מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
נחמיה רוזנפלד נפרד אתמול מעובדי “אפיקים”: “הגיע הזמן להתקדם הלאה”
NECHEMIA ROZENFELD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרישה נוספת: נחמיה רוזנפלד, מנהל מחלקת יח"צ באפיקים, הודיע על עזיבתו 1

“חברים יקרים, אחרי כמעט 4 שנים גדושות ופוריות במחלקת היח”צ של אפיקים הגיע הזמן להתקדם הלאה. כמנהל המחלקה, היה לי תענוג לעבוד עם כל אחד ואחת במשרד ומרובכם גם למדתי והרחבתי את הידע והניסיון שלי. תודה על הזמן הנעים ביחד ובהצלחה לכולכם ובמיוחד בהצלחה לציקי ושמחה. ערב טוב, נחמיה”.

בדברי פרידה קצרים אלו עזב נחמיה רוזנפלד את קבוצת הווטסאפ של עובדי משרד הפרסום אפיקים. רק אתמול הוא חזר מגיחה קטנה לחו”ל ולפני שיצא לדרך חדשה, הוא ביקש להשאיר הודעת פרידה רשמית בקבוצה.

מי שנכנס לנעליו של רוזנפלד הוא ציקי פרנק, שנכנס למחלקת היח”צ לפני כשנה. “אין על נחמיה”, כתב פרנק בקבוצת פאשקעוויל, “לפני הכל הוא איש מוכשר וגם חבר עם חיוך שדואג תמיד לכולם ולא רק בענייני עבודה. נחמיה, זכיתי ללמוד ממך ולהכיר אותך וכבוד גדול עבורי לזכות בכסא שלך ובנעליים הגדולות שלך, אפילו שזה דורש ממני המון, אשתדל להצליח”.

נחמיה, בהצלחה! לאן פניך מועדות?

“כרגע יש כמה כיוונים שאני אבחן בזמן הקרוב ויכול להיות שאשלב כמה פרוייקטים במקביל”.

למה יח”צ?

“הגעתי לתקשורת בגלל היכולת שלה להעביר מסרים ולהשפיע על קהל רחב. אני עדיין אוהב את תחום יחסי הציבור ואני “נשאר בסביבה” 🙂

מה אתה חושב על היח”צ החרדי ב-2017?

“אפשר להגיד שבשנים האחרונות יש התקדמות ורואים יותר תוצרי יח”צ במגזר שהם לא רק קומוניקטים משעממים וטקסטים רדודים. כמובן שעדיין יש הרבה לאן להתקדם, אבל זה לא תלוי רק באנשי היח”צ החרדים”.

תרצה להרחיב בנושא?

“בקרוב. בינתיים אנצל את הבמה המכובדת של פאשקעוויל כדי להודות לאפיקים וליו”ר יגאל רווח על ההזדמנות והאמון שנתנו בי לאורך כל הדרך. אפיקים הוא בית גידול להרבה מהכוחות הטובים בתעשיית התקשורת והפרסום החרדית”.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן