גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אנשי משרד הפרסום ‘אותנטי’ מגלים מה עומד מאחורי קמפיין הטיזרים של ‘נתח’
NETACH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי שהם נתנו לנתח לדבר (והרבה) עם כל הטיפים שהיה לו לומר (“תחתכו ישר, תנמיכו להבות ותפסיקו לערבב”) התחילו הדיבורים האמתיים בשטח. כמו בכל קמפיין, שמתחיל עם טיזרים מסקרנים, הוא גרר בעקבותיו אינסוף ניחושים והימורים מכל זווית אפשרית. רבים הריחו מיד שהפרסום מוביל איכשהו אל המטבח, לתוככי הסירים והבישולים, אבל לא בדיוק קלטו באיזה נתח מדובר.

בפרסום אותנטי דווקא נהנו שהם היו בכיוון, שכן באופן יוצא דופן המטרה בטיזרים המקדימים לא הייתה ואיננה להסתיר מהציבור את נושא הפרסום. המדור המורגל בהטלת וטו עד לחשיפת המותג שמאחורי הטיזרים הופתע לגלות שהכל אינו סודי כאן כלל וכלל ואפילו מותר להסיר הלוט לפני החשיפה, שתהיה לקראת סוף השבוע הנוכחי.

“הבחירה בטיזרים נולדה לצורך השקת המותג החדש, ששמו “נתח”, כדי להעניק לו פוקוס מיוחד”, מסבירים באותנטי, “הטיזרים הם כלי מצוין להטמיע את המילה נתח ולמקד את הצרכנים סביב המותג באופן קצר וקולע. זו הסיבה שהתמקדנו בקופי של משפט חזק שנכנס לראש (“תנו לנתח לדבר”) ועושה את העבודה הרבה יותר מכל ויזואל מסקרן אחר”.

באותנטי מגלים למדור כי כמשרד המרבה לעשות שימוש בטיזרים הם הגיעו למסקנה שהטיזר צריך להיות מכסה טפחיים ומגלה טפח, לא מידי אנונימי אבל מספיק מסקרן כדי שיהדהד. שהרי אם רוצים שידברו עליו אי אפשר לייצר משהו מעומעם לחלוטין שאין על מה לדבר בו. “אם לא ניתן לציבור עצם כלשהי לא נייצר שיח” – הם מסכמים ברמיזה מלאת בשר לכשעצמה – “הסודיות איננה העניין, העיקר להיות על המפה, ולכן אין לנו בעיה לחשוף את הנושא טרם החשיפה”.

אז זהו זה, אם עדיין לא הפנמתם לאן כל העקבות מובילים מדובר בבשר. נתח בקר, שהפעם באופן ייחודי יתקשרו את האיכויות שלו (הרכות המיוחדת של הנתח שמקורו בעגלים צעירים, באזור גידול שהמזון בו טבעי לחלוטין ועוד) עם מהלך מיתוג לא שגרתי שיתרכז בערך המוסף שלו וביתרונותיו מול המתחרים.

החברה היא “עוף ירושלים” והמותג הפרטי החדש שלה הוא “נתח”. ההשקה הגדולה הייתה לפני שבוע ופרסום הטיזרים הראשונים נועד, בין היתר, לשנות את הרגלי הצריכה ואת החסמים (בריאות, מחיר ואופי הבישול) הנוגעים לצריכת בקר. בהמשך הקמפיין יתחיל הנתח ממש לדבר, באופן הומוריסטי כובש שיסביר איך להתייחס אליו כדי להפיק ממנו את המרב, כיצד ועם מה לבשל אותו ועוד. דיברנו מספיק. עכשיו חכו לקמפיין ותבינו כמה “בשר” הכניסו לתוכו, שמדבר בעד עצמו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן