WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
עסקה מפתה של קמפיינים במיליוני שקלים עבור גוף “סודי” בשם “פדרציית מדריד”, שמאחוריו נדבנים מאירופה ותורמים עשירים, מוטלת בספק
man
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האם הצליח נוכל להערים על בכירים בעולם הפרסום? זה מה שמנסים להבין במספר משרדי פרסום ששיתפו פעולה עם גורם שהציע להם עסקה מפתה של קמפיינים משמעותיים במיליוני שקלים עבור גוף “סודי” שהוא עובד בשבילו בשם “פדרציית מדריד”, שמאחוריו נדבנים מאירופה ותורמים עשירים.

הפרסומאים התבקשו להכין פרזנטציה שתעלה את קרנה של יהדות ספרד וחלקם אף הכינו אותה. עד שבשבוע שעבר התגלה להם כי מזמין העבודה נעצר בפרשת הונאה, שבה הערים על חברה בירושלים הפועלת לאיתור מכירה והשכרת שטחים להשקעה והתחזה בפניהם באמצעות מסמכים שזייף כמי שבידו קרקע השייכת לחברה ציבורית בירושלים בשווי של למעלה מ-30 מיליון יורו.

בחברה בלעו את הפיתיון והעניקו לו סכום של משכורת חודשית, רכב מפואר וכ-15 נסיעות לחו”ל כדי לממש תרומות שטען כי יוכל להשיג מנציגי פדרציות יהודיות מכל העולם. היקף ההונאה מוערך ב-1.5 מיליון שקל.

החשש עתה כי הנוכל פעל בדרך דומה מול משרדי הפרסום וכי גם העסקה הפרסומית היא מצג שווא שלא היה ולא נברא. הנושא נבדק מול החשוד הנתון במעצר.

(לכתבה המקורית עם פרטים נוספים: הזמין ממשרדי פרסום קמפיינים – ונעצר בחשד למרמה וזיוף)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן