WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
תקציב הפרסום של חברת “רוזנטל” עבר ממשרדי “קלמן V” למשרד הפרסום של שמעון רווח – “שחור ולבן” • “רוזנטל” חותמת בימים אלו שנה של פעילות במגזר החרדי • ענף הליסינג מוביל את שוק הרכב בישראל והישראלים מתחילים לנהוג כמו האמריקנים: אוטו קונים מחברת ליסינג • כנסו כי יש תמונה של סקודה אוקטביה ומבצע על טויוטה קורולה
רוזנטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תקציב הפרסום של חברת “רוזנטל” עבר ממשרד “קלמן V” למשרדו של שמעון רווח – “שחור ולבן”, לאחר שחתמה שנה של פעילות בענף הליסינג המימוני.

ענף הליסינג מוביל היום את שוק הרכב בישראל, בעיקר בגלל לקוחות עסקיים רבים המחזיקים ציי רכב גדולים. בשנים האחרונות הענף נמצא בצמיחה מתמדת בישראל ורבבות נהגים, גם מהשוק הפרטי, בוחרים לרכוש את מכוניתם באמצעות חברות ליסינג. הכי קל, הכי פרקטי.

חברות חדשות יחסית, כמו “רוזנטל”, מוכיחות כי ענף הליסינג המימוני ממשיך להתפתח, ויש מקום לכולם. במשרד הפרסום “שחור ולבן” הסבירו כי הקמפיין החדש מבית “רוזנטל”, שעלה השבוע לעיתונים, מציג שפה אסטרטגית חדשה ויתמקד במסרים אחידים וברורים, בקו גרפי נקי ומהודר. בקרוב, כך הם מבטיחים, הציבור יגלה פעילויות קד”מ מעניינות ומפתיעות.

בהצלחה.

רוזנטל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. לא מגיע לעוצמה של קלמן
    חסר כאן “דרך” ו”כח”

  2. איזה קריאיייייטיייבבב!!! וואוו!!

  3. מה אני אגיד לכם. אני התקשרתי לרוזנטל בי-ם כדי לקנות רכב. דיברתי עם פועל על פגישה ביום שני בשעה 2. אחרי נסיעה לא נעימה באוטובוס, מצאתי שהסניף סגור!!! התקשרתי לנייד של המוכר ו…..לא זמין!!!! התקשרתי לשירות לקוחות והאישה אמרה, “סגור, באמת אין אף אחד שמה? צריך להיות פתוח עד 5. ” היא בקשה ממני את השם והנייד שלי. אני אמרתי לה נא לעדכן אותי כי אני מחכה פה עם עוד אחת שגם מחכה 15 דקות. בסוף היא לא חזרה אלי ואני חזרתי הבייתה בעוד נסיע לא נעימה. אחרי כמה ימים, אני פתחתי את האתר שלהם לדף של ליצור קשר, וכתבתי שוב מה קרא אלי ביחד עם המס’ נייד, שם וגם אמייל שלי. זה כבר יותר משבוע ולא קיבלתי שום תגובה! אני עכשיו מתכוון לפנות לחברה אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן