מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
האם הוא יואחד עם אתר הבית של רדיו קול ברמה? • ומי בצוות האתר החדש? • הפרטים
צבי עמאר. צילום: יעקב כהן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
חרף ההבטחות והכוונות הטובות: 'קוקר' עדיין לא העלה את האתר החדש 1
צבי עמאר. צילום: יעקב כהן

לשלל האתרים המיועדים לגולשים שנולדו למשפחות חרדיות יצטרף בקרוב מתחרה ישן בלבוש חדש: קוקר.

האתר שהיה בבעלות משותפת של חיים בנדיקט ואורי לנדא נמכר לפני תקופה בחשאיות מה לצבי עמאר – מי שמחזיק גם בבעלות רדיו קול ברמה.

אתר קוקר החל את דרכו בסערה: המבוגרים שבינינו עוד זוכרים את בועז בן ארי עורך אותו ונותן גישה להעלאת פוסטים לכל דצריך. זה התחיל ביד רמה אבל עבר שינויי עיצוב – מגרוע לגרוע יותר, החלפת עורכים וכל מה שנותר לקוקר הוא להתחרות על הצהוב של הצהוב של המגזר (בשעה ששורות אלו נכתבות הרי שהכותרת הרביעית באתר היא: מור ממן ממשיכה להתחזק: “מהיום אלבש רק חצאית”).

הסכם שיתוף תכנים שעשה עם אחת מזכייניות ערוץ 2 הפך אותו לידא אריכתא של סרטוני הטלוויזיה. למרות זאת, האתר נותר מדשדש (אם נסתכל בהערכותיהם של ‘אלקסה’ ו’סימילר ווב’).

אתר הבית של רדיו קול ברמה, מאידך, לא ראה הרבה ימים טובים. על פי הנתונים של המעריכים הנ”ל, הוא מדדה בתחתית הסולם של האתרים החרדיים והוא מכיל פחות ממחצית הכניסות שיש לאתר הבית של הרדיו המתחרה.

מן הון להון, הבעלים החדש השקיע באתר חדש שהיה צריך לעלות בראש חודש ניסן והעלייה לאוויר נדחתה שוב ושוב. יודעי דבר טוענים שהאתר צפוי לעלות בזמן הקרוב. ניסיון העבר מוכיח שהבטחות וכוונות טובות לחוד, ומציאות בשטח לחוד. זוכרים כשבחדרי הבטיחו עיצוב חדש והתמהמהו מספר שנים עד שעלו סופסוף עם גרסה לא הרבה יותר טובה?

תזכורת:

אתר קוקר החדש מזכיר את העיצוב שמקובל היום באתרי החדשות (ומכונה ‘סגנון וואלה’). כרגע מרכז את מערכת האתר העורך והמפיק ישראל קליין, לצידו מסייע מנחם קולודצקי בעריכה ואילו את התכנים מזינים כתבי הרדיו (ובולטים בהם ניצן קידר, מנדי ריזל ודב אייכלר לצד רונן גרוס) ועוד כאלה שעבדו בעבר בכלי תקשורת מתחרים ושמותיהם שמורים במערכת פאשקעוויל מטעמים מובנים.

עדיין לא ברור האם יאוחדו האתרים, או שמא הם ישלבו תכנים, אולי יפרידו כוחות וישלבו ידיים מול מפרסמים. מה שבטוח זה שאת ש”ס והעומד בראשה הם לא ממש יסמפטו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן