WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בשיחה עם פאשקעוויל אמר קליגר: “החיים המקצועיים מאתגרים אותי. אחרי כמעט שש שנים בהן עמדתי באתגר של הוצאת עיתון יומי, אני מרגיש שאני יכול להתפנות בעז”ה אל האתגר המרתק הבא” • “אעשה חפיפה עם מי שייכנס ואשמור על המשך הצלחת המבשר”
kliger
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

kligerטלטלה אמיתית בעולם העיתונות: מנהל השיווק של המבשר, חיים קליגר, עוזב את תפקידו האסטרטגי. קליגר חתום על עשייה רב-גונית ומפורסם כמי שפעל רבות ונמרצות עבור הצלחתו של העיתון.

קליגר ביקש להשיב לשאלותינו בכתב, והעתיק את תגובותיו כפי שהשיב לעשרות האנשים שהתנפלו עליו בשאלות. “החיים המקצועיים מאתגרים אותי”, כתב לנו קליגר, “אחרי כמעט שש שנים בהן עמדתי באתגר של הוצאת עיתון יומי, אני מרגיש שאני יכול להתפנות בעז”ה אל האתגר המרתק הבא”.

לדבריו, הוא יישאר במקום עבודתו חודש נוסף על מנת לסיים את תפקידו כראוי. “אעשה חפיפה עם מי שייכנס ואשמור על המשך הצלחת המבשר”, הבטיח קליגר.

בהודעה משותפת (עם מנכ”ל העיתון משה פרוש) ששיגרו לעמיתים ולאנשי מדיה לפני דקות אחדות, הם כותבים:

בדרך כלל אתם רואים אותנו מגיעים אליכם יחד כדי לרתום אתכם להצלחת המבשר, היום אנו באים אליכם בשורות אלו יחד כדי לומר לכם משהו מעט שונה, אבל אנחנו באים יחד! אחרי כמעט שש שנים של עבודה משותפת מיום הקמת “המבשר” ואף כמה חודשים קודם לכן, חיים קליגר החליט לסיים את עבודתו בעיתון “המבשר”, זהו סיום של פרק אך לא פרידה, השותפות והאמונה בדרך היו ויהיו גם בהמשך.

האתגר בהוצאת עיתון יומי חדש אינה פשוטה כלל ועיקר, שש שנים של עבודה מאתגרת הביאו אותנו ב”ה למקום בו אנו עומדים בחסדי שמים בזכות עבודה משותפת ובזכות הירתמות שלכם לעמוד לימיננו תמיד ובכל עת. על כך אנו רוצים להודות לכם ולקוות שתמשיכו להיות שותפים לדרך המשותפת שלנו, סיום פרק זה הינו מבחינתנו חוליה נוספת באתגרים עימם אנו מתמודדים, אנו בטוחים כי נמשיך בעז”ה לעמוד בהם.

אנו שמחים כי צעד זה נעשה גם הוא מתוך הערכה הדדית ובחברות! כבעבר כך גם בעתיד מערכת המבשר שחרטה על דגלה את איכות השירות ללקוחותיה תמשיך לדבוק בכך, תמיד נהיה כאן עבורכם במענה לכל שאלה, הצעה ובקשה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן