WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מי מפרסם את תוצאות הסקר של TGI למגזר החרדי ומה האינטרס שלו? בכל שנה מחדש מעניין לראות את תוצאות הסקר ואת הפרשנויות השונות
TGI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מי מפרסם את תוצאות הסקר של TGI למגזר החרדי ומה האינטרס שלו? בכל שנה מחדש מעניין לראות את תוצאות הסקר ואת הפרשנויות השונות הניתנות על ידי כלי התקשורת השונים המסקרים את התוצאות. היום פורסמו הנתונים ומצאנו דיווח רק באתרים החרדיים ‘כיכר השבת’, ‘חרדים10′ ו’קול חי’. גם אתר ‘אייס’ התייחס לסקר ופרסם פרשנות המגלה בקיאות בנבכי “הפוליטיקה הקטנה” של התקשורת החרדית.

הדיווח בכיכר השבת: “כיכר השבת מוביל בבטחה”

תחת הכותרת “סקר TGI לעיתונות החרדית: מגמת ירידה כללית“, ישראל כהן מתמקד באינטרס של בעל האכסניה: “סקר טי.ג’י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (רביעי) מלמד שוב על ירידה באחוזי החשיפה של עיתונות החרדית הכתובה זאת לצד שוק האינטרנט שמתחזק כל העת, בו אתר ‘כיכר השבת’ מוביל בבטחה במקום הראשון עם הישג מדהים של למעלה ממיליון מבקרים מדי חודש”.

בתחילת הדיווח אף צוטטו “גורמים בשוק התקשורת” שהסבירו כי “בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית אשר נמצאת שוב במגמת ירידה”.

ראוי לציין כי הפרשנות הנ”ל לא מגובה בנתונים המוכיחים עלייה מהתקופה המקבילה אשתקד, או לכל הפחות לאורך התקופה המשקפת את תוצאות הסקר הנוכחי.

הדיווח באתר אייס: פרשנות נרחבת ובקיאות טובה

תחת הכותרת “TGI חרדי: ‘יתד’ ו’הפלס’ מתקוטטים – וקורסים, ומה ברדיו?“, אלכסנדר כץ מגיש תקציר פוליטי מתומצת: “2 הצ’ילבות הגדולות של הפרינט החרדי ירדו ב-20% בסקר TGI. החינמון של הפלס יורד דרסטית. המלחמה עם ש”ס ממשיכה לפגוע בקול ברמה, שנחלשת ביחס לקול חי”.

לדברי כץ, הנתון שעומד במוקד הסקר הוא ירידה של יותר כ-20% בחשיפה של 2 העיתונים הכי מדוברים במגזר החרדי: יתד נאמן והפלס.

הדיווח באתר קול חי: “אנחנו ממשיכים להוביל”

הדיווח באתר ‘קול חי’ לא מתייחס לירידה באחוזי האזנה בהשוואה לתקופה הנמדדת אשתקד, אלא לפער שהתרחב מול רדיו ‘קול ברמה’.

תחת הכותרת “סקר TGI: ‘קול חי’ ממשיך להוביל ובגדול, הפרינט במגמת היחלשות“, כותב הפסבדון צבי הדס: “על-פי הסקר, שיעור ההאזנה לרדיו קול חי בשנת 2016 עומד על 30.2% מול שיעור ההאזנה לרדיו קול ברמה בשנת 2016 שעומד נמוך בצורה משמעותית על 20.1% בלבד”.

אתר חרדים10: הדיווח הנקי והאובייקטיבי ביותר

בלי כותרת בומבסטית וסופרלטיבים מוגזמים המעצימים אינטרסים אישיים, האתר בעריכתו של דוד רוטנברג הגיש לקוראים את הדיווח הנקי והאובייקטיבי ביותר. תחת הכותרת “סקר TGI לתקשורת החרדית: מי עלה, מי ירד, ומי עקף • הנתונים“, פורסם התקציר הבא:

“סקר TGI לכלי התקשורת במגזר החרדי מצביע על ירידה קלה בהאזנה לתחנות הרדיו החרדיות, ומגמת ירידה כללית בעיתונות המודפסת. חינמון ‘יתד’ ביום ג’ רושם הישג: חצה את רף ה-50 אחוז. משפחה השבועון המוביל. מרכז העניינים רושם מהפך. עלו בסופשבוע: רק המודיע ויום ליום”.

מהפך! ‘מרכז העניינים’ עקפה לראשונה את ‘קו עיתונות’

בשולי הדברים, ראוי לציין את הנתון החשוב שלא הובלט באף דיווח: רשת ‘מרכז העניינים’ עוקפת לראשונה את רשת ‘קו עיתונות’.

ברוב הדיווחים נכתבה פסקה קטנה ללא פרשנות או התייחסות מיוחדת: “רשת ‘מרכז העניינים’ רושמת עלייה מ-24.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-25.3 בסקר הנוכחי. רשת ‘קו עיתונות’ רושמת ירידה קלה מ-24.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.4 אחוזים בסקר הנוכחי”.

האתר היחיד שהתייחס למהפך הוא ‘חרדים10’ ועל כן קיבל את הצל”ש מפאשקעוויל על הדיווח הנקי והאובייקטיבי ביותר.

אתר רדיו קול ברמה: אין דיווח

אתר הכלכלה ביזנעס: אין דיווח

אתר בחדרי חרדים: אין דיווח

אתר JDN: אין דיווח

אתר לדעת: אין דיווח

אתר קוקר: אין דיווח

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן