מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
לא ברור אם הג’ינגלים ושערי המוספים המרשימים המופצים בכל מדיה דיגיטלית עוזרים לקידום מכירות או לתדמית בלבד. נדמה כי בערב חג הסוכות רוב האנשים שלא מתנזרים אידיאולוגית משבועונים – רוכשים את כל חבילות החג ומצרפים את החשבוניות לסל “הוצאות שבת ויום טוב”. בפנים: הג’ינגל של עיתון בקהילה
BAKEHILA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא ברור אם הג’ינגלים ושערי המוספים המרשימים המופצים בכל מדיה דיגיטלית עוזרים לקידום מכירות או לתדמית בלבד. נדמה כי בערב חג הסוכות רוב האנשים שלא מתנזרים אידיאולוגית משבועונים – רוכשים את כל חבילות החג ומצרפים את החשבוניות לסל “הוצאות שבת ויום טוב”.

בשנים האחרונות נדמה שקוראי משפחה רוכשים את בקהילה לחג וכן להיפך. אז מדוע יש צורך במסע פרסום שכזה? למפרסמים הפתרונים.

ובתוך כך: הדיסק החדש של בקהילה, ‘לשורר שיר חדש – 3’, מציג את הלהיטים החדשים של תשע”ה. בדיסק החדש 14 שירים מובילים מהמוסיקה החסידית של התקופה האחרונה. בין השירים שיש בדיסק החדש ישנן גם יצירות חדשות שעדיין לא פורסמו, אך כאמור המוטיב המרכזי הוא הלהיטים הגדולים של התקופה האחרונה, השירים שכולם אוהבים לשמוע, אך לא תמיד יודעים היכן לשמוע, אחר ורובם אלו סינגלים שטרם פורסמו באלבומים מסודרים, אלא עוברים מפה לאוזן או בשליחת מייל בין חברים.

במחלקת השיווק של ‘בקהילה’ אומרים: “כינסנו לדיסק אחד את כל השלאגרים הגדולים, ואין לנו ספק שזה יהיה הדיסק שיתנגן בכל הסוכות בחג הקרוב”.

BAKEHILA

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן