מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
ביוזמת אתר ‘בחדרי חרדים’: עשרות אנשי פרסום ושיווק במגזר החרדי למדו על אופציות הפרסום והשיווק באמצעות הרשתות החברתיות. מאיר גל סיפר שהצמיחה המואצת של האינטרנט במגזר החרדי תפס את משרדי הפרסום לא מוכנים וזו הסיבה בגינה הוא עורך יום עיון מקצועי בנושא: בואו נלמד ביחד על אודות אפשרויות הפרסום והשיווק באינטרנט. היינו שם כדי לסקר. אז איך היה שם באמת?
BHOL (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עשרות אנשי פרסום, יחסי ציבור ושיווק מהמגזר החרדי התכנסו אמש באולמי קונקורד בבני ברק, במסגרת יום עיון קצר ותמציתי שנערך ביוזמת אתר ‘בחדרי חרדים’, כדי ללמוד על אודות האפשרויות הרבות והמגוונות העומדות בפני המפרסמים באינטרנט וברשתות חברתיות.

הפוטנציאל השיווקי לא ממומש

מאיר גל, בעל השליטה באתר ‘בחדרי חרדים’, פתח את יום העיון ואמר כי צמיחתו המואצת של האינטרנט במגזר החרדי תפס את משרדי הפרסום לא מוכנים. “בעוד הציבור החרדי גולש בהמוניו באתרי המגזר המובילים, המפרסמים לא מצאו את הדרך להגיע אליו, ונאלצו להסתפק בעיקר בפרינט וברדיו, מבלי יכולת למצות את הפוטנציאל האדיר הקיים ברשת”.

אם תרצו, זו הסיבה בגינה אתר ‘בחדרי חרדים’ הרים את הכפפה, וערך יום עיון בנושא ‘מושגי יסוד בדיגיטל’. במסגרת זאת, המשתתפים למדו על אפשרויות הפרסום באינטרנט, מונחי השפה המקצועית, וכלי השיווק המגוונים הנמצאים ברשת.

אפשרויות הקידום והפרסום באינטרנט

דניאל כהנוב, מומחה לשיווק באינטרנט, פתח את רצף הנאומים עם סקירה מקיפה על אפשרויות הקידום והפרסום באינטרנט. נציגי משרדי הפרסום ובכירים באתר בחדרי חרדים, סיקרו בינתיים את האירוע בקבוצת הווטסאפ של פאשקעוויל ותיעדו את הגעת השתייה לשולחנות.

הצרכן לא רוצה מונולוגים של מותגים

לאחר מכן הגיעו תורו של הפרסומאי ספי שקד. תמצית דבריו: “מה שעבר בשנות התשעים, הפקות מרהיבות בטלוויזיה, כבר לא עובד היום. כשאמא שלי רואה היום פרסומת היא מבינה שמנסים למכור לה משהו והיא בוחרת לקנות את המוצר הזה במקום יותר זול… היום, הפיד שלנו (סקירת ציר הזמן ברשתות החברתיות) הוא הערוץ 2 של שנות התשעים.

“שם, בפיד, אני שוכח שמנסים למכור לי ורק רואה את החבר הזה ‘קורע את הרחבה’ עם נעליים של המותג הזה, וברקע אני נחשף למותג ההוא, ופלוני מציץ משם עם המותג השלישי. שם זה עובד. הצרכן לא רוצה לשמוע יותר מונולוגים של מותגים-  הוא רוצה לרקוד עם המותג”.

בנט כוכב פייסבוק ודאעש כמשל

עוד סיפר שקד: “בנט הגיע במערכת הבחירות הקודמת עם תקציב נמוך מאוד וחשבנו מה לעשות. הוחלט להפנות את רוב התקציב לפייסבוק ושם הוא הפך לגיבור גדול. במקרה אחר, קמפיין לאוכל לבית של השף שגב משה, השקענו רבע מיליון שקל רק בפייסבוק ובעסקת תוכן עם טמקא שסיקר את המהלך”.

“אם רוצים לראות את הכוח של הדיגיטל”, אמר שקד, “צריך להסתכל על דאעש. הם מזכירים את גבלס והשימוש המושכל בתעמולה מודרנית. זה מפחיד, אבל אפשר ללמוד מזה המון. באמצעות הרשת החברתית הם מגיעים לכל פינה בעולם ומפחידים את האנושות כולה”.

התפתחות האינטרנט בישראל

לאחר הרצאתו המעניינת של ספי שקד, מאיר גל הודיע על הפסקה של שתי דקות. “מי שמעשן יודע מה זה אומר שתי דקות”, הוא הסביר לי בחוץ, “זה קצת יותר משתי דקות”.

דניאל כהנוב חזר לבמה ופתח בהרצאה נוספת, הפעם נתן סקירה על מגמות השוק באינטרנט הישראלי. “ההוצאות לפרסום באינטרנט בשנת 2013 עלו ב-15 אחוזים לעומד 2012. האינטרנט בעליה מתמדת”. זה מה שהספקנו לרשום.

BHOL (1)

BHOL (2)

BHOL (3)

BHOL (4)

BHOL (5)

BHOL (6)

BHOL (7)

BHOL (8)

BHOL (9)

BHOL (10)

BHOL (11)

BHOL (12)

BHOL (13)

ספי שקד

BHOL (15)

BHOL (16)

BHOL (17)

BHOL (18)

BHOL (19)

BHOL (20)

BHOL (21)

BHOL (22)

BHOL (23)

BHOL (24)

מאיר גל

BHOL (26)

BHOL (27)

BHOL (28)

BHOL (29)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן