כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
הדירוג שפרסמתי הבוקר היה מוטעה. לאחר בדיקת העובדות והנסיבות שהביאו את “יפעת בקרת פרסום” לוותר על פרסום הדירוג, הנה הבהרה + תגובה
nati_yakov
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הבוקר פרסמתי באתר רשימה של משרדי הפרסום המובילים במגזר החרדי כפי שהובאו בדברי הפרשנות של נתי יעקובי, מנכ”ל יפעת בקרת פרסום, לפי סדר כתיבתם.

דקות לאחר פרסום המדרג, יצרו איתי קשר מספר עובדים ומנהלים במשרדי פרסום ושאלו אותי מה המקור לדירוג שפרסמתי. השבתי כי לא מדובר בטבלה רשמית של “יפעת בקרת פרסום” אך כיוון שהניסוח בקטגוריה “משרדי הפרסום המובילים” היה מעורפל, חשבתי כי סדר המשרדים המובילים הוא כפי שנכתבו על ידי יעקובי בדברי הפרשנות וכך פרסמתי אותם.

דקות לאחר מכן הופיעו במייל שלי צילומי מסך מגורמים שונים המוכיחים כי לא מיניה ולא מקצתיה. סדר הדירוג הוא שונה בתכלית ומשרדים שהופיעו ברשימה לא מדורגים בסדר הנכון, בלשון המעטה. יצוין כי הנתונים שהוצגו בפניי היו ללא הפקטור, העיבוד הנחוץ לקבלת דירוג מדויק ומקצועי.

הבנתי שמשהו לא כשורה, מחקתי את הדירוג השגוי שפרסמתי ויצרתי קשר מיידי עם נתי יעקובי. לצורך קבלת מענה לשאלותיי הופניתי לבחור נחמד בשם תמיר האס מ”תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית”.

החשד שהעליתי בפני תמיר: אחד ממשרדי הפרסום הגדולים שחווה בשנה האחרונה ירידה ניכרת ביקש לגנוז את הנתונים המתפרסמים באופן קבוע מזה עשור שנים או יותר. עוד הוספתי כי המנויים למערכת הנתונים של יפעת יכולים לבדוק היקף פעילות של המשרדים במגזר החרדי ולגלות באיזה משרד מדובר, כך שזה סוד כמעט גלוי.

שאלתי שתי שאלות:

  1. מדוע הוחלט שלא לפרסם את דירוג משרדי הפרסום השנה?
  2. האם נכונה השמועה כי הנתונים נגנזו לאור בקשתו של אחד המשרדים המובילים שחווה בשנה שעברה ירידה ניכרת

תגובת “יפעת בקרת פרסום”

“יפעת בקרת פרסום מפרסמת מזה מספר שנים את דירוגי הפרסום למגזר הדתי חרדי כשירות לענף הפרסום, וזאת ללא קשר באף רצון או גחמה של משרד זה או אחר שאינו מרוצה או כן מרוצה מהנתונים שמתפרסמים.

“עריכת דירוגי הפרסום מחייבת משאבים רבים. לאור ההיענות הדלה יחסית של התקשורת הדתית והחרדית משנים עברו בהתייחס לפרסום הנתונים, הוחלט השנה שלא להשקיע את המשאבים יוצאי הדופן הדרושים ליצירת הדירוג כפי שהיה בעבר, ולפרסם פורמט של סקירה כללית יותר”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן