כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
דרמה של ממש התרחשה השבוע במטה ההסברה של יהדות התורה: משרד הפרסום פידבק של בינה פלדשטיין הודיע על פרישה מהמירוץ. שעיה איצקוביץ הגיש אתמול פרזנטציה בהולה ובמטה ההסברה כבר החליטו: תוצאות אפקטיביות ינהל את הקמפיין החרדי; בראשית ינהל את הקמפיין החילוני. כל הפרטים
ad_bereshit_7-460x636
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הודעה רשמית ממטה ההסברה של יהדות התורה: “מטה ההסברה של יהדות התורה בחר במשרד ‘תוצאות אפקטיביות’ לנהל את קמפיין המפלגה לבחירות לכנסת תשע”ה-2015 במגזר החרדי. את הקמפיין במגזר הכללי ינהל משרד הפרסום ‘בראשית’.

“חברי המטה איחלו הצלחה למשרדים שנבחרו, והביעו הוקרה והערכה גם למשרדים האחרים שהגישו הצעות ראויות ומקצועיות. בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה על קו הזינוק, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי דורנו שליט”א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה.

“ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של ‘יהדות התורה’, לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט”.

ההתנצלות של איצקוביץ

שעיה איצקוביץ, מנכ”ל תוצאות אפקטיביות, מסר בתגובה: “כבוד הוא לי לבצע את קמפיין יהדות התורה לכנסת, ואני מקווה כי בסייעתא דשמיא ויחד עם חברי מטה הבחירות של המפלגה, נזכה להישגים מרשימים ולקדש שם שמים.

“אני מבהיר בזאת שלאחר שהתייחסנו לשמועות על טוהר המכרז הוברר מעל לכל ספק שכוונות מטה ההסברה טהורות היו, לאור זאת בחרנו לשנות את דעתנו ולהציג בפני מטה ההסברה את אסטרטגיית הקמפיין שבו אנו מאמינים”.

הדרמה מאחורי הקלעים

דרמה של ממש התרחשה בימים האחרונים במטה ההסברה של יהדות התורה. בתחילת השבוע (מוצ”ש) הודיעה בינה פלדשטיין כי היא פורשת מהמירוץ ומוותרת על תקציב הבחירות “המפוצל” של יהדות התורה. זאת, לאחר שהוברר כי התקבלה ההחלטה להפנות את “התקציב החילוני” למשרדו של מוטי קוטיינר.

המכתב של בינה פלדשטיין

הסבב השני שתוכנן להיערך ביום רביעי (היום) בוטל ולמשרד של שימי רווח לא נמסרה הודעה נוספת בעניין.

במקביל, שעיה איצקוביץ הגיע אתמול למשרדי יהדות התורה והגיש פרזנטציה דחופה. בשעה האחרונה, מהר מהצפוי, נמסרה ההודעה הרשמית ממטה ההסברה של יהדות התורה – כפי שפורסמה בתחילת הפוסט.

ומעשה שהיה כך היה

הכול התחיל בהודעה על אודות ארבעה משרדי פרסום שאמורים להגיש פרזנטציות לקבלת תקציב הבחירות של יהדות התורה: תוצאות אפקטיביות של שעיה איצקוביץ, שחור ולבן של שימי רווח, וי.איי.פי. של שלמה היימן ומילר פוינט של מוישי מילר. מהר מאוד הגיעה ההכחשה של שעיה איצקוביץ, לפיה הוא מסרב לקחת חלק במכרז התפור ואין בכוונתו להתמודד על תקציב זה.

מאוחר יותר הצטרפו שני משרדים לרשימת המתמודדים: ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר ו’פידבק’ של בינה פלדשטיין. כאן החלו ספקולציות נוספות והיה מי שדאג להפיץ ששעיה איצקוביץ צדק והמכרז תפור לטובת המשרדים החדשים שהצטרפו להתמודדות.

לאחר הגשת הפרזנטציות, אנשי מטה ההסברה התקשו להגיע להבנות ולבחור במשרד הזוכה ולכן החליטו לערוך סיבוב שני, במהלכו יציגו שוב משרדי הפרסום פידבק של בינה פלדשטיין ושחור ולבן של שימי רווח.

אלא שכבר בתחילת השבוע, כאמור, פלדשטיין הודיעה שהיא מוותרת על תקציב הבחירות המפוצל ובוחרת לפרוש מהמירוץ. כפי שהיא מסבירה במכתב שנשלח למטה ההסברה ומתפרסם כאן בפרסום ראשון, לאחר שהבינה שלא כלכלי עבורה לקחת את התקציב המפוצל בתקופה של ערב חגים, החליטה לפרוש.

על פי שמועות בענף, אנשי מטה ההסברה פנו לבולטון פוטנציאל של אברהם בריסק וניסו לשכנע אותם להתמודד על התקציב, אולם הוא סירב. וכאן נכנס לתמונה משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות של שעיה איצקוביץ שפעל רבות לנסות ולזכות בתקציב בניגוד להצהרות הרשמיות שלו.

בתגובה לפנייתנו אמש, שעיה איצקוביץ סירב לאשש את השמועות ואמר כי מדובר בספינים של גורמים אינטרסנטיים. שאלנו אותו האם הוא מתמודד על תקציב הבחירות של יהדות התורה והוא השיב כי לא השתנה דבר מאז הודעתו הקודמת (בה הוא ציין שהוא מסרב לקחת חלק במכרז התפור הזה).

לפני שהתקבלה ההחלטה על בחירת משרדי הפרסום, פנינו גם למשרד הפרסום שחור ולבן. הם סירבו להתייחס לדברים וביקשו שלא ליטול חלק בקלחת השמועות השוצפת.

בשורה התחתונה: שעיה איצקוביץ עם התקציב החרדי; מוטי קוטיינר עם התקציב החילוני.

שיהיה בהצלחה לכולם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן