מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
קמפיין ייחודי של ארגון ‘לב לאחים’ הפונה ללב ולנשמה של היהודי החם, מפרק לגורמים את הסקפטיות והחשדנות הטבעית האופיינית לפרסומים מהסוג הזה
LEV LEACHIM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 1

קמפיין ייחודי של ארגון “לב לאחים”, שפונה ללב ולנשמה של היהודי החם, ש”רץ” כבר מספר שבועות מפרק לגורמים את הסקפטיות והחשדנות הטבעית האופיינית לפרסומים מהסוג הזה שמעלים ארגונים ועמותות שונות.

נודה ונתוודה, בתחילה גם המדור חיפש את האותיות הקטנות מאחורי הסטריפים יוצאי הדופן, שבקשו להתגייס למען הצלת ילדי ישראל שעדיין לא טעמו של חינוך תורני אמתי מימיהם ונשמתם בוערת לקראתו.

היה צפוי שמהיכן שהוא תצוץ בקשת ההתרמה וניקרא לפתוח כיסנו למען מטרה כזו או אחרת אלא שנבירה במסרים המתחלפים, שדברו על שלל הזדמנויות לזהות אנשים עם “ניצוץ של יידישקייט בעיניים” ופוטנציאל להעביר בניהם למוסדות תורניים, לא העלתה דבר. עד שהבנו שהפעם מדברים על תרומה מסוג אחר. תרומה יהודית ערכית שכל אחד מאתנו מחויב בה למען הענקת חינוך יהודי שורשי לילדי ישראל ולדורות הבאים.

מסע הפרסום הייחודי החל לפני כחודשיים עם פתיחת עונת הרישום ועדיין מצוי בשיאו תחת הסלוגן המדבר בעד עצמו של “שימו לב אל הנשמה”. הוא קורא לכל מי שרגש יהודי חם פועם בו ומבין את עוצמת השליחות הטמונה באתגר הגדול לנצל את הסיטואציות היומיומיות הנקרות לפניו בכל מקום כדי להרחיב את מעגלי הרישום ל”למוסדות החינוך התורני” כחלק מעמידתו של “לב לאחים” בחזית המחויבות העצומה של כולנו להפצת התורה והיהדות בקרב נשמות תועות.

זה כולל הנגשה של סיטואציות יומיומיות כמו שיחה מזדמנת המתפתחת בנעימות עם נהג המונית, עם שכן לנסיעה באוטובוס, עם בעל המלאכה, בעל מכולת, טרמפיסט שעלה לרכבכם ואפילו המוסכניק תוך כדי שהוא מתקן לכם את הפנצ’ר. העיקרון מתבסס על ההזדמנויות האינסופיות שקיימות לאורך השגרה כדי ליטול פרטים ממי שנראה “בעניין” ולהעניק סיכוי לילדיו. זה הכל! בלי כל השקעה מיוחדת נוספת. בכל השאר יטפלו אנשי לב לאחים כמיטב ניסיונם ורגישותם. אתם את שלכם עשיתם ומי יודע אלו עולמות קניתם לעצמכם באותו רגע.

במשרד הפרסום “שחור ולבן” של שמעון רווח וקיוי הס, העומד מאחורי המיתוג המקצועי של המהלך השיווקי הראשון מסוגו, מסבירים למדור כי “הקמפיין נולד לאור האחריות שנטל על עצמו “לב לאחים”, מנוע פעילות התשובה בישראל, כהמשך לשליחות הקודש להצלת כלל ישראל שהופקדה בידיו ע”י גדולי ישראל, ובעקבות קריאת רבני הערים מכל הארץ לעשות הכל כדי להבטיח שלכל ילד יהודי יהיה סיכוי לקבל חינוך תורני.

“מטרת הקמפיין הינה להעצים ולהרחיב את פעילות הרישום העניפה הקיימת בלאו הכי, כדי שלא נדלג על אף נשמה. היקף הפעילות העצום בתחום הרישום נעשה עד כה בעבודת שטח אדירה של פעילי “לב לאחים”, ומחמת חשיבות הנושא וההתעוררות לחינוך תורני בחלקים גדולים בציבור המסורתי-ישראלי – כיום אף רותמים את הציבור לפעולה ומאפשרים לכל אחד להיות חלק מהשליחות העצומה. לנסות לאתר מתוך השכונה, מקום העבודה, המשפחה, והסביבה הקרובה והרחוקה גורמים מתאימים כדי להגיע למיצוי מקסימאלי של הצלת הדורות”.

ההיענות האדירה הייתה מעל ומעבר לציפיות: “המוקד לא פסק מלקבל פניות בכל רחבי הארץ וכבר עתה מדובר על למעלה מ-200 ילדים (!) המצויים בתהליכי רישום רק מתוך השמות שהתקבלו במוקד בעקבות הקמפיין הנוכחי. למרות שמלכתחילה ידעו בלב לאחים שההשקעה הגדולה שווה גם אם רק ילד אחד יצטרף לחיי עולם בעקבות הקמפיין – אין ספק כי מחמם את הלב לראות את התוצאות הברוכות של שיתוף פעולה ייחודי זה עם הציבור, וכל זאת רק ההתחלה: המערכה עדיין בעיצומה, ובעז”ה בהתגייסות מלאה נגיע לפריסה מירבית בכל הקהלים האפשריים ברחבי הארץ”.

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 2

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 3

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 4

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 5

קמפיין לגיוס נשמות: לב לאחים קורא לכם "שימו לב אל הנשמה!" 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן