מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שנה אחרי שהחלה לעבוד כתקציבאית באפיקים וטיפלה בלקוחות משמעותיים, בילי כהן עוברת לתפקיד דומה בתוצאות אפקטיביות
bili cohen
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בילי כהן, עד לאחרונה תקציבאית במשרד הפרסום ‘אפיקים’, החלה לעבוד בתפקיד זהה במשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’. במסגרת תפקידה הקודם היא טיפלה בלקוחות גדולים כמו מפעל הפיס, עיריית ירושלים, כללית מחוז מרכז ועוד.

לפני כניסתה לתחום הפרסום כהן למדה הפקה ועריכת תוכן בערוץ 2 אך כשיצאה לחפש עבודה החליטה לעבוד דווקא בפרסום חרדי. “החזון שלי הוא לקדם את הענף ולהתקדם יחד איתו”, אומרת כהן בשיחה עם ‘פאשקעוויל’.

למה לא חיפשת עבודה בטלויזיה כדי לממש את מה שלמדת?

“בטלוויזיה ההתקדמות איטית מאוד”

למה דווקא פרסום?

“פרסום הוא נישה מתוך הדבר הגדול הזה שנקרא תקשורת”

ואיך התגלגלת למשרד פרסום חרדי?

“חיפשתי עבודה מאתגרת וחברים מהברנז’ה המליצו לי ללכת על עבודה במשרד פרסום. בדקתי ומצאתי שזה מה שאני רוצה לעשות, והנה אני כאן”

אנחנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך הדרך.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן