WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
בניגוד לכותרת שפורסמה ב’בחדרי’, גרנות ימשיך לכתוב בעיתון אך במינון נמוך יותר. הנה הצהרת הכוונות של הכתב הצבעוני של ‘משפחה’
AHARON GRANOT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שעות אחדות לאחר פרסום הידיעה באתר ‘בחדרי חרדים’ על עזיבתו של גרנות את עיתון ‘משפחה’ אחרי 17 שנות כתיבה צבעונית, גרנות שיתף בפייסבוק את כוונותיו לעתיד: לא עוזב, “מוריד הילוך”.

“אחרי 40 שנות עיתונות הגיע העת לפרק חדש בחיים”, כתב גרנות. “ביקשתי ממנכ”ל עיתון ‘משפחה’ יהודה נחשוני לשחרר אותי מתפקידי כסגן עורך, כדי שאוכל להתמסר ל-17 מלאכים קדושים וצדיקים ששילמו מחיר כל כך כבד כדי לשרת את עם ישראל ונזרקו מהבית.

“כידוע, הקמנו עמותה הנושאת את השם ‘עושי חיל’. אנחנו האבא והאמא של החיילים שלי. לכתוב כתבות רבים יודעים, לעשות את מה שאני עושה ספק אם מישהו יכול. בעבר נביאים היו אומרים לנו מה תפקידנו בעולם ומה ה’ רוצה מאיתנו, כיום כשאין לנו נביאים אנו רואים מה ה’ מגלגל לפתחנו. ה’ גלגל לפתחי את השליחות הזאת ואני עושה את זה עם כל הלב והנפש.

“תודה לעיתון ‘משפחה’ שהיה וימשיך להיות המשפחה שלי. אמשיך עוד ללוות את העיתון אבל אתמסר לעמותה”.

“ימצאו לי תחליף בעיתון”

בשיחה עם פאשקעוויל גרנות הוסיף: “בית הקברות מלא באנשים שחשבו שאין להם תחליף. ימצאו כתבים אחרים שיחליפו אותי בעיתון, אבל את העבודה שאני עושה עם החיילים והאהבה שאני נותן להם, לתחושתי, אף אחד לא יכול לעשות”.

זה מקרי שעבדת ב’משפחה’ 17 שנים ואתה מטפל עכשיו ב-17 חיילים?

“17 חיילים זה עכשיו, עד סוף השבוע זה יכול להיות כבר 20”.

תמשיך לכתוב בעיתון?

“אמשיך לכתוב בעיתון, אני לא עוזב לגמרי”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן