גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
איך משכנעים את הלקוחות שהמכונית שלך חזקה, נוחה, לא עושה בעיות ועמידה בנסיעות ארוכות?
fiat-tipo-world-tour-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איך משכנעים את הלקוחות שהמכונית שלך חזקה, נוחה, לא עושה בעיות ועמידה בנסיעות ארוכות? בטאפש, השלוחה הטורקית של פיאט שהחלה לשווק את הדגם שלה גם במדינות מערביות, מצאו דרך פרסומית מקורית ושלחו עיתונאי רכב מקומי למסלול מחוף לחוף, שיקיף את העולם בפיאט טיפו החדשה וייתן לתוצאות לדבר במקום שלל הסברים מייגעים.

אוקן אולטן, העיתונאי שנבחר, יצא למסע מטורקיה ומשם המשיך ל-22 תחנות במדינות שונות, מיוון בולגריה, רומניה, אוקראינה ועד רוסיה, כשהוא לא חת מפני מסלולים מאתגרים וקשים כולל חציית הדרך הטרנס סיבירית השמורה להרפתקנים בלבד, מנסיעה בכביש מוביל ליפן הידוע כאחד המסוכנים בעולם וכן מחציית האוקיינוס האטלנטי בדרכו לבריטניה, הולנד, גרמניה, צרפת, שוויץ, אוסטריה, איטליה ומדינות נוספות בדרך חזרה לטורקיה.

אולטן ביקר ב-122 ערים גדולות ובמשך 133 ימים הקיף את כדור הארץ וגמא 41 אלף קילומטרים יבשתיים של נהיגה כשהוא נעזר גם בספינה במקום שהבירוקרטיה מנעה ממנו להמשיך על היבשה.

המסע ה”חלק” נטול העיכובים היה הוכחה חותכת לאיכויות הגבוהות של המכונית ונחשב לקמפיין שטח מוצלח במיוחד, שחיקה מודלים קודמים עוד משנות ה-90 כאשר יצרניות איסוזו חיפשה דרך להוכיח את איכויות השטח של המותג שלה מול מתחרים ותיקים והוציאה אותו למסעות אתגריים ברחבי העולם, שהיו בעלי אפקט צרכני ישיר מעורר השראה.

הגימיק השיווקי של פיאט: נסיעה מסביב לעולם ב-133 ימים 1

הגימיק השיווקי של פיאט: נסיעה מסביב לעולם ב-133 ימים 2

הגימיק השיווקי של פיאט: נסיעה מסביב לעולם ב-133 ימים 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן