גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
“מי שרוצה להשתלב בעולם הפרסום ויחסי הציבור חייב ליזום ולהיות אקטיבי, לא לחכות שיפנו אליו”. זהו המסר המרכזי מפאנל בוגרים שהתקיים בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק לקראת סיום מחזור מספר 6 בקורס פרסום ושיווק, יחסי ציבור ודוברות
IMG-20150215-WA022032
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“מי שרוצה להשתלב בעולם הפרסום ויחסי הציבור חייב ליזום ולהיות אקטיבי, לא לחכות שיפנו אליו”. זהו המסר המרכזי מפאנל בוגרים שהתקיים בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק לקראת סיום מחזור מספר 6 בקורס פרסום ושיווק, יחסי ציבור ודוברות.

בפאנל השתתפו 3 בוגרי השלוחה החרדית של הבצפר, שהשתלבו בתעשיית הפרסום ויחסי הציבור: בן ציון פדר מנהל מגזר חרדי ב”טרה”, יהודה שוורץ עוזר פרלמנטרי ודובר של ח”כ יעקב אשר, ומשה לוינגר מנהל תיקי לקוחות במשרד הפרסום “תוצאות אפקטיביות”.

IMG-20150215-WA022032

AuZ_-syDArXc_KH23t7ggrHKQG0fp3AqUoNQJ_qYxtCX

במהלך הפאנל המרתק שיתפו הבוגרים את הכיתה, בחוויות במהלך תקופות הלימודים בקורס פרסום שיווק, יחסי ציבור ודוברות בשלוחה החרדית בבצפר, בחששות ובהתלבטויות שליוו אותם, כיצד פעלו לחיפוש עבודה, על ההצלחות בתפקיד, ואפילו על הכישלונות מהם ניתן ללמוד.

בדברים שנשאו הבוגרים ציינו את המקצוענות הרבה שרכשו בתקופת הלימודים בשלוחה החרדית של הבצפר, בית הספר לשיווק של איגוד חברות הפרסום בניהולו של איש הפרסום איתן דובקין. עוד הוסיפו כי גם כיום לאחר סיום הלימודים נמצאים הבוגרים בקשר עם חבריהם ללימודים ונעזרים בצוות המרצים המסייע בעת הצורך, דבר המעניק ערך מוסף משמעותי למי שעובד בתחום וצריך לעתים עזרה וסיוע.

בימים אלה מסתיים מחזור 6 לגברים ובעז”ה בעוד כשבועיים מתחיל מחזור 7. הקורס מיועד למי שכבר עובד בתחום הפרסום ויחסי הציבור ורוצה לרכוש כלים מקצועיים, וכמו כן למי שרוצה להשתלב בתחום.

עשרות מבוגרי הבצפר השתלבו כבר במשרדי הפרסום החרדים, אגפי יחסי הציבור, בחברות, ארגונים  בגופי התקשרות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן