דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
לאחר פעילות של שנה ברשתות החברתיות – “עבודות לחרדים” השיק לאחרונה אתר אינטרנט הנותן מענה למחפשי עבודה חרדים, כמו גם למעסיקים המחפשים עובדים, בצורה פשוטה, נגישה, אישית וחינמית. בפנים: כל הפרטים
AVIGDOR RABINOVICH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר פעילות של שנה ברשתות החברתיות, “עבודות לחרדים” השיק לאחרונה אתר אינטרנט הנותן מענה למחפשי עבודה חרדים כמו גם למעסיקים המחפשים עובדים, בצורה פשוטה, נגישה, אישית וחינמית.

“עבודות לחרדים” הוקם בינואר 2013 כדי לתת מענה למחפשי עבודה מהמגזר החרדי. המיזם מקדם השמה דרך רשתות חברתיות, “מפה לאוזן ברשת”, ונותן מענה אישי, זמין ומהיר למחפשי עבודה.

AVIGDOR RABINOVICH
אביגדור רבינוביץ

מייסד הפרויקט, אביגדור רבינוביץ, אמר: “אנו מקבלים מידי יום פניות של מחפשי עבודה חרדים וגם מחברות שמחפשות עובדים. הבעיה הגדולה היא שאין גוף שמרכז את העבודות שמתאימות למגזר החרדי ומנגיש את המשרות לקהל הרחב. עד היום פעלנו רק ברשתות החברתיות, שבמסגרתן הצלחנו לשדך למעלה מאלף עובדים חרדים למעסיקים. אנו מצפים ומקווים שכעת עם השקת האתר הרשמי, המספרים רק ילכו ויגדלו.

“בשונה מהמקובל בשוק מחפשי עבודה, אנחנו לא גובים תשלום מהמעסיקים או מהמנויים שרוצים לקבל משרות, ואנו פועלים אך ורק למען המטרה המרכזית שלנו: שילוב חרדים בשוק התעסוקה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן