גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שלושים ושמונה חברי “קבוצת פאשקעוויל” התכנסו בסוף השבוע שעבר למפגש ראשוני מסוגו, במטרה להעמיק את הקשר הבינאישי ועל מנת לעודד שיתופי פעולה עסקיים בין חברי הקבוצה • בין המשתתפים ניתן היה למצוא את “פרחי עולם הפרסום החרדי” לצד חברי פאשקעוויל ותיקים ומנוסים. מי שיזם והפיק את האירוע המיוחד הוא מוטי זילברברג בסיוע של מיכה שולם • כל הפרטים בפוסט רשמי
PASHKEVIL MIFGASH (20)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שלושים ושמונה חברי “קבוצת פאשקעוויל” התכנסו בסוף השבוע שעבר למפגש ראשוני מסוגו, במטרה להעמיק את הקשר הבינאישי בין חברי הקבוצה ועל מנת לעודד שיתופי פעולה עסקיים ביניהם.

בין המשתתפים ניתן היה למצוא את “פרחי עולם הפרסום החרדי” לצד חברי פאשקעוויל ותיקים ומנוסים. המפגש הייחודי – שנשא את הכותרת “מפגש פורום פאשקעוויל” – נערך במלון ויז’ניץ ציפורי קלאס בבני ברק. מי שיזם והפיק את האירוע המיוחד הוא מוטי זילברברג, חבר “קבוצת פאשקעוויל” העוסק בהפקות וביחסי ציבור.

מיכה שולם, חבר “קבוצת פאשקעוויל” ושותף בחברת מקס-דיגיטל, ניצח בכישרון רב על הייעוץ המקדים ועל ההכנות בשטח ואף הנחה את האירוע בטוב טעם ודעת.

זה המקום לציין לשבח שלושה חברי “קבוצת פאשקעוויל” שהשקיעו מזמנם, מרצם וממונם לטובת חברי הקבוצה: מוישי הלר, בעל דפוס גרפומדיה, על הדפסת השלט הענק שקידם את פני הבאים בברכה. מוטי מנדל, מנהל מגזר חרדי בערוץ הידברות, על שני בקבוקי ויסקי משובחים. ואחרון חביב: בועז בן ארי, עיתונאי חרדים10 (בין השאר), על הצילום המקצועי של האירוע.

לאחר סעודה מפנקת במיוחד ואחרי שהחברים הספיקו להכיר אחד את השני ולשוחח על הנושאים הבוערים שעל הפרק, חברי “קבוצת פאשקעוויל” עברו לאולם הסמוך והתיישבו במעגל כיסאות ענק. כל משתתף הציג את עצמו ואת תחום עיסוקו. היה מאוד מעניין, מחכים ומעשיר.

לקראת סיום, מיכה שולם חילק למשתתפים מזכרת מיוחדת מהאירוע מתנת “מלכות וקסברגר”. הערב ננעל סמוך לחצות הלילה לשביעות רצונם של כלל המשתתפים.

בדף הפייסבוק של פאשקעוויל נכתב מיד לאחר האירוע: “אז נפגשנו, והיה מרתק! נפגשנו כי רצינו להכיר *יותר* אחד את השני ולהעמיק את קשרי העבודה בינינו. זו תחילתה של דרך נפלאה! בהמשך, בכוונתנו להעמיק את קשרי העבודה בינינו, ללמוד יותר אחד על השני – וגם, כמובן, אחד מהשני. היה מפגש מרתק. שבת שלום חברים!”.

PASHKEVIL MIFGASH (1) PASHKEVIL MIFGASH (2) PASHKEVIL MIFGASH (3) PASHKEVIL MIFGASH (4) PASHKEVIL MIFGASH (5) PASHKEVIL MIFGASH (6) PASHKEVIL MIFGASH (7) PASHKEVIL MIFGASH (8) PASHKEVIL MIFGASH (9) PASHKEVIL MIFGASH (10) PASHKEVIL MIFGASH (11) PASHKEVIL MIFGASH (12) PASHKEVIL MIFGASH (14) PASHKEVIL MIFGASH (15) PASHKEVIL MIFGASH (16) PASHKEVIL MIFGASH (17) PASHKEVIL MIFGASH (18) PASHKEVIL MIFGASH (19) PASHKEVIL MIFGASH (20) PASHKEVIL MIFGASH (21) PASHKEVIL MIFGASH (22) PASHKEVIL MIFGASH (23) PASHKEVIL MIFGASH (24)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. יוזמה מבורכת שודאי תביא לעוד התכנסויות ושיתו”פ פוריים.

    יאללה עכשיו לכנס פאשקעוויליות.

  2. כל הכבוד מוטי רובינשטיין היקר!
    ותזכרו את השם ‘מוטי ליזרוביץ’ כוכב עולה בשמי עולם הפרסום והיח”צ במגזר הוא עוד יגיע רחוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן