מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אתר ערוץ 7 פרסם איגרת לגולשים במסגרתה נימק מדוע יש פרסומות שלא עומדות בסטנדרטיים של גולשים מסוימים: “אתם אשמים”
ARUTZ7
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בערב חג הפסח, ערוץ 7 פרסם “איגרת לגולשי ערוץ 7” במסגרת התנצלות-נימוק על פרסומות שלא עומדות בסטנדרטיים של גולשים מסוימים. כותב האיגרת השליך את האשמה על הגולשים נטולי גלישה מסוננת כפי הוראת הרבנים ואף “גילה” כי הפרסומות מציעות “תכנים דומים” לחיפושים של הגולש במחשב האישי שלו.

על פי דברי הפתיחה באיגרת, היא מתפרסמת בעקבות “מספר פניות שהתקבלו לאחרונה באתר ערוץ 7, כמו גם עצומה אינטרנטית שנפתחה בנושא, הקובלים על בעיות ב’רמת הנקיות’ של האתר”.

למה אין לכם סינון? הציבו לעצמכם גבולות!

“אתר ערוץ 7 עושה מאמצים רבים על מנת לספק לגולשיו חדשות מעודכנות ותוכן יהודי איכותי, תוך שמירה על סטנדרטים הלכתיים וערכיים. עם זאת, בהחלט יתכן שישנם תכנים מסוימים באתר שאינם לרוחו של פלוני או אלמוני. הן בשל סגנונם, הן בשל תוכנם והן בשל החומר הויזואלי המופיע בהם.

“ישנם רבים מגדולי ישראל ששללו כליל את הגלישה באינטרנט, ישנם אחרים שהטילו הגבלות חמורות על השימוש ברשת, והאחריות לשמירה על העולם הרוחני מוטלת לפתחו של כל אחד באופן אישי. כל כלי תקשורת, ובכלל זה אתר אינטרנט, מציב את הגבול בנקודה מסוימת, אולם את הגבולות האישיים צריך כל אדם להציב לעצמו”.

אל תיתממו: גוגל יודע עליכם הכל

בהמשך נכתב “גילוי” לגולשים שלא מצויים בנבכי נפלאות הפרסום בדיגיטל: “צריך להבין כי גוגל יודע לקרוא את ההיסטוריה שביצעתם במחשבכם האישי ומתאים לכם את הפרסומות.

“לאחרונה, נגלה לכם, אנשים שהתלוננו להנהלה על פרסומות לא צנועות של גוגל, הופתעו לשמוע, אחרי בדיקה מעמיקה שנעשתה, כי מישהו חיפש בטעות (כנראה) “תכנים דומים”, מה שהביא את חברת גוגל “להתנפל” בפרסומות לא צנועות על אותו מחשב”.

דרך ‘הארץ’ קדמה לתורה

לאחר המלצה נוספת להצטייד בסינון חיצוני לגלישה בטוחה באינטרנט, הכותב מגלה כי אתר ערוץ 7 מתעתד ללכת בדרכי ‘הארץ’ ולהציע גלישה באתר נקי מפרסומות תמורת תשלום סמלי. “בעקבות בקשות רבות נציע בקרוב את האפשרות לגלוש באתר נקי מפרסומות, זאת תמורת תשלום צנוע. המועד המדויק של השקת השירות החדש טרם נקבע, וכאשר יקבע נודיע עליו”.

לאיגרת המלאה לחצו כאן: איגרת לגולשי ערוץ 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. במקום להתנצל, הם מפילים את האשמה על הגולשים.
    שיתנצלו, וזהו!

  2. בעיקרון הם צודקים לגבי גוגל.
    אממה… בן אדם יכול למשל לחפש בגדים או משהו בסגנון, והפרסומות שגוגל ייתן לו בעניני טקסטיל לא יהיו ממש צנועות כך שהאשמה נשארת בעיקר על האתר.
    התנצלות זה לא בושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן