כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
אורי לנדא מכר את חלקו באתר החדשות “קוקר” וחיים בנדיקט נותר עם 20% מהאתר. בתקופה הקרובה תיחשף ככל הנראה זהותו של המשקיע
חיים בנדיקט, מבעלי אתר קוקר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אמש פורסם כי קבוצת אנשי עסקים רכשה את אתר החדשות החרדי “קוקר” מתוך רצון להשתלב בצמרת אתרי האינטרנט החרדיים. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם “קוקר”, נכתב כי “במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה על מגוון הסכמים לשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בתעשיית התקשורת וביניהם גופי פרסום ואושיות תקשורת חרדיים ואחרים”.

על פי ההודעה, במסגרת הרכישה מתוכננים שינויים מהותיים הכוללים פלטפורמה עיצובית ידידותית וחדשנית לצד שימוש מוגבר בתכני וידאו ותוכן גולשים. בשיחה שקיימנו עם חיים בנדיקט, מבעלי האתר, אישר כי מזה תקופה ארוכה עובדים על עיצוב מחדש של האתר ושיפור חוויית המשתמש.

לאחר פרסום דבר הרכישה, אתר ‘בחדרי חרדים’ דיווח כי צבי עמר עומד בראש קבוצת הרוכשים. “ימים בודדים אחר נקיטת העמדה של הרב בעדני, צעד שברדיו רואים בו כהמשך המאבק של ש”ס ויו”ר המפלגה דרעי בתחנה – מבצע הבעלים של הרדיו מהלך בתקשורת החרדית, ורוכש אתר חדשות בן כ-4 שנים, הפונה לציבור החרדי”.

עוד נכתב: “על פי מידע שהגיע ל’בחדרי חרדים’ עמר אינו היחיד, אנשי עסקים נוספים עומדים מאחורי הרכישה מהבעלים הקודמים חיים בנדיקט ואורי לנדאו, וכוונתם להרים אתר חדשות לציבור החרדי בכלל ולציבור הספרדי בפרט”.

צבי עמר סירב להגיב לידיעה ואריאל דרעי, מנכ”ל רדיו קול ברמה, אמר ל”בחדרי”: “לא אריאל דרעי ולא קול ברמה קשורים לזה”.

אתר "קוקר" נמכר והשותפות בין אורי לנדא לחיים בנדיקט מסתיימת 1
חיים בנדיקט, מבעלי אתר קוקר

התמונה עוד תתבהר

חיים בנדיקט, מבעלי אתר החדשות “קוקר”, אמר בשיחה עם ‘פאשקעוויל’ כי הוא לא מכיר את הדיווח והוא אינו יכול לאשר אותו. “צבי עמר הוא לא איש העסקים שרכש את האתר”, אמר בנדיקט. “לעת עתה, המשקיע החדש אינו מעוניין להיחשף אך מטבע הדברים בקרוב זהותו תיחשף. בגלל שזהותו אינה ידועה עדיין, כל אחד מושך לכיוון אחר אך אני מעריך שתוך יומיים התמונה תתבהר”.

על פי המידע שהגיע לפאשקעוויל, אורי לנדא, מבעלי אתר “קוקר”, מכר את חלקו לרוכשים החדשים ויעזוב לטובת עבודתו כמנכ”ל חברת “אמיגו”. חיים בנדיקט, לעומת זאת, נשאר שותף בעלים עם 20% מהאתר.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן