WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
digital-marketing
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ענף הפרסום החרדי כבר מזמן לא מתמקד בעיתון ‘המודיע’ או ‘יתד נאמן’. בשנים האחרונות, המפרסמים ירדו לשטח ומודעות הרחוב הפכו ללהיט היסטרי. גם פעילויות הקד”מ של נתיב מדיה, מוטי בוקצ’ין ודומיהם, זוכות להצלחה מסחררת.

בחמש השנים האחרונות, נרשמת התפתחות גדולה בתחום הדיגיטל ובשנה האחרונה היינו עדים לנהירה של מפרסמים בולטים לדיגיטל החרדי. משרדי פרסום שהשכילו להבין את המגמה, החלו לגייס עובדים למחלקות ייעודיות המטפלות בתקציבי דיגיטל במגזר החרדי.

נדמה כי מה שהיה טאבו בעבר והס מלהזכיר, הפך ברבות הימים לחלק ונחלה של המגזר החרדי. היום, ניתן להבחין כי אין מפרסם שהשקיע תקציב משמעותי בקמפיין אינטרנט מקצועי, בדגש על מקצועי, ולא התמכר לנתונים ולמידע המדויק, לפילוח המהודק ולתוצאות המוכחות מספרים ואחוזים על גבי נייר או מצגת.

באינטרנט, המספרים מדברים: נתונים שפרסמנו כאן בעבר מוכיחים מעבר לכל ספק כי החשיפה של המגזר החרדי לאינטרנט היא עצומה: סקר מבית מכון המחקר “סקר כהלכה” וסקר מקיף של “איגוד האינטרנט הישראלי”, בין השאר, יעידו על כך.

לא זאת אף זאת: על פי סקר מקיף שערכנו בקרב משרדי הפרסום במגזר החרדי (“סקר הדיגיטל הגדול”), כל משרדי הפרסום המשמעותיים פעילים גם באינטרנט ומציעים ללקוחותיהם, מיוזמתם, פעילות באינטרנט. (התוצאות המלאות יתפרסמו בקרוב).

אתם מבינים מה זה אומר? ובכן, מנהלי משאבי כוח-אדם במשרדי הפרסום ובמשרדי הדיגיטל הוותיקים במגזר החרדי, לא מצליחים למצוא אנשי מקצוע מצוינים בתחום ה-PPC עם ידע נרחב ורקע משמעותי במגזר החרדי.

הכירו: קורס PPC ראשון מסוגו במגזר החרדי

שמחה מרגליות, מנכ”ל “מקס דיגיטל” – משרד האינטראקטיב המוביל את התפתחות הדיגיטל במגזר החרדי – חיפש במשך זמן רב להרחיב את מחלקת הקידום הממומן במשרדו והתקשה למצוא עובדים מקצועיים המכירים על בוריים את הניואנסים של המגזר החרדי. לבסוף, החליט ליזום קורס מקצועי ומקיף, ובמקום שאין איש, הוא יכשיר אנשי מקצוע.

לראשונה: קורס PPC מקצועי לנשים חרדיות • ריאיון מיוחד עם יוזמי הקורס 7“כדי להוציא את הרעיון מהכוח אל הפועל”, מסביר שמחה מרגליות, “פניתי למספר גופים וחיפשתי סבסוד משמעותי ללומדים. מי שנרתם למיזם הם מרכז כיוון ומט”י ירושלים, שני גופים נפלאים שנרתמו למיזם והחליטו לסבסד בכ-90% מעלויות הלימודים לנשים חרדיות בירושלים. הבשורה המשמעותית ביותר של הקורס המקצועי הזה, חשוב להדגיש, היא כי בתום הלימודים, התלמידות יתבקשו לגייס לקוח אמיתי שיתחייב לשלם 1,000 שקל מדיה במשך שלושה חודשים, והן תקבלנה הדרכה מקצועית וליווי צמוד מאנשי המקצוע במקס דיגיטל לאורך כל הרבעון, וזאת כדי להעניק לבוגרות הקורס את הביטחון המלא ואת הפרקטיקה המקצועית בעולם האמיתי. דבר כזה לא קיים בשום מקום אחר”.

מדוע בחרתם לסבסד קורס PPC לנשים חרדיות?

“ברוך ה’, בשלוש השנים האחרונות אנו מקדמים תעסוקה לחרדים בהצלחה מסחררת, וזאת בשל החתירה המתמדת שלנו להוביל פריצות דרך וחדשנות תעסוקתית שיסייעו לבני המגזר החרדי למצוא עבודה ולהשתלב בעולם התעסוקה”, אומר לנו יחיאל אמויאל, מנכ”ל מרכז כיוון. “זו גם הסיבה בגינה אנו מצליחים לשלב את בוגרי הקורסים המקצועיים שלנו במעגל העבודה עם כ-90% השמה, וזה עונה על שאלתך, מדוע בחרנו לסבסד את הקורס הזה: מדובר בקורס ראשוני מסוגו במגזר, שיבטיח מקומות עבודה נוספים וימלאו את החלל הקיים בענף הדיגיטל החרדי”.

דניאל זיו, רכז מטי דיגיטל: “מטי ירושלים היא עמותה חברתית שהוקמה לפני 26 שנה במטרה לעזור ולקדם את העסקים הקטנים והבינוניים בירושלים. במסגרת זאת, אנו מפעילים מגוון תוכניות בשנה לבעלי עסקים גם במגזר החרדי, ומזהים את ההתפתחות המהירה במגזר בתחום הדיגיטל במיוחד. כיום, עיקר הפעילות העסקית של בעלי העסקים נעשית בדיגיטל, ולכן חשוב היה לנו להכשיר בעלות מקצוע לתחום”.

עוד מוסיף זיו: “תוכנית מנהלות קמפיין ppc הינה תכנית מקצועית וייחודית בה בנוסף ללימוד וקבלת כלים לניהול קמפיינים דיגיטליים, התכנית משלבת סטאז’ עסקי לתקופה של שלושה חודשים, על מנת שבוגרות התכנית יצאו עם ידע מקצועי ונרחב יחד עם פרקטיקה מעשית. את בניית התכנית, הסטאז’ העסקי והליווי הפרטני והמקצועי לכל משתתפת אנו עושים בשיתוף פעולה יחד עם מרכז כיוון ועם מקס דיגיטל – משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בפילוח, טירגוט והיכרות מעמיקה עם העולם החרדי”.

לראשונה: קורס PPC מקצועי לנשים חרדיות • ריאיון מיוחד עם יוזמי הקורס 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן