כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
אושרת מועלם מונתה לתפקיד סמנכ”לית שיווק ומכירות בתחנת הרדיו החרדית ‘קול ברמה’ במקומה של שושי שטוב שפרשה לפני חודשים ספורים
WhatsApp Image 2017-03-09 at 11.48.52
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אושרת מועלם מונתה היום לסמנכ”לית שיווק ומכירות בתחנת הרדיו החרדית ‘קול ברמה’. במסגרת זו תהיה אחראית על מחלקת השיווק והמכירות של התחנה המונה כיום צוות של שמונה אנשים לצד מחלקת הקריאייטיב וההפקה העומדים לשירות המחלקה.

אושרת מועלם שימשה עד כה כמנהלת תיקי לקוחות בכירה בתחנה ובין היתר הייתה אמונה על הטיפול בלקוחות המשרדיים והפרטיים מהמגזר הכללי. במסגרת זו הצליחה מועלם בתוך כשלוש שנים להגדיל את נתח הפרסום במאות אחוזים ולהביא לחיבור כלכלי יציב בין לקוחות כלליים שלא נחשפו לכוח הקנייה שבמגזר החרדי, לתחנת הרדיו החרדית תוך שהיא מביאה לידי ביטוי את יכולת ההנעה המוכחת של הרדיו.

אושרת מועלם (32) אם לארבעה, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בפרסום ותקשורת שיווקית מטעם הקריה האקדמית אונו, עובדת ברדיו מאז הקמתו ובנוסף לתפקידיה בתחום השיווק והמכירות הייתה אחראית על ריכוז וניהול מותג הנשים “ואת עלית על כולנה” מבית “קול ברמה”, המרכז את פעילויות הנשים של התחנה דוגמת ימי עיון, נופשים ופעילויות תוכן ייעודיות.

מנכ”ל התחנה, אריאל דרעי, אמר: “אין לי ספק כי החיבור בין יכולותיה המקצועיות המוכחות של אושרת לכוח הפרסומי והשיווקי של הרדיו יביאו לתוספת צמיחה כלכלית לתחנה לצד משב רוח רענן בשדה המכירות החרדי והכללי כאחד”.

אושרת מועלם: “אני גאה ונרגשת לעלות מדרגה בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ שהיא כמו בית ומשפחה לי וליתר העובדים. אני מודה על הבעת האמון בי ורואה בו אתגר אישי ומקצועי ראשונים במעלה.

“מהיכרותי רבת השנים עם תחום המכירות בכלל וזה של התחנה בפרט אני בטוחה כי בסייעתא דשמייא נכונו לנו שנים של גידול וצמיחה משמעותיים בקרב קהל הלקוחות הקיים אבל בעיקר הגעה לקהלים וללקוחות חדשים שברגע שיחוו את החוויה הפרסומית והשיווקית של הרדיו יצטרפו לקהל הלקוחות הגדול והנאמן שלנו”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן