מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לאחר שהגיעו להבנה כי אין מנוס מהקמת מחלקת דיגיטל למגזר החרדי, החליטו בבולטון פוטנציאל להקים מחלקה דתית
DORON
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

"אין חרדים באינטרנט": בולטון פוטנציאל מקים מחלקת דיגיטל עם כיפה סרוגה 1

משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שמוביל את הפרסום החרדי בישראל, שיגר אתמול מכתב ללקוחותיו ובישר על הקמת משרד פרסום לציבור הדתי-לאומי בשם “בראש סרוג BOPO”. זאת, ככל הנראה במסגרת ניסיון לגשר על הפערים שנוצרו בין המשרד לציבור הדתי לאומי לאחר עזיבת המנכ”לית הקודמת דנה בריל לטובת פתיחת משרד פרסום עצמאי.

לקוחות יקרים, כידוע לכם בולטון פוטנציאל מובילה את הפרסום המגזרי בישראל לאורך השנים. כחברה המתמחה בפרסום לציבור הדתי אנו שמים דגש על מקצוענות ואיכות המבוססים על הבנה מעמיקה של קהל זה, כשמטרתנו היא מתן שירות מיטבי לכם לקוחותינו.

מתוך שאיפה למצוינות אנו בוחנים עצמנו באופן שוטף ותמיד שואפים לצעוד קדימה. לאור כל זאת ולאחר ניתוח מעמיק, רצינו לעדכנכם כי גיבשנו החלטה להקים משרד פרסום שיהווה נגזרת של בולטון פוטנציאל ויוביל את הפעילות התקשורתית הפונה אל הציבור הדתי לאומי. צעד זה יאפשר לנו למנף את המיקוד במגזרים הדתיים השונים.

המשרד החדש מבית בולטון פוטנציאל ימותג תחת השם “בראש סרוג BOPO” ויציע שירותי 360 הכוללים תקציבאות, פלנינג, קריאייטיב, יח”צ ובנוסף תוקם בו מחלקה המתמחה בדיגיטל. מתוך הבנה כי הדיגיטל הופך להיות נדבך יותר ויותר משמעותי בעשיה התקשורתית של כלל הציבור הדתי, מחלקת הדיגיטל תעמיק את המענה ללקוחותינו בזירה זו.

עוד נכתב בהודעה כי “בראש סרוג BOPO ינוהל ע”י מנכ”ל המשרד שי חגואל ובראש הפעילות שתתמקד בציבור הדתי לאומי יעמוד דורון ביינהורן, אישיות דתית לאומית מעורבת ופעילה בציבור זה. דורון מילא שורה של תפקידים בתחום השיווק והפרסום ופעיל בתחום הדיגיטל המגזרי”.

דורון ביינהורן: “אני שמח להצטרף למשפחת בולטון פוטנציאל שמובילה את הפרסום במגזר הדתי כבר שנים רבות. אני מאמין ששילוב של צוות מקצועי עם ניסיון, לצד הכלים החדשים שמאפשר לנו העולם הדיגיטלי, יאפשרו לנו להביא את לקוחותינו לצמיחה במגזר ייחודי זה”.

יו”ר בולטון פוטנציאל אברהם בריסק: “אנו בטוחים כי ‘בראש סרוג BOPO’ יקבע סטנדרטים חדשים של שירות ואיכות בעולם הפרסום הפונה למגזר הדתי לאומי ויוביל אותו לשיאים חדשים”.

"אין חרדים באינטרנט": בולטון פוטנציאל מקים מחלקת דיגיטל עם כיפה סרוגה 2
דורון ביינהורן. שמח להצטרף לבולטון פוטנציאל

חייבים מחלקת דיגיטל? היא תחבוש כיפה סרוגה

יודעי דבר טוענים כי בשנה האחרונה נוהלו מגעים רבים לצורך הקמת מחלקת דיגיטל בבולטון פוטנציאל, לאחר שזיהו את תהליך החדירה של המגזר החרדי לאינטרנט ולאור הדרישה של לקוחות גדולים להתחיל לפרסם גם בזירה הדיגיטלית. כעת נודע כי בראש מחלקת הדיגיטל יעמוד דורון ביינהורן.

ואחרי הכל, נראה שמשרד הפרסום בולטון פוטנציאל, הנזיר הגדול שהתרחק עד כה מאינטרנט כמטחווי קשת, ממשיך להתחמק ומעדיף לקרוא לילד בשם אחר. לאחר שהגיע להבנה כי אין מנוס מהקמת מחלקת דיגיטל למגזר החרדי, החליטו במשרד להרחיק עדותם ולהקים מחלקת דיגיטל תחת מעטה דתי-לאומי, כאומרים טהורים אנחנו.

בשורה התחתונה, אילו הוציאנו מהפרינט לדיגיטל ולא קרא לנו דיגיטל חרדי, דיינו. עם כניסתו של השחקן המשמעותי הזה לתחום הדיגיטל, אנחנו מקווים להתחיל לראות מהלכים חדשניים ופורצי דרך גם אצלנו, במגזר החרדי.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן