גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
משרדי פרסום חדשים נכנסו בשנת הכספים הקודמת לעשירייה המובילה של ענף הפרסום החרדי • במקום השישי – ‘פידבק’ של בינה פלדשטיין ובמקום התשיעי – ‘בלאק אנד וייט’ של שימי רווח • ‘דמיון פרסומאים’ של רותי אטיאס עוזב את העשירייה הראשונה לאחר ששהה שם בשנת הכספים 2013 • כל הפרטים
blackandwhite (7)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בדו”ח ‘יפעת בקרת פרסום’ לניתוח ענף הפרסום החרדי לשנת הכספים הקודמת (2014), אין הרבה הפתעות למעט כניסתם המרשימה של שני משרדי פרסום חדשים יחסית לעשירייה הראשונה.

במקום השישי אנו מוצאים את משרד הפרסום ‘פידבק’ של בינה פלדשטיין שמציג זינוק מרשים בשנה האחרונה עם היקף תקציבים של יותר מ-4.8 מיליון שקל וגידול של 142% לעומת השנה הקודמת. את מרבית הגידול אפשר לזקוף לזכות תקציבי הפרסום של קבוצת ‘לאומי’ ו’יפה נוף פלדהיים’. אפשר להזכיר כי בשנה הקודמת הצטרפו לרשימת הלקוחות של המשרד גם האחים ‘וקסברגר’ וטרקליני המכירות שלהם.

את הזינוק הדרמטי ביותר רושם משרד פרסום חדש בשם ‘בלאק אנד וייט’ של שמעון (שימי) רווח. המשרד שלא הופיע בשנה הקודמת אף לא בעשירייה השנייה של משרדי הפרסום החרדיים, מצליח להתברג השנה במקום התשיעי המכובד עם גידול של יותר מ-1,160 אחוז בהיקף התקציבים שהוא מנהל (2.5 מיליוני שקלים).

blackandwhite (11)
בלי עניבות מימין לשמאל: שימי רווח וכותב השורות

החמישייה השנייה ברשימת עשרת משרדי הפרסום הגדולים במגזר החרדי כוללת גם את פרסום ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר, שרשם בשנה הקודמת ירידה של 19% בהיקף תקציבי הפרסום שהוא מנהל, בדומה לשאר המשרדים הוותיקים. ואת ‘פרסום חן’ הוותיק שנפלט בשנה הקודמת מהעשירייה הראשונה, חזר השנה והתמקם במקום האחרון עם היקף תקציבי פרסום של כ-2.3 מיליוני שקלים.

החמישייה השנייה של ענף הפרסום החרדי

 

פורסם לראשונה באתר “כל הזמן

תזכורת: קביעת מזוזות במשרד הפרסום “שחור ולבן”

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן