מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
ענף הפרסום החרדי ספג מכה קשה בשנת הכספים הקודמת • ירידה של כ-16.5% בתקציבי הפרסום שמנהלים חמשת המשרדים המובילים בענף • החמישייה הראשונה נותרה ללא שינוי • מנכ”ל ‘יפעת בקרת פרסום’: “צוק איתן ותחושת המיתון גרמו לירידה בהיקפי הפרסום מצד חלק גדול מהמפרסמים הבולטים במגזר”
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

הדו”ח השנתי של חברת ‘יפעת בקרת פרסום’ חושף את מה שהיה ידוע מזמן. בשנת הכספים הקודמת נרשמה ירידה דרמטית בהיקפי הפרסום במגזר החרדי.

לפי הדו”ח נרשמה ירידה ממוצעת של כ-16.5% בהיקף התקציבים שהפנו המפרסמים למגזר החרדי. כל חמשת המשרדים המובילים בענף הפרסום החרדי רשמו בשנה האחרונה ירידה בהיקף תקציבי הפרסום שהם מנהלים.

משרד הפרסום ‘אפיקים’ של יגאל רווח רושם את הירידה הגדולה ביותר – ירידה של עשרים אחוזים. ואילו משרד הפרסום ‘מימד’ של יעקב שטרן ומנחם הורביץ, רושם ירידה מינורית (יחסית) של 8% בלבד.

בתווך, נרשמת ירידה גם בהיקפי התקציבים שניהלו ‘בולטון פוטנציאל’ של אברהם בריסק ו’גל אורן’ של אורן אלימלך (19% כל אחד) ו’תוצאות אפקטיביות’ של שעיה איצקוביץ’ שרושם ירידה של 16%.

כצפוי, אין שינוי ברשימת חמשת המשרדים הגדולים ביותר במגזר החרדי. במקום הראשון – בולטון פוטנציאל עם תקציבים בהיקף של 17.7 מיליוני שקלים. במקום השני – אפיקים פרסומאים עם תקציבים בהיקף של 11.5 מיליוני שקלים. במקום השלישי – גל אורן BSD עם תקציבים בהיקף של 10.9 מיליוני שקלים.

במקום הרביעי כמו בכל שנה מהשנים האחרונות – פרסום מימד עם תקציבים בהיקף של 10.2 מיליוני שקלים ואילו במקום החמישי, שוב כמו בכל שנה בשנים האחרונות, משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות עם תקציבים בהיקף של 5.6 מיליוני שקלים.

צמרת ענף הפרסום החרדי בשלושת השנים האחרונות

 

פורסם לראשונה באתר “כל הזמן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. למיטב הבחנתי עיקר הירידה בקמפיינים בוצעה בחצי שנה האחרונה.
    מה שאומר שמצב הפרסום הוא ברמת ירידה גבוהה הרבה יותר ממה שנראה.
    האם הסיבה היא המלחמות בתוך העיתונות היומית החרדית יתד-הפלס?

  2. הסיבה האמיתי היא חוסר מיקצוענות של פירסומאים שניסו להחרים עיתון
    מבלי להכנס לצדק שבענין ,
    אין זה תפקידם , וההתעסקות בהם הפילה אותם שדודים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן