מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
בליל שישי החלטנו לא להגיב כי אנחנו מרגישים שהקבוצה הזאת היא בית מטבחיים לפרינט ושום הסבר שלנו לא יעזור
SMARTPHONE
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שנה, בערך, עובד במשרד פרסום כתב את הדברים הבאים כהודעה אישית למנהל האתר. לבקשתו, התגובה לא פורסמה ברבים. כחלוף הזמן – החודשים והימים – ראינו לנכון לפרסם את הדברים בעילום שם ובטשטוש פרטים מזהים, לתועלת הציבור. קחו אחריות על מה שאתם כותבים. הנכם מתבקשים להגיב בכובד ראש ובשיקול כפול לאחר קריאת הטור.


מאת: עובד במשרד פרסום חרדי

לפני שבוע העלינו קמפיין חדש לאחד הלקוחות החשובים שלנו ובסוף השבוע ערכנו פעילות קד”מ למותג. המהלך לא מצא חן בעיני חברים רבים בקבוצת הווטסאפ של פאשקעוויל, וביניהם גם עורך הבלוג ומנהל הקבוצה, מוטי רובינשטיין. הביקורת נגד המהלך הייתה קטלנית במיוחד – ואנחנו צפינו באמבוש ונאלמנו דום. בחרנו לשמוע חרפתנו ולא להשיב. כעת, כשהברזל כבר קר, אני מרגיש חובה להכות עליו.

בית מטבחיים לפרינט

למה נראה לכם שאין בני אדם בצד השני של המתרס? למה זה נראה לכם הוגן שכל מה שלא קשור לדיגיטל גורר מכם רק השמצות והעלבות? אתם באמת חושבים שכולם רובוטים? שאין אנשים שעובדים ועמלים קשה לפרנסתם? שלא חייבים לעבוד לפי הדוקטרינה שלכם? אמנם אתם שנונים, אבל רבאק, אתם לא מרגישים שהשנאה והרוע שאתם משפריצים בכל הזדמנות לא באמת יקדמו אתכם?

אז בסדר, מותר לחלוק עליכם ולהאמין שהדיגיטל הוא נישה שלא מתאימה בהרבה מקרים. אם תרצו לחשוד שזה ממניעים כלכליים זה גם בסדר, הרי לכולנו חשוב להתפרנס ולהרוויח, אז עם קצת חשיבה לפני עוד דקירה או לפני עוד איזה אינטרס תזכרו שמאחורי העבודה יש אנשים ולאף אחד לא נעים שלא לקבל אף פעם מחמאה אלא רק עקיצות וביקורת אינטרסנטית.

ביקורת עיוורת

שקוף לגמרי הביקורת העיוורת של מרבית מחברי הקבוצה. אני מציע לכם לחשוב מה הקבוצה הזאת עושה ומה האחריות שלכם בנושא. ביקורת לא מפריעה לי, אבל כשזה שקוף ודמגוגי כל כך אי אפשר להאמין שזה ביקורת מקצועית. השנאה שלכם לכל מה שהמשרד שלנו עושה היא נטו בגלל הניתוק היחסי מהאינטרנט וזה לא חכם, כי בסוף נהיה שם, ומה תעשו אז?

בקיצור, האמינו לי שהתמונה שאתם רואים כל כך חסרה ולכן לרוב אין לכם דרך בכלל להעביר ביקורת, אבל זה בסדר. ככה עובד העולם. אבל כשזה שקוף שזה לרוב מאינטרסים, כשאני רואה אתכם מחמיאים לדברים מביכים וכשזה קשור למשרד שלנו זה רק רע – זה כואב. בליל שישי החלטנו לא להגיב כי אנחנו מרגישים שהקבוצה הזאת היא בית מטבחיים לפרינט ושום הסבר שלנו לא יעזור. אז עכשיו אני כותב לכם: חברים, קחו אחריות על מה שאתם כותבים. יש לנו חיים מעבר לכסף.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן