WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
עמי גרינוולד, מנהל קריאייטיב בקליעה למטרה, מספר ל’פאשקעוויל’ על הקמפיין של דאבו לקראת פסח
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעה בולטת מאוד בעיתונים היא המודעה של ‘קליעה למטרה’ לשואבי האבק של חברת davo מבית OIG תחת הכותרת “הנשק הטוב ביותר מול החמץ”. עמי גרינוולד, מנהל קריאייטיב בקליעה למטרה, שוחח עם ‘פאשקעוויל’ והסביר על הדרך שעשה הרעיון החל מסיעור המוחות במשרד, דרך קבוצות ביקורת ועד הפרסום המיוחל בעיתונים.

“על פניו הקמפיין נראה קרבי, אבל זהו בעצם קמפיין הרגעה”, מסביר גרינוולד, “לקראת פסח כל עקרת בית נכנסת למעין רוח לחימה בכל הנוגע לניקיונות של ערב פסח, וכל אחת מגבשת לה את התוכנית שלה ודרכי הפעולה איך להגיע לפסח נקי וגם להשאיר לעצמה מעט אנרגיות לדברים האחרים כגון בישולים וקניות. שואב אבק הוא בהחלט אחד הכלים להקל על תהליך הניקיונות. בקמפיין הזה באנו להרגיע והמסר המרכזי הוא: את לא לבד בקרב הזה, אנו מציעים לך את עזר הניקיון הטוב ביותר, את שואב האבק העוצמתי ביותר”.

ולכן הנשק?

“יש מגוון דרכים יצירתיות איך לבטא מסרים. בקמפיין הנוכחי בחרנו ב’השאלה ויזואלית’: הקנה של שואב האבק שנראה כמו קנה של נשק, השלים לנו את המשימה להעברת המסר בצורה יצירתית גם מבחינה ויזואלית. זה לא הרעיון היחיד שעלה על השולחן. בסיעור מוחות במשרדינו העלינו מספר רעיונות וכיוונים איך לפרסם את המוצר אחרי שלמדנו אותו מכל הכיוונים ואת יתרונותיו בשוק, בסוף הגענו למסקנה יחד עם מנהלי השיווק של או.איי.ג’י. והוחלט ללכת על הכיוון הזה”.

עוד מספר גרינוולד: “גם בסקירות פנימיות שלנו, לפני שהעלינו את הקמפיין הנוכחי, קיבלנו פידבקים חיוביים. מישהו העלה הבחנה כזו: בעוד שאקדח יורה החוצה, הנשק הזה שואב פנימה, כי לפעמים בקרב צריך פשוט לדעת להכיל”.

יומן מלחמה: עמי גרינוולד מספר על הקמפיין הקרבי לקראת פסח 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. לפני כמה שנים התפרסמה מודעה לשואב אבק שזכתבה בפרסים, ראו בה ציידים עם רובים מכוונים לכיוון השמיים ואחד מהם פשוט החזיק שואב אבק ולאחר שהפעיל אותו העוף נדבק אליו מיד… הגרסה הזאת היא חיקוי ולא מתקרב למקורי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן