גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
MIRON (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מנכ”ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, יוסי שוינגר, שיגר לאחרונה מכתב “לכל מאן דבעי”, בו הוא מתריע מפני אכיפה כנגד מפרסמים ללא אישור במתחם קבר הרשב”י ביום ההילולא, בחניונים ובדרכי הגישה.

לאור הפקת לקחים משנים עברו וכחלק מהיערכות לקראת הילולת הרשב”י תשע”ז (2017), הננו לרענן את הנהלים בכל הקשור לפרסום ושילוט בהילולת הרשב”י. כגוף הממשלתי האחראי מטעם ממשלת ישראל על תיאום והסדרת האירוע, לא תתאפשר הצבת שלטי פרסום, קידומי מכירות ופרסום כל שהוא בשטח מתחם ההילולה. האיסור חל גם על כל שטח החניונים, אתר הציון עצמו וסביבת האתר.

המרכז הארצי בשיתוף משטרת ישראל יאכוף את ההוראות בנדון ולא תאפשר חריגה ללא קבלת רשות מוקדמת. על מנת להקל על המעוניינים בפרסום וכו’, ניתן ליצור קשר עם מר יהודה אלמליח, מנהל משרד המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים בצפון, באמצעות טלפון (ראו מספר טלפון במכתב המצורף).

שיתוף הפעולה המוקדם ותיאום הנושא עם המרכז הארצי לפיתוח המקו”ק, ימנע אי נעימות והפסד כספי מיותר לגורמים שיפעלו בניגוד להוראות שניתנו בנושא.

היום התקבל מייל מאת “שילוט הילולת מירון- המקומות קדושים” עם העתק המכתב המצורף וההסבר דלהלן: “שיתוף פעולה מוקדם ימנע מכם אי נעימות והפסד כספי מיותר לגורמים שיפעלו בניגוד להוראות. במידה והנכם מתעניינים בנדון, נא מלאו את פרטיכם המלאים בתיבת האקסל המצ”ב ושילחו חזרה בהקדם. לפרטים נוספים ניתן לצור קשר עם מר מוטי (טלפון כלשהו). שטחי הפרסום מוגדרים מראש, הקודם זוכה”.

יצרנו קשר עם יהודה אלמליח, מזכיר המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים בצפון, כדי לקבל אינפורמציה על המהלך. ביקשנו לדעת האם שטחי הפרסום יעלו כסף או שמא מדובר בהסדרת שטחי פרסום ללא קבלת תמורה. אלמליח לא ידע באותה שעה להשיב לשאלותינו וביקש שנשאיר מספר טלפון כדי שיוכלו לחזור אלינו.

בשבוע הבא ננסה להביא לכם מידע נוסף. בינתיים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים כדי שיוכלו לחזור אליכם.

לכבוד התנא האלוקי? יוגבל הפרסום והשילוט בהילולת הרשב"י במירון 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן