מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הגולשים ברשתות החברתיות לא אהבו את הקליפ של כללית למגזר החרדי. מנחם הלפרט בתגובה: “הקליפ מותאם לפלטפורמה ספציפית”
CLALIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפרסומת של כללית בהפקת “ברמן הלפרט” עוררה שיח בקרב הגולשים בפייסבוק ובקבוצות ווטסאפ רבות, חלק מהתגובות היו ביקורתיות וחלקן חיוביות. התגובה הטבעית של המגיבים בקבוצת “פאשקעוויל” היתה כי מדובר בסרט גרוע. מנגד, גורמים המקורבים ליוצרים טענו כי לא מדובר בפרסומת לרשתות החברתיות אלא לצורך הקרנה באירועים ובירידים של העיתונים המודיע והמבשר. חלק מן המבקרים התרצו ואחרים טענו כי אין זו סיבה מספקת “לזלזל באינטליגנציה של הצופים”.

תגובת מנחם הלפרט: “הקליפ לא נועד להפצה באינטרנט אלא להקרנה באירועים מיוחדים במגזר החרדי. צילום הקליפ נעשה בהתאמה מלאה לפלטפורמה בו הוא מוקרן והתגובות שאנחנו מקבלים חיוביות מאוד”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. לא משנה לאן זה מיועד, הסרטון הזה לא ברמה של לקוח שכזה. אפשר היה לקחת תסריטאי עם רקורד יותר גדול שיידע להוציא קליפ יותר מעניין. במגזר הכללי זה לא היה עובר אפילו כדי להקרין במסיבת יום הולדת של אחד העובדים בכללית…

  2. גרועה? פרסומת אדירה צפיתי בה פעמים הלוואי והיו מפיקים עוד כאלו פרסומות ברמה במגזר החרדי

  3. מה שמעצבן שאלפר ושות׳ יחד עם משרדי פרסום אחרים מוכרים תדמית מטופשת של הציבור החרדי כשהם גם מוכרים לוקש למפרסמים החילונים שהם יודעים מה הציבור רוצה ויודעים לדבר בשפתו.הסרטון מבזה את כללית ומבזה את הציבור החרדי.פשוט ביזיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן