גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
לא, הוא לא שלח קומוניקטים ולא העלה פוסטים, לא שבר עפרונות על קמפיין מושחז ואפילו לא עיצב גריד ללקוח חדש – למרות שאת זה הוא דווקא עושה הרבה מאוד ביום יום. חברנו – בועז שרון – היה עסוק בהכנת התלמידים שלו לקראת אירוע הסיום של קורס העימוד והאינדיזיין במכללת בית פרוג
444
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מפרגן: אחד החברים

טוב, אז מספר חברים נענו לאתגר וכתבו את הרשמים שלהם ממפגש פאשקעוויל (מי זוכר…), אבל אחד מהם היה טיפה עסוק ולא מצא את הזמן לספר לנו על הזווית שלו. לא שאנחנו לוקחים ללב או משהו כזה, אבל בכל זאת רשמנו לפנינו שהבחור עסוק וששווה לברר למה.

לא, הוא לא שלח קומוניקטים ולא העלה פוסטים, לא שבר עפרונות על קמפיין מושחז ואפילו לא עיצב גריד ללקוח חדש – למרות שאת זה הוא דווקא עושה הרבה מאוד ביום יום. החבר שלנו היה עסוק בהכנת התלמידים שלו לקראת אירוע הסיום של קורס העימוד והאינדיזיין במכללת בית פרוג.

בועז שרון היקר מסטודיו כישרון, לא שומר את הכישרון לעצמו וכבר מספר שנים מלמד את מקצועות העיצוב לתלמידים צעירים, עם דגש על עימוד מקצועי ותוכנות העימוד. בין השאר מלמד בועז במכללת אשקלון, לימד נוער בסיכון בדרום (חיבור לקהילה – כבוד!) וכאמור במכללה החרדית פרוג.

בשבוע שעבר סיים עוד מחזור של חבר’ה צעירים ומוכשרים את הקורס והציג בשמחה את עבודות הסיום. בתפריט – כרפס, מרור, חכם, תם, ארבע כוסות ובקיצור: הגדה של פסח מעוצבת ומעומדת לעילא ולעילא.

טעימה קטנה מעבודות הסיכום לפניכם, ואל תתרשמו מהלוק הקשוח של המרצה. מהיכרות אישית – הבחור רך ועדין באמת, מה שלא פוגע בכהוא זה במקצועיות שלו. תלמידים יודעים לספר שהידע העמוק שלו באינדיזיין, הטיפים והטריקים שהוא מלמד זה משהו שקשה למצוא גם אצל מורים ותיקים.

אז שאפו למרצה ושאפו לתלמידים המשקיענים, ואנחנו? אנחנו נמשיך לחכות לפוסט סיכום…

442 443 444 445 453

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן