעילות של כריזמה מנוהלת על ידי חני מלול, בלוגרית ומנהלת פעילות כריזמה במקס דיגיטל.

למרות שצוות פאשקעוויל הודר מהחלוקה, כמחווה של רצון טוב, וכרמז דקיק לגורמים הרלוונטיים, אנו מתכבדים לשתף כמה ד”שים מהפעילות. 🙂

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 12

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 13

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 14

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 15

הסטודנטים חסכו עם ‘עמק’

גל אורן ביצע השבוע קד”מ לא רע עבור גבינת עמק של תנובה (ההיא בלי הבידול מהפוסט של צוקר). ברחבי המכללות החרדיות בארץ המתינו לסטודנטים וסטודנטיות כיכרות לחם פרוס (אנג’ל), גבינה צהובה (תנובה) וטוסטר (לא מגלים של מי). נעדרו: קטשופ של אוסם וזיתים של מי שתרצו.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 16

אגב דיגיטל, תעשו לייק לדלת החדשה

סוכנות הדיגיטל Webetter אירחה השבוע את מלך זילברשלג שהגיע עם צוות צילום של כאן לצורך כתבה או משהו אחר. לכבוד המאורע המיוחד, הדיגיטליים החליטו לפנק את עצמם בעיצוב חדש לדלת הכניסה. ידי הזהב של מעצב הבית דוד מרקוס הנפיקו את הדבר הבא:

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 17

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 18

כמה הורדות אמרתם?

איש הדיגיטל של יילו חושב בגדול. לא עולה לו כסף לציין שרבע מליון איש כבר משתמשים באפליקציה שלהם. ולעזאזל האותיות הקטנות שמספרות על 100 אלף בלבד.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 19

מד”א וביכלר כבר לא

זה כל מה שאנחנו מסכימים לספר לכם כרגע.

הגרלה סינית של איחוד הצלה

יש הזדמנויות שחייבים לנצל אחת ושתיים. אם לא השתתפתם בהגרלה הסינית של איחוד הצלה, אל תצפו לקבל פרסים יקרי ערך. מוטי רובינשטיין הצטרף כמעט ברגע האחרון להגרלה ובזמן שאתם קוראים את השורות הללו, הוא ממתין לטלפון מהארהל’ה של האיחוד. עורך האתר הבטיח לו בשיחה מוקלטת שאם הוא זוכה במשהו, הרי שהוא (כלומר העורך הנסתר) תורם לאיחוד הצלה הרבה כסף.

שבט אחים

ואם בליל שישי עסקינן, המדור חייב לדווח לכם על מפגש של קבוצות פרסומאים שנערכה במסעדת הטאבון והמנגל. בין היושבים (מימין לשמאל) נמצאו: חיים רוזנברג, מנהל שיווק פרסום הדס; אפרים דוד, מנהל אתר קול חי; אריאל כהן, מנהל שיווק משמרת השבת ויוזם איגוד מנהלי השיווק החרדים; יעקב פריימן, תקציביאי שחור לבן; חנוך כהן, מנהל שיווק פרויקט השדרה בבית שמש; מוטי סבן, איש קראייטיב מוכשר (מחפש עבודה-עוד חודש משתחרר מצה”ל, רעיונות יתקבלו בברכה); מוטי ארגמן, תקציבאי אגס בראשית; אברימי קליגר, איש יח”צ תוצאות אפקטיביות.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 20

אתי קצבורג בירמצה את בנה

השבוע אתי קצבורג, אחראית דיגיטל בקול חי, בירמצה את בנה ופוסט שכתבה בנושא נמחק משום-מה ונשאר רק לקבוצה מצומצמת של חברים. לא הצלחנו לתפוס את הרגע. מזל טוב וכו’.

דימול בלי הדר

אולמי ‘הדר דימול’ ו’הדר סיטי טאוור’ נמצאים בסחרחורת של פתיחה וסגירה, צווי בית המשפט, מפרק והוצאה לפועל. מי שסגר שם מעגל היה ישי לפידות.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 21

גוגל לא שוכח

מכירים את הסלוגן שבולטון עשו לורשנר תיירות? חיפוש קטן בגוגל הביא לנו את התוצאה הזאת: בדיוק לפני שנה, מילר פוינט פרסמו באמצעות הסלוגן הזה את רוגע תיירות של יוסי גרז. אגב יוסי גרז, יוני אייזנשטיין ידידנו הפיק לחופשה סרטון פרסומת מוצלח מאוד. שווה לראות.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 22

המודעה של השבוע – ללא מילים

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 23

עורכי ‘בחדרי’ מתחילים להתפשר?

כולנו מכירים את הנוהל של ‘בחדרי חרדים’ הנמנע מפרסום תמונות נשים מחוץ למדור “לובי נשי”. גולש שיבקש להיכנס למדור “לובי נשי” יצטרך לאשר בתיבה מיוחדת שהוא מבין את המשמעות של הגלישה במדור לנשים בלבד. השבוע גילינו לראשונה אייטם במדור החדשות הכללי שהכיל תמונות נשים והודעה מיוחדת קפצה לנגד עינינו. אולי זה נוהל עתיק, אבל אנחנו נתקלנו בזה לראשונה וחשבנו כי מדובר במכשול חמור וגולשים בלתי אחראים עשויים ללחוץ “המשך” ולהיכנס לכתבה המכילה תמונות נשים בלי לחשוב פעמיים.

מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת לעשות סדר: מה קרה השבוע בגזרת פאשקעוויל? 24

השבוע שהיה בפאשקעוויל

חיים וינרייך מאשים עיתונאים בהשמצות זולות ויוצא להגנת מנהלי המוסדות (דעות)

כיצד להתגונן מפני מתקפת התקפות כופרה? איגוד האינטרנט הישראלי מסביר (דיגיטל)

קד”מ לגיטימי או חיקוי זול? פינת עישון של וינסטון במירון במוקד הוויכוח (פרסום חרדי)

דעה: לא המצאתם את הגלגל; הפסיקו להתבכיין והיכונו לקרב הבא (דעות)

לחרדים בלבד: על מכשיר וייז הכשר כבר שמעתם? (צרכנות)

המדריך המקוצר לגרפיקאית המתחילה: 10 טיפים שימנעו ממך שברון לב מיותר (מאמרים ודעות)

מוישה צוקר ממליץ לחברים ממשרד הפרסום ‘אותנטי’: תנו לרב רובין לדבר (פרסום חרדי)

מיומנו של איש דיגיטל המנסה להיגמל מסמארטפון: פרק 5 – אני שמור (דיגיטל)

עיתון המודיע מציג: כך עושים תוכן שיווקי מעולה, מעניין ושווה! (פרסום חרדי)

רוצים לגלוש לע”נ? הגימיק החדש של כיכר השבת: הקדשת שיעורי תורה באתר (דיגיטל)

האינטשים לא משקרים: צוקר כותב על צמיחתם של משרדי הפרסום הבינוניים (פרסום חרדי)

משרד הביטחון במהלך מיוחד: ככה עושים פעילות לאסקימוסים חרדים (פרסום חרדי)

עיריית ירושלים וחגיגות היובל: החרדים עם פחות מ-4% מעוגת התקציב (פרסום חרדי)

נתראה בשבוע הבא?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן