מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הרבה זמן לא סיקרנו קמפיין שעורר “הדים נרחבים” והגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה: פרסום סברס של נוחעם ברזסקי פרסם מודעה שנויה במחלוקת בעיתון המודיע ללקוח הוותיק שלו – מצות אירנשטיין • הגולשים, מחזיקי אייפון ודומיו, התעצבנו והכריזו על חרם והתגובה של נוחעם לא הצליחה לכבות את המדורה • פוסט כשר
IRENSTEIN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הרבה זמן לא סיקרנו קמפיין שעורר “הדים נרחבים” והגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה. פרסום סברס של נוחעם ברזסקי פרסם מודעה שנויה במחלוקת בעיתון המודיע ובה נכתב כי “בעקבות מלחמת החורמה עליה הכריזו גדולי הדור שליט”א נגד נגע הטלפונים שאינם מאושרים, קבלנו ע”ע מזה שנים, אשר כל עובדי מצות אירנשטיין יהיו רק מאנ”ש יר”ש, ללא יוצא מהכלל, אשר מצהירים על כך שאין ברשותם טלפון שאינו מאושר”.

IRENSTEIN
במלחמה, כמו במלחמה

המודעה הצליחה לעצבן רבים ממחזיקי האייפון ודומיו, אשר הצהירו בקבוצות הווטסאפ ובפייסבוק כי השנה הם מחרימים את מצות אירנשטיין. “בשנים האחרונות נהגתי לקנות מצות אירנשטיין”, סיפר אחד הגולשים, “אבל השנה הם איבדו אותי כלקוח. הקמפיין הזה לא ראוי”.

תגובות שרשרת לא איחרו לבוא ודיונים רבים התפתחו ברשתות החברתיות, כמעט כולם צידדו נגד הקמפיין. שעות לאחר שהחלה המתקפה נגד מצות אירנשטיין, הבאנו את דבר התגובות החריפות לידיעתו של נוחעם וביקשנו תגובה. התגובה, כפי שפורסמה באחד האתרים, לא איחרה לבוא.

“גם אני, אשר לצערי מחזיק בטלפון שאינו כשר לצד טלפון כשר, יודע, שמעלת האיש הכשר אשר אוזר עוז ואומץ להתנתק כליל מהזוהמה, הוא נקי, מכובד ונשגב הרבה יותר ממני”, כתב נוחעם, “במצות אני רוצה של אחד כזה.

“בניגוד אלי ואל דומיי, הרי לאלו הנזהרים אף מ’משהו’ חמץ, יש לתפילתם ‘אל תביאני לידי ניסיון’ במה לתפוס. מה שאין כן במחזיק מכשיר שאינו כשר, שמכניס עצמו על כל פנים לתוך הסכנה והניסיון על בסיס יומי, ואין עדות יותר קרובה להאדם מהאדם עצמו.

“אני מאמין שבתוך תוכנו, אני ואלו המחזיקים ברשותם מכשיר שאינו כשר אף לצורך פרנסה, יודעים ומשוכנעים היטב, שהמלחמה נגד הטלפונים שאינם כשרים היא מלחמה צודקת שתציל את הילדים שלנו. אם לא למעננו, אזי למענם. אני שמח שיש לי חלק בקמפיין כזה, אשר לפחות כלפיי מהווה סוג של הכרזה: בתוך תוכי, רצוננו לעשות רצונך, אך שאור שבעיסה מעכב.

“יתירה היא מצוות אפיית המצה, הנקייה מכל רבב חמץ גשמי, לצד שמירת המחשבה ממחשבת שור, ולכן מדקדקים שיהיו האופים יראי שמים. אני מתקשה להכריז עלי ועל אלה שיש להם מכשיר שאינו כשר כאלו שניחונו ב’יראת שמים’ יתירה מאלה שעומדים בדרגה דומה, אך נשתבחו בזה שאין להם מכשיר שאינו כשר. בטוחני שזה מכריעם לכף זכות יותר מאשר אצלנו.

“אינני חושש מחרם, סביר להניח שמדובר במיעוט רברבן, ורוב מחזיקי המכשירים, בתוך תוכם יודעים להעריך את מי שהכריע לשלילה. ככלל אני מאמין שמדבר טוב לא מפסידים. והלוואי שתתעורר העסקנות החרדית סוף סוף ליצר טלפונים כשרים הנותנים מענה מלא לצרכי עסקים מחד, אך מזוקקים מאידך, ללא צורך בהחזקת טלפון נוסף. ובכל מקרה, עד אז, עדיין הערכתי כלפי אלי שמחזיקים רק טלפון כשר עצומה.

“אישית אני מכיר כמה וכמה אנשי עסקים לא קטנים שמחזיקים ברשותם רק טלפון כשר, או לפחות טלפון דור 1 בסיסי, המקל קמעא במישור משלוח מסרונים, אם כי בשלושה מקשים על כל אות כידוע לנוסטלגים שבינינו, אך נשמרים ממכשיר פרוץ המזמין ניסיונות כסדר”.

את תגובתו, חתם נוחעם במשפט שהפך לכותרת המאמר: “הרב אירנשטיין, אני מצדיע לך”.

התגובה הארוכה והמנומקת, כפי שרק נוחעם יודע לכתוב, לא סיפקה את הגולשים, שהגיבו באותו אתר חרדי בלעג ובזלזול רב.

עדכון 22:03: בשעה האחרונה נפתחה קבוצה בפייסבוק תחת הכותרת “גם אני לא קונה מצות מאירנשטיין”.

IRENSTEIN

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. ילדותיים.
    קונים מצות בעיקר לפי הטעם.

    ובטח חצי מהמצטרפים לעצומה בכלל צורכים מצות מכונה…

  2. פלא על מצות איירשטיין שלקחו פרסומאי שנגוע במכשיר טמא
    אם כבר אני אומר אז עד הסוף
    הוא בתור פרסומאי רצה לעשות בלאגן ועשה הנה פקשוויל הביא את סיפורו המופלא של דון קישוט ומלחמתו בעמלק כמה סימבולי שזה סמוך לפורים
    אבל בוא נאתגר את איירשטיין הצדיק ובבקשה אל תמכור למי שיש ברשותו מכשיר לא כשר מצות
    בטוחני שמכירותיך השנה לא יהיו משו אם תרים את הכפפה
    כמובן בלי שמץ של זילזול בהוראת הרובונים החשובים

  3. כמובן בלי שמץ של זילזול בהוראת הרובונים החשובים

    היטבת להדגים דיסוננס

  4. אין ספק שמדובר בהברקה, מאחר ורובו המוחץ של מנויי המודיע צועדים בדרך זו כאדיאלוגיה, וזיקה זו מחברת את הלקוחות יותר מכל טיעון אחר כמו ‘הכי פריך’ או ‘הידועים בטעמם’ בהם כל המתחרים טוענים לאותו כתר ללא הוכחות.
    נוחם, תמשיך להבריק!.

  5. קשה לי להבין את אלו שנפגעו מפרסום כזה.
    האם אנשים שעובדים נפגעים מסופר סת”ם שמפרסמים שהם אברכי כולל וכד’.
    אז למה מי שמחזיק טלפון לא כשר צריך להיפגע???
    אדרבה אלה שלא יכולים להתנתק מהפלאפון הלא כשר צריכים להצדיע לאלה שלא מחזיקים טלפון לא כשר כפי שהם מצדיעים לכל יהודי שהוא יותר יר”ש מהם.

  6. נוחעם חושב שלעשות פרסום טוב זה לחפש כל מיני חוכמעס ושמונצעס, בתכלס פרסום אמיתי זה לא הסתמכות על גימיקים אובססיביים בשקל וחצי.

  7. היהודים הם עם לא מוגדר
    פעם מחרימים את מחרימהם
    ופעם יוצאים להגנתם. איך אמר יוסף הצדיק הפיתרונות להשם
    תראו למשל את הטוקבוקיסט שרולי
    שיצא קצפו במיוחד עד שעזב את עבודתו במשרד פרסום קטן ובחר להיפגע מסתם אנשים
    האם שמו נגזר מההיתר שקיבל להחזיק מכשיר לא כשר
    שרו(התירו) לי
    אם כך וודאי שהוא יכול לעבוד אצל איירשנשטן
    שהרי בכל כלל יש יוצא מין הכלל
    דרך אגב שוב פעם בלי שמץ של זילזול
    הציניות שנובעת ממני כמעיין ברמת הגולן
    מקורה במושג בתוך עמי אנוכי יושבת
    שחבל שבמקום למכור מוצר בדרך חיובית
    בחר לו מיודעינו לפתוח חזיתות עם פירסומאים
    דיי פגיעים ( לפי האןלייק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן