WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בסוף השבוע הסתיים קמפיין דיגיטל מצוין של פריגת למגזר החרדי “אתגר הברכות הגדול של פריגת”. אנשי ‘מימד’ מספרים על ההצלחה הגדולה
PRIGAT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הדיגיטל מפתיע: "עקפנו את היעדים שהצבנו לקמפיין תוך פחות משבוע" 1

בסוף השבוע הסתיים קמפיין דיגיטל מצוין של פריגת למגזר החרדי. הקמפיין הציג לגולשים שאלות מאתגרות בהלכות ברכות לקראת ט”ו בשבט והציע מגש פירות מעוצב מבית אסתר סומך בין הפותרים נכונה. הקמפיין עלה לאתרים הגדולים במגזר החרדי וכלל קידום מסיבי בגוגל ובפסייבוק.

מיד כשנחשפתי לקמפיין (ראיתי אותו לראשונה בפייסבוק, אחרי כמה ימים נחשפתי גם לבאנר באחד האתרים החרדיים) נכנסתי, שיחקתי, שיחקתי שוב (לא הצלחתי בפעם הראשונה) והשארתי פרטים. כתבתי ברכה מקורית וקיוויתי לזכות במגש פירות אבל היו ברכות טובות יותר משלי, מסתבר.

זה מה שכתבתי בפייסבוק מיד לאחר ששיחקתי: “פעילות מצוינת של פריגת. האתגר נראה פשוט אבל בואו נראה אתכם עונים 5 תשובות נכונות”.

קצת על אתגר הברכות של פריגת

ביקשתי מצוות הדיגיטל של ‘מימד’ לספר לי קצת יותר על הקמפיין. “ט”ו בשבט- פירות- ברכות- פריגת! מהמשוואה הזו קרם עור וגידים, מסכים וכפתורים, אתגר הברכות של פריגת, משחק טריוויה דיגיטלי המאפשר לגולשים לענות על שאלות בנושאי ברכות ואולי גם לזכות במגש פירות יוקרתי מבית אסתר סומך לכבוד ט”ו בשבט”, מספרים ב’מימד’.

לדבריהם, “המשחק אופיין, עוצב ותוכנת, השאלות נכתבו ועברו לבדיקת ת”ח, פריסת המדיה הודקה, QA ויצאנו לדרך. האמת? הופתענו! פחות משבוע חלף מאז עלה הקמפיין ועברנו את היעדים שהוצבו למשך כל תקופת הקמפיין. מסתבר שהקהל שלנו אוהב אתגרים, אלוף בברכות וגם משתף בהמוניו את החברים (דרך כפתורי השיתוף שהטמענו פייסבוק/ווטסאפ) בפעילויות מדליקות”.

זאת פעילות הדיגיטל הראשונה שלכם?

“לא. כרגע מסיימים קמפיין TO GO של תלמה, ובקנה קמפיינים נוספים… פעילות הדיגיטל של פריגת לקראת ט”ו בשבט אינה הראשונה. קדמה לה פעילות ייעודית לקראת ראש השנה. במסגרת הקמפיין הזינו הגולשים ברכות לשנה החדשה ומיענו אותם ליקרים להם. פריגת דאגה להדפיס את אותם כרטיסים ולשלוח אותם פיזית, באמצעות הדואר, לנמענים. הפעילות זכתה להצלחה רבה! אלפים רבים של כרטיסי ברכה נשלחו והפידבקים היו מצוינים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן