גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מכירים את החוברת הנמכרת בדוכני העיתונים, המאגדת את כל עלוני השבת? עיתון ‘בקהילה’ מעתיק את הקונספט המצליח לטובת קוראי העיתון
BAKEHILA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מנויי עיתון ‘בקהילה’ – ואלו שנוהגים לרכוש אותו בדוכני העיתונים מדי שבוע – מבחינים בזמן האחרון בשינוי מרענן שעובר על העיתון הוותיק, המתקרב לשנתו העשרים. בשנה האחרונה החלו לשווק את “בקהילה אישי”, חבילה מצומצמת בלי מוספי הנשים והילדים או בקיצור: הגרסה הנוחה לבחורי הישיבות. מתחילת שנת תשע”ז מצורפת למגזין גם חוברת חדשה “אוצר פניני החסידות” אשר כשמה כן היא – אוצר בלום של פנינים מספרי החסידות לצד סיפורים מקוריים ומעשירים.

בשבוע שעבר הופתעו קוראי ‘בקהילה’ לגלות בחבילה המשפחתית חוברת חדשה ומרתקת בשם ‘חכו ממתקים’. החוברת הייחודית טומנת בחובה מקבץ איכותי וגדול של מיטב מעלוני השבת החל ב’עלים לתרופה’ הפופולרי והוותיק, המשך בעלונים מתורתם של גדולי הדור שליט”א כמו ‘כאיל תערוג’ מבית מרן הגראי”ל שטיינמן שליט”א, ‘דברי שיח’ מבית מרן הגר”ח קניבסקי שליט”א, וכלה בעלונים נוספים ומוכרים שכל אחד מהם מלא בתוכן איכותי ומרתק. המקבץ הכולל יוצר גיליון איכותי ומרתק שנארז גם בחבילה מעוצבת וצבעונית.

שלמה קוק: “החלטנו להרים את הכפפה”

עורך ‘בקהילה’ שלמה קוק מסביר: “באחרונה עובר העיתון רענון מרשים בכל חלקיו, הן המגזין והחדשות שגדלו בכמות ואיכות והן בכל התוספות המרתקות אותן אנו מצרפים מדי שבוע.

“בתקופה האחרונה כולנו נוכחים לראות בפופולריות הגוברת של עלוני השבת המתרבים והולכים, כאשר ביניהם יש חלק לא מבוטל של עלונים איכותיים ומרתקים. העניין הוא שאיש לא יכול לעמוד ולקבץ את כל העלונים, בפרט שיש כאלה מהם שלא זוכים לתפוצה נרחבת במיוחד.

“החלטנו אם כן להרים את הכפפה ולייצר מקבץ כזה לתוכו אנו אוספים את מיטב עלוני השבת, אלו שהציבור מהלל ומשבח מדי שבוע בשבוע, על מנת להעשיר את קוראינו בעוד תוכן מגוון ואיכותי. כזה שיוכלו לשבת ולהתענג איתו בשבת, בבית הכנסת או בסעודות. אנו מקבלים תגובות מפתיעות ונלהבות ללא הרף ושמחים לראות ששוב קלענו לטעמו ורחשי ליבו של הציבור”, מסיים קוק.

עיתון 'בקהילה' מעתיק את הקונספט של "כל עלוני השבת" לטובת הקוראים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן