כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
אחרי שנים שרדיו קול חי נהנה משיתוף פעולה הדוק עם עיריית ירושלים הוא מוצא עצמו בחוץ • למה? כנסו
ירושלים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השנה מלאו 50 שנה למלחמת ששת הימים ולאיחוד העיר שחוברה לה יחדיו. גם יום העצמאות עמד בסימן איחוד ירושלים ובבירת ישראל לנצח נצחים – צהלה רבה.

חברת אריאל שהיא חברת-בת של עיריית ירושלים, שהוקמה במטרה לקדם את תחומי התרבות, האמנות, החינוך והספורט בירושלים הופקדה על פרסום אירועי היובל עם תקציב של למעלה מ-5 מיליון שקלים. תקציב עתק בסדר גודל ישראלי לאירועים שחופפים ברובם את ציר הזמן הקצר של יום העצמאות ועד יום ירושלים.

מעיון ברשימת גופי התקשורת המשתפים פעולה, נראה כי למרות שחצי מתושבי העיר נמנים על בני הציבור החרדי, הרי שהם מודרים כמעט לחלוטין מחגיגת הפרסום.

138 אלף שקל הוקצו לעיתון משפחה, שגם יושב בירושלים – תזכורת: מוסף הסיפורים של משפחה בחג הפסח היה בחסות העירייה – ורדיו קול ברמה קיבל או יקבל 58 אלף שקל, קמפיין נחמד ולא מיוחד במושגי רדיו.

שאר המדיות החרדיות לא נכנסו לעוגת התקציב האדירה. עיתון המודיע הוותיק שיושב מיום היווסדו – 68 שנה – בירושלים, נמצא מחוץ לעוגה. המקומונים החרדיים שיוצאים בעיר – אאוט, רדיו קול חי שבינו לבין עיריית ירושלים שיתוף פעולה מופלא כבר הרבה שנים בהרבה מאוד כסף, גם מצא עצמו בחוץ.

מדוע הודרו כל כלי התקשורת החרדיים זו תעלומה ושערורייה גם יחד. אולם בנוגע לחלוקת הפרסום בין תחנות הרדיו החרדיות, הרי שגורמים בעולם הפרסום מעריכים כי מדובר בצעד חכם של עיריית ירושלים, “לזרוק עצם” לקול ברמה שלא ראה מהעירייה כסף הרבה שנים ולתת מצג של שיתוף פעולה עם כל התחנות, כאשר “הנה, הפעם רק קול ברמה קיבלו ולא קול חי, ויתכן שהיו פעמים שתמונת המצב הייתה הפוכה”.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: “לאורך כל שנת ה-50 לאיחודה של ירושלים מתוכננים בעיר מאות אירועי תרבות. לשם כך הוקמה בחברת אריאל מינהלת לאירועי החמישים, שמאגדת תקציבים ממשרדי הממשלה, הכנסות עצמיות, חסויות, חברות עירוניות ומקורות נוספים. במסגרת שנת היובל ייערכו שיתופי פעולה במשך כל השנה עם כ-21 כלי תקשורת למטרות רבות, בהן לחבר את הציבור לירושלים ולחשוף אותו לאירועים הרבים, לפתח את כלכלת ירושלים ולהגדיל את הכנסות העסקים הירושלמים לאחר השנה הקשה שעברו, להגדיל את התיירות לעיר, לחשוף את סצנת ההיי-טק הפורצת ולמשוך חברות נוספות לעיר, למנף את יתרונותיה הקהילתיים של ירושלים ולמשוך עוד צעירים שיקימו את ביתם בירושלים. שיתופי הפעולה יכללו שידורים חיים מירושלים, חשיפה לעסקים בה ויביאו אותה לכל בית בישראל, שכן חיזוקה של ירושלים הוא משימה לאומית ראשונה במעלה”.

עיריית ירושלים וחגיגות היובל: החרדים עם פחות מ-4% מעוגת התקציב 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן