גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
לאחרונה פורסם פוסט מושחז פרי עטו של אברומי נויבירט, בו זלזל בקמפיין של אופטיקה הלפרין וגדולי ישראל – ונמחק. יומיים לאחר מכן היה זה תורו של משה וולף לכתוב ביקורת נוקבת נגד חיים גיל על כתבתו במרכז העניינים – והפוסט נמחק • בעקבות עשרות פניות שאני מקבל מכם בכתב ובעל פה – אני מפרסם פוסט הבהרה • אלול בגימטריה: כנסו כנסו
lashon_hara
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

FLOWERS

אברימי נויבירט פרסם כאן בשבוע שעבר פוסט מושחז נגד הקמפיין של אופטיקה הלפרין ושיתוף הפעולה עם קופת העיר. לאחר שצבר עשרות תגובות – הפוסט נמחק.

יומיים אחר כך, משה וולף כתב ביקורת נגד הביקורת של חיים גיל במדור הפרסום של מרכז העניינים. תחת הכותרת “חוצפה יסגי”, חיים גיל ביקר בחריפות את המודעה של בר-כל בה נכתב כי מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל היה נוהג לאכול מן הקרקרים המפורסמים בה.

וולף סבר כי חיים גיל עשה עוול כשהתייחס רק לאינצ’ הקטן של בר-כל והתעלם לגמרי ממסע הפרסום המבזה וההזוי של אופטיקה הלפרין. בסעיף השני שאל הכותב מה היה קורה אילו בר-כל היו מפרסמים בעיתון. יומיים לאחר הפרסום – הפוסט נמחק.

בעקבות עשרות פניות שקיבלתי – בכתב ובעל פה – ראיתי לנכון לפרסם הבהרה ולהתנצל בפני האנשים שנפגעו מהפרסום.

ובכן, הפוסט של נויבירט ירד מיוזמתו, לאחר שחש אי-נוחות מהביקורת הצולבת והמזלזלת שפרסם נגד אופטיקה הלפרין. הוא נימק זאת באחת התגובות שפרסם מאוחר יותר בפאשקעוויל.

הפוסט של וולף נמחק על ידי, לאחר שהובא לידיעתי כי הטענות שהובאו עשו עוול עם עורך העיתון יצחק נחשוני. בניגוד לעיתונים אחרים, מסתבר כי השיקולים המערכתיים שלו לא מנוהלים על ידי אנשי השיווק.

זאת ועוד, וולף רמז כי אופטיקה הלפרין לא “זכתה” לאותה ביקורת נוקבת כיוון שהחברה מפרסמת בעיתון. מבירור שערכתי עלה כי אופטיקה הלפרין לא מפרסמת בעיתון ‘מרכז העניינים’.

סליחה.

לאחר שנודע לי כי נגרם עוול לאנשים – הורדתי את הפוסט. הבהרה זו מגיעה גם כהתנצלות בפניכם, גולשים יקרים, ובפני האנשים שהוזכרו בפרסומים השונים בין בפירוש ובין בעקיפין.

בתקווה כי חודש הרחמים והסליחות יעורר אותנו לחזור בתשובה ולהתחרט על מעשים לא טובים שעשינו, אם בזדון אם בשגגה.

אסיים בציטוט שכולנו מכירים: לשון הרע לא מדבר אלי. שלא ידבר גם אליכם.

הצטרפו לדף הפייסבוק של “לשון הרע, לא מדבר אלי”

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. תגידו לי התחרפנתם
    זו לא בושה לומר:
    קופת העיר מושחתת ומשחיתה ומגעילה עם הפרסום המכוער הזה,
    עדיף שיתרכזו בלכער את כל הערים החרדיות עם קופות צדקה,
    הפרסום של בר טיב גרוע עוד יותר,
    את מי מעניין מה הגרי”ש אכל ומה הוא לא אכל,
    תפסיקו לצנזר כל דבר כי …………..

  2. אתה יכול להסביר לי מה אתה רוצה,? תכתוב סליחה וגמרנו , מה זה כל המילים האלו?

  3. נפל לי דבר נוסף למה מעלים פוסטים ומאוחר יותר מוחקים, כי האתר הזה אין בו תנועה, אז ככה מושכים אנשים כותבים נגד ולאחר מכן מוחקים ,זה יוצר עניין וד”ל………….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן