דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
פרסום גיל, בבעלות דוד גלפרין, קיבל את הזכיון להפעלת לוחות המודעות בירושלים. לפרסום גיל ניסיון בתחום הפעלת לוחות מודעות בערים נוספות כגון מודיעין עילית, ביתר עילית, פתח תקוה ונצרת.
לוחות חדשים להדבקת מודעות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום גיל, בבעלות דוד גלפרין, קיבל את הזכיון להפעלת לוחות המודעות בירושלים. לפרסום גיל ניסיון בתחום הפעלת לוחות מודעות בערים נוספות כגון מודיעין עילית, ביתר עילית, פתח תקוה ונצרת.

ממחקר שביצע מכון “שילוב” עולה כי רמת החשיפה למודעות רחוב בקרב המגזר החרדי גבוהה יותר משיעור החשיפה לעיתונות, הן היומית והן השבועית, בשיעור של כ-40%.

גורם בענף עימו שוחחנו הסתייג מהבשורה ואמר כי אחד המתחרים ערער על ההחלטה להעניק את הזיכיון לפרסום גיל ובית המשפט צפוי לפסוק בקרוב בנדון. לדבריו: “בינתיים הם קיבלו את הזיכיון אבל עוד לא נאמרה המילה האחרונה”. מפרסום גיל נמסר כי “הזכיה היא סופית. אומנם יש ערעור, אבל זה הליך שחוזר על עצמו אחרי כל זכיה”.

דוד גלפרין: “תודה לכל המברכים על זכייתנו במכרז על ניהול לוחות המודעות והדבקת מודעות בכלל השכונות בירושלים. התגובות הרבות והמפרגנות מלמדות אותנו שלא מעטים הם האנשים המבינים את משמעות כניסתו של שחקן חשוב ורציני, כדוגמת פרסום גיל, לניהול לוחות המודעות של ירושלים”.

בשנה שעברה, דיווחנו בפאשקעוויל כי עיריית ירושלים הציבה בשכונות החרדיות בעיר עשרות לוחות מודעות ייחודיים עבור תליית מודעות רחוב רשמיות ומאושרות. כחלק מהתכנית סיכמה העירייה עם חברות מדביקי מודעות הרחוב כי מעתה ייתלו המודעות רק על הלוחות המיועדים לכך ולא על הקירות ברחובות, במטרה לשמור על ניקיון המרחב הציבורי בשכונות. פשקוילים שיתלו על הקירות באופן פיראטי, העירייה תפעל כנגד התולים והם ייקנסו על פי החוק.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן